Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych związanych z Rozbudową ul. Słowackiego na odcinku: ulica Słowackiego 23 - Plac Kościuszki) w Piotrkowie Trybunalskim w ramach Projektu Trakt Wielu Kultur - rozwój potencjału turystycznego Miasta poprzez rewitalizację zabytkowych obszarów Piotrkowa Trybunalskiego.

Miasto Piotrków Trybunalski ogłasza przetarg

  • Adres: 97-300 Piotrków Trybunalski, ul. Pasaż Rudowskiego 10
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 7327796 , fax. 044 7327798
  • Data zamieszczenia: 2010-04-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Piotrków Trybunalski
    ul. Pasaż Rudowskiego 10 10
    97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
    tel. 044 7327796, fax. 044 7327798
    REGON: 59064846800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piotrkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych związanych z Rozbudową ul. Słowackiego na odcinku: ulica Słowackiego 23 - Plac Kościuszki) w Piotrkowie Trybunalskim w ramach Projektu Trakt Wielu Kultur - rozwój potencjału turystycznego Miasta poprzez rewitalizację zabytkowych obszarów Piotrkowa Trybunalskiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres rzeczowy obejmuje: 1. Branża drogowa - Rozbudowa ulicy Słowackiego na odcinku od ulicy POW do Placu Kościuszki w Piotrkowie Trybunalskim , 2. Branża sanitarna - Budowa kanalizacji deszczowej w ulicy Sienkiewicza na odcinku od ulicy Słowackiego do alei Piłsudskiego oraz budowa kanalizacji deszczowej wraz z przyłączami w ulicy Słowackiego (na odcinku: ulica Słowackiego 23 - Plac Kościuszki); 3. Branża sanitarna - Bezwykopowa renowacja istniejącej kanalizacji sanitarnej i przebudowa istniejących przyłączy dla zadania j.w., 4. Branża sanitarna - Budowa i przebudowa przyłączy wodociągowych oraz wymiana armatury wodociągowej na istniejącej sieci wodociągowej dla zadania j.w., 5. Branża teletechniczna - Usunięcie kolizji projektowanej przebudowy ulicy Słowackiego w Piotrkowie Trybunalskim z istniejącą kanalizacją kablową TP SA., w następującym zakresie: 1. Branża drogowa 1.1 Roboty rozbiórkowe - Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych przy liniowych robotach ziemnych - w terenie równinnym - Mechaniczne ścinanie drzew z karczowaniem pni o średnicy 36-45 cm - Wywożenie dłużyc, gałęzi i karpiny na odległość do 5 km - Rozebranie krawężników kamiennych 20x30 cm - Rozebranie ław pod krawężniki z betonu - Mechaniczne rozebranie nawierzchni z kostki kamiennej - Rozebranie obrzeży 8x30 cm na podsypce piaskowej - Rozebranie nawierzchni z kostki betonowej 6 cm i 8 cm - Mechaniczne rozebranie podbudowy z kostki kamiennej 7 cm - Mechaniczne rozebranie podbudowy z kruszywa kamiennego o grubości 20 cm - Wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu i wyładowaniu samochodem samowyładowczym na odległość 5 km - Frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. 6 cm z wywozem materiału z rozbiórki na miejsce wskazane przez zamawiającego (w obrębie miasta Piotrkowa Trybunalskiego). Materiały z demontażu nadające się do ponownego wbudowania tj.: kompletne znaki drogowe, krawężniki granitowe, ławki parkowe, istniejące ogrodzenia łańcuchowe, kostka betonowa kolorowa ułożona po północnej stronie ulicy Słowackiego (na odcinku między ul. Sienkiewicza a budynkiem przy ul. Słowackiego 23) Wykonawca dostarczy w miejsce wskazane przez Zamawiającego (w obrębie miasta Piotrkowa Trybunalskiego) 1.2. Roboty ziemne 1. Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi w gruncie kat. I-IV z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość 5 km 2. Formowanie i zagęszczanie nasypów w gruncie kat. I-IV 1. Nawierzchnia jezdni - Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne jezdni zatok - Warstwa gruntu stabilizowanego cementem - grubość podbudowy po zagęszczeniu 10 cm o Rm=2.5 MPa (z betoniarki) - Krawężniki granitowe groszkowane wystające o wymiarach 20x30 cm z wykonaniem ław betonowych z oporem - Krawężniki granitowe zatopione o wymiarach 18x20 cm z wykonaniem ław betonowych z oporem - Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - Regulacja pionowa studzienek rewizyjnych - Podbudowa betonowa B20 - grubość warstwy po zagęszczeniu 22 cm - Wykonanie wiązań międzywarstwowych - Wyrównanie istniejącej podbudowy BA 012.8 w ilości 75 kgm2 - Nawierzchnia z SMA 0 9.6 - warstwa ścieralna - grubość po zagęszcz. 4 cm 2. Chodniki, zjazdy, zatoki - Podbudowy z kruszyw łamanych 0 63 o gr. 20 cm - Nawierzchnie z płyt płomieniowanych na podsypce cementowo-piaskowej - Nawierzchnie z kostki kamiennej płomieniowanej na podsypce cementowo-piaskowej z zalaniem spoin masami chemoutwardzalnymi (chodniki+ wyspa) - Nawierzchnie z kostki kamiennej regularnej - Obrzeża granitowe 30x8 na podsypce piaskowej - Bariery łańcuchowe 3. Roboty wykończeniowe - Odtworzenie punktów osnowy geodezyjnej - Sadzenie drzew liściastych form naturalnych - Montaż krat wokół drzew 1.5x1.5 - Demontaż istniejących i montaż nowych ławek - Usunięcie starych gazonów i obudów koszy na śmieci - Montaż koszy na śmieci - Demontaż 1 i montaż 2 parkometrów - Demontaż i ponowny montaż półkabin telefonicznych 4. Oznakowanie - Demontaż tarcz i słupków znaków drogowych - Malowanie linii segregacyjnych na jezdni masami termoutwardzalnymi odblaskowymi - Montaż słupków i tarcz znaków drogowych - Montaż słupków kamiennych - Przestawienie słupów ogłoszeniowych, kiosków ruchu i wiaty przystankowej. ZASTOSOWANE W PROJEKCIE MATERIAŁY KAMIENIARSKIE SĄ WYDOBYWANE W KOPALNIACH NA TERENIE POLSKI. KOLORYSTYKA WW MATERIAŁÓW DO AKCEPTACJI ZAMAWIAJĄCEGO I PROJEKTANTA PRZED ICH WBUDOWANIEM. 2. Branża sanitarna - Budowa kanalizacji deszczowej w ulicy Sienkiewicza na odcinku od ulicy Słowackiego do alei Piłsudskiego oraz budowa kanalizacji deszczowej wraz z przyłączami w ulicy Słowackiego (na odcinku: ulica Słowackiego 23 - Plac Kościuszki); 2.1. Roboty rozbiórkowe i demontażowe nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych, podbudowy z kruszyw, chodników, istniejących kanałów, studni i studzienek ściekowych deszczowych; 2.2. Odtworzenie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych SMA, podbudowy z kruszyw, chodników, krawężników betonowych, chodników; 2.3. Wywóz gruzu na składowisko Wykonawcy; 2.4. Roboty ziemne; wykopy umocnione, mechaniczne i ręczne zasypywanie wykopów, pełna wymiana gruntu, zagęszczenie (wsk. 1.0), 2.5. Roboty montażowe - rurociągi typu PVC, WIPRO, żeliwne, kształtki, studzienki kanalizacyjne z tworzywa, studnie rewizyjne z kręgów betonowych, podłączenie rynien spustowych (syfony Geigera). 2.6. Mechaniczne przebijanie otworów w ścianach lub stropach betonowych; 2.7. Przewierty maszyną do wierceń poziomych; 2.8. Izolacje zewnętrzne rur betonowych i żelbetowych z powłok bitumicznych. 3. Branża sanitarna - Bezwykopowa renowacja istniejącej kanalizacji sanitarnej i przebudowa istniejących przyłączy, 3.1. Roboty remontowe, rozbiórkowe i demontażowe: nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych, płyt drogowych betonowych- sześciokątnych, krawężników betonowych, podbudowy z kruszyw, chodników, studni rewizyjnych z kręgów betonowych; 3.2. Odtworzenie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych SMA, płyt drogowych betonowych, chodników betonowych, podbudowy z kruszyw, chodników, krawężników betonowych, chodników betonowych; 3.3. Wywóz gruzu na składowisko wykonawcy; 3.4. Roboty ziemne, wykopy umocnione, ręczne i mechaniczne zasypywanie wykopów, zagęszczenie (wsk. 1.0), pełna wymiana gruntu 3.5. Roboty montażowe -przeciąganie wykładzina z rur ściśle pasowanych z PVC- U o sztywności obwodowej 8 kN m2; 3.6. Roboty montażowe - kanały z rur PVC wraz z kształtkami, studnie rewizyjne z kręgów betonowych monolityczne, włazy klasy D400 z wypełnieniem betonowym z uszczelką zatopioną w korpusie na stałe, studzienki ściekowe uliczne. 4. Branża sanitarna - Budowa i przebudowa przyłączy wodociągowych oraz wymiana armatury wodociągowej na istniejącej sieci wodociągowej, 4.1. Roboty rozbiórkowe i demontażowe: nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych, podbudowy z kruszyw, studni rewizyjnych z kręgów betonowych; 4.2. Odtworzenie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych SMA, podbudowy z kruszyw oraz podbudowy betonowe z dylatacją; 4.3. Wywóz gruzu na składowisko Wykonawcy; 4.4. Roboty ziemne, wykopy umocnione, ręczne i mechaniczne zasypywanie wykopów, zagęszczenie (wsk. 1.0), pełna wymiana gruntu; 4.5. Roboty demontażowe: zasuwy żeliwne, hydranty podziemne; 4.6. Roboty montażowe - kanały z rur PE, żeliwnych ciśnieniowych kielichowych z żeliwa sferoidalnego, (wszystkie elementy żeliwne muszą być wykonane z żeliwa sferoidalnego, połączenia kołnierzowe muszą być wykonane z zastosowaniem śrub kwasoodpornych; 4.7. Oznakowanie tras wodociągu taśmami z tworzywa sztucznego; 4.8. Próby szczelności sieci i przyłączy wodociągowych; 4.9. Dezynfekcja i płukanie sieci wodociągowej. 5. Branża teletechniczna - Usunięcie kolizji projektowanej przebudowy ulicy Słowackiego w Piotrkowie Trybunalskim z istniejącą kanalizacją kablową TP SA., 5.1. Wytyczenie trasy nowej kanalizacji teletechnicznej, przez uprawnionego geodetę; 5.2. Demontaż istniejącej nawierzchni chodników (płyty betonowe 50 50 7cm), pod kanalizację teletechniczną; 5.3. Rozbiórka istniejących studni kablowych; 5.4. Wykopanie rowów pod kanalizację teletechniczną w sposób mechaniczny w gruncie kat. III-IV; 5.5. Budowa nowych studni kablowych typu SKMP-4 w gruncie kat. III; 5.6. Budowa nowych studni kablowych typu SKR-1 w gruncie kat. III; 5.7. Budowa kanalizacji teletechnicznej (pierwotnej), z rur z tworzyw sztucznych - łącznie 16 rur (4 warstwy, po cztery rury w każdej); 5.8. Budowa kanalizacji teletechnicznej (pierwotnej), z rur z tworzyw sztucznych - łącznie 8 rur (2 warstwy, po cztery rury w każdej); 5.9. Zasypanie rowów po ułożeniu rur kanalizacji teletechnicznej z ich odpowiednim zagęszczeniem; 5.10. Wykonanie nowych nawierzchni chodników (płyty betonowe 50 50 7cm), po robotach kablowych; 5.11. Wciąganie kabla, w powłoce termoplastycznej do wolnej rury kanalizacji teletechnicznej; 5.12. Wciąganie kabla, w powłoce termoplastycznej do częściowo zajętej rury kanalizacji teletechnicznej; 5.13. Wykonanie złączy równoległych, kabli wypełnionych z zastosowaniem łączników modułowych i termokurczliwych osłon wzmocnionych; 5.14. Wyłączenie kabla równoległego ze złącza kabla wypełnionego; 5.15. Wciąganie rury kanalizacji wtórnej do wolnej rury kanalizacji teletechnicznej; 5.16. Montaż złączy rur kanalizacji wtórnej; 5.17. Wciąganie kabla światłowodowego do kanalizacji wtórnej; 5.18. Montaż złączy przelotowych; 5.19. Montaż w studni zapasów kabla światłowodowego; 5.20. Wykonanie wszystkich wymaganych przepisami pomiarów dla kabla wypełnionego i światłowodowego. PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU REGIONALNEGO W RAMACH REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA ŁÓDZKIEGO NA LATA 2007-2013 1. Przed przystąpieniem do przetargu należy dokonać wizji lokalnej obiektu w miejscu realizacji zamówienia; 2. Z uwagi na lokalizację ulic Słowackiego i Sienkiewicza w strefie objętej nadzorem konserwatorskim, podczas wykonywania robót budowlanych sprawowany będzie nadzór konserwatora zabytków. Może to spowodować przerwy w robotach budowlanych, z uwagi na ewentualne wykopaliska napotkane podczas wykonywania robót ziemnych. 3. Wszystkie roboty winny być prowadzone zgodnie z Prawem Budowlanym przez osoby posiadające stosowne uprawnienia budowlane; 4. Rozpoczęcie robót należy zgłosić do odpowiednich jednostek - gestorów sieci, celem poinformowania o ww. robotach i czasie ich trwania; 5. Włączenie wodociągów, kanalizacji deszczowej i sanitarnej do sieci miejskiej wykonać w uzgodnieniu z PWiK i MZDiK 6. Wszystkie materiały użyte do budowy muszą posiadać: Certyfikat na znak bezpieczeństwa wykazując, że zapewniono zgodność z kryteriami właściwych przepisów i dokumentów technicznych. Deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z: Polską Normą lub Aprobatą techniczną w przypadku wyrobów, dla których nie ustanowiono Polskiej Normy, jeżeli nie są objęte certyfikacją. 7. Kontroli jakości materiałów i wykonywanych robót dokonują w imieniu zamawiającego inspektorzy nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami ustawy prawo budowlane, specyfikacjami technicznymi. 8. Prace wykonywane będą w terenie z gęstą infrastrukturą, być może, że częściowo nierozpoznaną i niektóre roboty ziemne muszą być wykonywane ręcznie; 9. Wszystkie roboty w branży inżynieryjno-instalacyjnej oraz teletechnicznej muszą być prowadzone synchronicznie z robotami drogowymi; koordynatorami całości robót są Inżynier Kontraktu i generalny wykonawca, którym firmy podwykonawcze muszą być podporządkowane w zakresie konstrukcji harmonogramu robót, bieżącej ich organizacji, formalnych procedur.; 10. Czasy przerw w zasilaniu w wodę nie mogą być dłuższe niż 8 godzin i uzgadniane każdorazowo z gestorami sieci; 11. Niezbędna jest codzienna obecność na placu budowy Kierownika Budowy oraz Kierownika Robót w branży, która aktualnie wykonuje swoje roboty; 12. Dokumentem potwierdzającym realizację zamówienia jest protokół odbioru końcowego; 13. Podczas realizacji robót wykonawca będzie przestrzegać przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz.U. z 2003 r., nr 47, poz. 401) 14. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą także: 14.1 Wykonanie i montaż dwóch tablic informacyjnych z blachy ocynkowanej bądź powlekanej; treść i lokalizacja w uzgodnieniu z zamawiającym; 14.2. Zapewnienie kompleksowej obsługi geodezyjnej inwestycji oraz wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej przez uprawnionego geodetę; 14.3. Opracowanie dokumentacji powykonawczej w 4 egzemplarzach w każdej branży; 14.4. Przeprowadzenie kamerą inspekcyjną inspekcji wszystkich wykonanych kanałów i przykanalików po ich ułożeniu oraz dołączenie raportu do dokumentów odbiorowych (Koszt ułożenia kanałów deszczowych i sanitarnych wycenić wraz z ceną ich inspekcji); 14.5. Uzyskanie koniecznych zezwoleń i uiszczenie opłat u zarządców dróg za zajęcie pasa drogowego; 14.6. Właściwe oznakowanie dróg (zgodnie z zatwierdzonymi projektami organizacji ruchu), zabezpieczenie wykopów przed dostępem osób postronnych, wykonanie przejść dla pieszych; 14.7. Dostarczenie, zainstalowanie i obsługa wszystkich tymczasowych urządzeń zabezpieczających takich jak: zapory, światła ostrzegawcze, sygnały, ogrodzenia, poręcze, kładki dla pieszych itp. Niezbędnych do ochrony robót i zapewniających bezpieczeństwo pieszych oraz pojazdów; 14.8. Odtworzenie nawierzchni dróg i wjazdów do stanu pierwotnego, a w przypadku, gdy projekt drogowy przewiduje inne niż dotychczasowe zagospodarowanie terenu - doprowadzenie do stanu projektowanego; 14.9. Wykonanie koniecznych badań zagęszczeń gruntu celem odtworzenia i odbudowy nawierzchni drogowych zgodnie z Polską Normą: Drogi samochodowe. Roboty ziemne. Wymagania i badania -PN-S-02205. Wskaźniki zagęszczenia gruntu oznaczyć zgodnie z normą BN-77 8931-12; 14.10. Uiszczenie w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji opłat za umieszczenie urządzeń w pasie drogowym za okres od ich wbudowania do końca najbliższego roku kalendarzowego. 14.11. Wykonawca odpowiada za ochronę instalacji na powierzchni ziemi i za urządzenia podziemne, takie jak rurociągi, kable itp. oraz uzyska od odpowiednich władz będących właścicielami tych urządzeń- potwierdzenie informacji dostarczonych mu przez Zamawiającego w ramach planu ich lokalizacji. Wykonawca zapewni właściwe oznaczenie i zabezpieczenie przed uszkodzeniem tych instalacji i urządzeń w czasie trwania budowy; 14.12. Wykonawca zobowiązany jest umieścić w swoim harmonogramie rezerwę czasową dla wszystkich rodzajów robót, które mają być wykonane w zakresie przełożenia instalacji i urządzeń podziemnych na terenie budowy i powiadomić inspektora nadzoru i władze lokalne o zamiarze rozpoczęcia robót. O fakcie przypadkowego uszkodzenia tych instalacji Wykonawca bezzwłocznie powiadomi inspektora nadzoru i zainteresowane władze oraz będzie z nimi współpracował dostarczając wszelkiej pomocy potrzebnej przy dokonywaniu napraw. Wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni ziemi i urządzeń podziemnych wykazanych w dokumentach przekazanych mu przez zamawiającego. Zamówienie należy wykonać ściśle wg projektów budowlanych, wykonawczych i Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, które stanowią integralną część umowy. Wykonawca przedstawi Inwestorowi polisę ubezpieczenia OC, obejmującą osoby trzecie, na cały okres realizacji zadania. ZMIANY POSTANOWIEŃ ZAWARTEJ UMOWY Postanowienia niniejszej umowy będą mogły zostać zmienione w stosunku do jej treści, jeżeli wystąpią następujące okoliczności : 1. Wystąpi zmiana przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy i mająca wpływ na zakres lub termin wykonania przedmiotu zamówienia. 2. Wystąpi przedłużenie, w stosunku do terminów określonych przepisami prawa, czasu trwania procedur administracyjnych, mających wpływ na termin wykonania przedmiotu zamówienia a niewynikających z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 3. Wystąpią wyjątkowo niesprzyjające warunki atmosferyczne uniemożliwiające w okresie ich występowania, realizację przedmiotu zamówienia i mające wpływ na termin wykonania. 4. Zostały ujawnione wady opracowania projektowego lub rozbieżności pomiędzy projektem budowlanym, projektem wykonawczym i przedmiarem robót, o których zamawiający nie posiadał wiedzy, a które mają wpływ na termin lub koszt realizacji przedmiotu zamówienia. 5. Jeżeli wprowadzone zmiany będą korzystne dla zamawiającego. Zmiany te będą dopuszczalne wyłącznie w takim zakresie, w jakim ukończenie zamówienia jest, lub przewiduje się, że będzie, opóźnione na skutek tych działań, a w odniesieniu do ppkt 1, 4, 5 i 6 również z uwzględnieniem skutków finansowych. W przypadku wystąpienia robót, które zostały ujęte w projekcie budowlanym, ale nie zostały uwzględnione w przedmiarze, Wykonawca wykona je bez żądania dodatkowego wynagrodzenia. Dokonanie nieistotnych zmian projektu budowlanego nie stanowi zmiany tej umowy, szczególnie jeżeli nie spowoduje istotnego zwiększenia wynagrodzenia wykonawcy oraz nie wykracza poza zakres zamówienia podstawowego przewidzianego w projekcie budowlanym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda wniesienia wadium. 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium do dnia 17.05.2010 r. do godz. 9:00 w wysokości 50 000 PLN. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu wpłaconym przelewem na rachunek bankowy BGŻ O Piotrków Tryb. Nr: 05203000451110000000261430 Uwaga: Na poleceniu przelewu należy zamieścić adnotację: Wadium - przetarg nieograniczony na: wykonanie zadania pn.: Wykonanie robót budowlanych związanych z Rozbudową ul. Słowackiego (na odcinku: ulica Słowackiego 23 - Plac Kościuszki) w Piotrkowie Trybunalskim w ramach Projektu Trakt Wielu Kultur - rozwój potencjału turystycznego Miasta poprzez rewitalizację zabytkowych obszarów Piotrkowa Trybunalskiego. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. (DZ. U. z 2007r. Nr 42 poz. 275) o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za wniesione w terminie tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że środki zostały zaksięgowane na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. Oryginał poręczeń i gwarancji należy przekazać za pokwitowaniem do Referatu Zamówień Publicznych w Urzędzie Miasta, do pokoju nr 317 przed terminem składania ofert, a do oferty załączyć kserokopię. 5. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony. Terminowe wniesienie wadium (w każdej z dopuszczonych form jego wniesienia) zamawiający sprawdzi w ramach własnych czynności proceduralnych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piotrkow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach