Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: Remont -adaptacja pomieszczeń biurowych w budynku Nadleśnictwa w Ostrowcu Świętokrzyskim przy ul. Kilińskiego 12a na potrzeby Placówki Terenowej KRUS w Ostrowcu Świętokrzyskim.

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach ogłasza przetarg

  • Adres: 25-389 Kielce, ul. Wojska Polskiego 65B
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3481900, 3481904 , fax. 041 3481920
  • Data zamieszczenia: 2009-10-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach
    ul. Wojska Polskiego 65B 65B
    25-389 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3481900, 3481904, fax. 041 3481920
    REGON: 01251326200203
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: Remont -adaptacja pomieszczeń biurowych w budynku Nadleśnictwa w Ostrowcu Świętokrzyskim przy ul. Kilińskiego 12a na potrzeby Placówki Terenowej KRUS w Ostrowcu Świętokrzyskim.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.CZĘŚĆ OGÓLNA. Przedmiotem postępowania jest kompleksowe wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: Remont -adaptacja pomieszczeń biurowych w budynku Nadleśnictwa w Ostrowcu Świętokrzyskim przy ul. Kilińskiego 12a na potrzeby Placówki Terenowej KRUS w Ostrowcu Świętokrzyskim. Roboty remontowe obejmują klatkę schodową i pomieszczenia: na parterze ( 1 pomieszczenie) i na I piętrze ( 14 pomieszczeń, korytarz) o łącznej powierzchni 222,09 m2. Roboty budowlane objęte niniejszym zamówieniem będą wykonywane w budynku pełniącym funkcję biurowo-mieszkalną, przy czym do części mieszkalnej prowadzą odrębne wejścia i klatki schodowe. Część mieszkalna budynku nie połączona jest funkcjonalnie z częścią biurową. Zakres robót obejmuje: -wymianę sieci elektrycznej, -wykonanie instalacji oświetleniowej, -wykonanie okablowania strukturalnego, -wykonanie instalacji: systemu sygnalizacji włamania i napadu oraz systemu przeciwpożarowego, -wykonanie instalacji zasilania klimatyzatora, -wymiana stolarki drzwiowej, -rozebranie starych i postawienie nowych ścianek działowych, -malowanie pokoi biurowych, klatki schodowej i korytarzy, -renowacja i malowanie istniejącej drewnianej stolarki, -malowanie grzejników i pionów c.o., rur wodociągowych i gazowych, parapetów zewnętrznych, -układanie wykładzin podłogowych, -układanie posadzek z płytek (GRES), -licowanie ścian płytkami kamionkowymi (GRES), -montaż instalacji wodnych i kanalizacyjnych. zgodnie z przedmiarem robót i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru: instalacji elektrycznych i robót budowlanych. 2.CZĘŚĆ SZCZEGÓŁOWA. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt wykonawczy wraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru: instalacji elektrycznych i robót budowlanych oraz przedmiar robót stanowiące Dodatek Nr 1 do SIWZ. Zamawiający zaznacza, iż podstawą do obliczenia ryczałtowej ceny oferty jest przedmiar robót i kosztorys nakładczy oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru: instalacji elektrycznych i robót budowlanych. 2.1 Wykonawca do wykonania zamówienia, będzie stosował wyroby budowlane wprowadzone do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2004r. Nr 92 poz. 881 z późn. zm.). 2.2 Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń technicznych równoważnych opisywanych w dokumentacji projektowej i przedmiarach robót. 2.3 Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, opisywane przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej i przedmiarach robót, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i urządzenia techniczne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 2.4 W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej lub przedmiarach robót wskazana została nazwa handlowa lub znak towarowy materiału bądź urządzenia technicznego, to charakteryzujące tak opisany materiał lub urządzenia techniczne parametry i cechy techniczne oraz posiadane atesty i certyfikaty stanowią warunek równoważności dla rozwiązań zamiennych. 2.5 Wykonawca zobowiązany będzie do zainstalowania wodomierza oraz podliczników energii elektrycznej w miejscach poboru prądu ustalonych z Zamawiającym i ponoszenia kosztów z tym związanych oraz bieżących opłat wg ich wskazań. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały również we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ. Oryginał SIWZ podpisany przez osoby uprawnione w imieniu Zamawiającego, stanowiący podstawę do rozstrzygania ewentualnych sporów związanych z treścią tego dokumentu, dostępny jest w formie papierowej u Zamawiającego i udostępniony na stronie internetowej www.krus.gov.pl i może być przekazywany nieodpłatnie Wykonawcom w formie elektronicznej - email lub płyta CD
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium. Wymagane wadium dla całości zamówienia wynosi ogółem 1.200,00 zł, słownie złotych: Jeden tysiąc dwieście 00/100 2.Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 27.10. 2009r. do godziny 10:00. 3.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu, Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać przelane na rachunek Zamawiającego w banku: -Nazwa banku i nr rachunku bankowego: NBP O/O Kielce 42 1010 1238 0840 5518 9320 0000 -Nazwa i adres Zamawiającego: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach ul. Wojska Polskiego 65B -Tytuł: Wadium - przetarg nieograniczony na Remont -adaptację pomieszczeń biurowych w budynku Nadleśnictwa w Ostrowcu Świętokrzyskim przy ul. Kilińskiego 12a na potrzeby Placówki Terenowej KRUS w Ostrowcu Świętokrzyskim. Wadium wniesione w pieniądzu musi być wniesione na tyle wcześnie, aby w terminie składania ofert kwota wadium znajdowała się już na rachunku bankowym Zamawiającego (decyduje data i godzina uznania rachunku). Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których jest mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275, z późn. zm.). Wadium wnoszone w formach wymienionych pkt 3 lit. b, c, d, e musi obejmować cały okres na jaki Wykonawca jest związany ofertą, tj. na okres 30 dni licząc od dnia otwarcia ofert. Zamawiający wymaga, aby oryginał dokumentu umieścić w odrębnej kopercie opatrzonej dopiskiem -WADIUM- i złożyć wraz ofertą, natomiast kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem dołączyć do oferty. 4.Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony, a jego oferta będzie uznana za odrzuconą. 5.Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium, jeżeli: -upłynie termin związania ofertą, -zostanie zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy, -Zamawiający unieważni postępowanie, a protesty zostaną ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynie termin do ich wniesienia. 6.Na pisemny wniosek Wykonawcy, Zamawiający (z zastrzeżeniem pkt 9) zwróci niezwłocznie wadium Wykonawcy: -który wycofa ofertę przed upływem terminu składania ofert, -który zostanie wykluczony z postępowania, -którego oferta zostanie odrzucona. 7.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 2 pkt 2 i 3 ustawy, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci, zgodnie z art. 46 ust. 4 ustawy wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonymi o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 10.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: -odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; -nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; -zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy, tj.: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (warunek ten potwierdzą dokumentami wymienionymi w rozdziale VI pkt 8 SIWZ); b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy: - w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali, tj. zrealizowali co najmniej dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, tzn. zadania polegające na wykonaniu robót remontowych o wartości łącznej dwóch realizacji nie mniejszej niż 150.000,00zł brutto (warunek ten potwierdzą dokumentami wymienionymi w rozdziale VI pkt 4 SIWZ), -dysponowali osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. wskazali osobę, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy i osobę (osoby), które będą wykonywać prace w branży elektrycznej lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania wymienionych czynnosci. Osoby wskazane przez Wykonawcę muszą posiadać uprawnienia właściwe dla funkcji, które mają pełnić. (warunek ten potwierdzą dokumentami wymienionymi w rozdziale VI pkt 5 SIWZ), c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (warunek ten potwierdzą dokumentami wymienionymi w rozdziale VI pkt 6 SIWZ). 2.Wykonawcy ubiegający się o zamówienie nie mogą podlegać wykluczeniu z postępowania, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy (warunek ten potwierdzą dokumentami wymienionymi w rozdziale VI pkt 2,9,10,11,12 SIWZ). WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA 1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.Do Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne stosuje się przepisy dotyczące Wykonawców. 3.W przypadku, gdy oferta złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie uznana przez Zamawiającego za najkorzystniejszą, warunkiem zawarcia umowy z Zamawiającym jest spełnienie następujących wymagań: a.na żądanie Zamawiającego Wykonawcy przedłożą umowę wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego tzw. umowę konsorcjum; b.umowa konsorcjum winna być zawarta na okres realizacji zamówienia i nie może być rozwiązana przed upływem terminu realizacji zamówienia; c.Wykonawcy występujący wspólnie ponosić będą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. 3.Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą zaoferować co najmniej 12 miesięczny okres gwarancji na wykonane roboty budowlane liczone od daty odbioru całości zamówienia oraz zobowiązać się do nieodpłatnej naprawy ewentualnych usterek i wad w okresie gwarancyjnym. OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTEPOWANIU. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia, na podstawie treści oświadczeń i dokumentów złożonych z ofertą, wymienionych w rozdziale VI SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są do złożenia następujących dokumentów: 1.Oferta, której treść winna odpowiadać treści Formularza oferty, który stanowi Dodatek Nr 2 do SIWZ wraz z wyliczoną cena ryczałtową oferty w oparciu o kosztorysy sporządzone przez Wykonawcę. 2.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 44 ustawy, potwierdzające spełnianie wymagań określonych w art.22 ust.1 oraz art.24 ust. 1 i 2, którego wzór stanowi Dodatek Nr 3 do SIWZ. 3.Zaakceptowany i parafowany przez Wykonawcę wzór umowy, który stanowi Dodatek Nr 6 do SIWZ. 4.Wykaz zrealizowanych przez Wykonawcę robót remontowych w ostatnich pięciu latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali, tj. zrealizowali co najmniej dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, tzn. zadania polegające na wykonaniu robót remontowych o wartości łącznej dwóch realizacji nie mniejszej niż 150.000,00zł brutto z podaniem wartości, okresu realizacji i całkowitej powierzchni remontowanej wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty remontowe zostały wykonane z należytą starannością, według wzoru stanowiącego Dodatek Nr 4 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia podanych przez Wykonawców informacji. 5.Wykaz zespołu zdolnego do wykonania zamówienia. Wykonawca wskaże osobę, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy i osobę (osoby), które będą wykonywać prace w branży elektrycznej, bądź pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania wymienionych czynnosci (według wzoru stanowiącego Dodatek Nr 5 do SIWZ). Wykonawca winien opisać i udokumentować ich doświadczenie zawodowe potwierdzonymi za zgodność z oryginałem kopiami ich uprawnień właściwymi dla funkcji, które mają pełnić, oraz z kopiami wpisów w zakresie ich przynależności do właściwych Izb Zawodowych. 6.Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, przy czym suma ubezpieczenia nie może być niższa niż 100.000,00 zł. 7.Dowód wniesienia wadium. 8.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Powyższy warunek spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą przy obligatoryjnym wymogu potwierdzenia w w/w terminie jego aktualności przez organ wydający (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). 9.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 10.Aktualne zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 11.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert; UWAGA! Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów wymienionych w pkt od 8 do 11 składa dokumenty wymienione w § 2 ust. 1 pkt 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zmianami). 12.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert; UWAGA! Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów wymienionych w pkt 12 składa dokumenty wymienione w § 2 ust. 1 pkt 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zmianami). WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) oświadczenie wymienione w pkt 2 w zakresie: - warunków określonych w art. 22 ust. 1, pkt 2 i 3 ustawy, wszyscy Wykonawcy mogą złożyć wspólnie, - warunków określonych w art. 22 ust. 1, pkt 1 i 4 ustawy, Wykonawcy muszą złożyć indywidualnie, b) dokumenty wymienione w pkt 4-7 mogą być złożone przez wszystkich Wykonawców wspólnie, c) dokumenty wymienione w pkt 8 do 12 Wykonawcy muszą złożyć indywidualnie. Ponadto Wykonawcy są zobowiązani do złożenia: 13.Pełnomocnictwa- w przypadku, gdy ofertę podpisuje(ą) osoba(y) inna(e) niż wymieniona(e) w odpisie z właściwego rejestru, zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub innym dokumencie wskazującym sposób reprezentacji Wykonawcy. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Załączone pełnomocnictwo powinno zawierać co najmniej informację, o tym: -kto go udziela, -wskazanie osoby będącej pełnomocnikiem, -zakres umocowania pełnomocnika. Jeżeli dalsze pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego będzie udzielone przez pełnomocnika Wykonawcy, należy załączyć (forma jak wyżej) również dalsze pełnomocnictwo. UWAGA! Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty odpowiadające wymaganym przez Zamawiającego zgodnie z § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zmianami). 14.Kosztorysy lub opisy techniczne i funkcjonalne pozwalające na ocenę zgodności oferowanych robót i urządzeń z wymogami SIWZ i jej załączników. 15.Zamawiający wymaga, aby załączone do oferty dokumenty sporządzone w języku obcym złożone zostały wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 16.Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawców, którzy w określonym przez Zamawiającego terminie nie złożyli wymaganych oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi, wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach