Przetargi.pl
wykonanie robót budowlanych w obiektach MOPS Filia Łódź-Bałuty w Łodzi przy ul.: - Tybury 16 - Limanowskiego 194/196 - Marysińska 36 - Tokarzewkiego 53

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Filia Łódź-Bałuty ogłasza przetarg

  • Adres: 91-016 Łódź, ul. Stanisława Tybury 16
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-42 640 70 07 , fax. 0-42 640 70 07
  • Data zamieszczenia: 2009-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Filia Łódź-Bałuty
    ul. Stanisława Tybury 16 16
    91-016 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 0-42 640 70 07, fax. 0-42 640 70 07
    REGON: 00434557500041
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie robót budowlanych w obiektach MOPS Filia Łódź-Bałuty w Łodzi przy ul.: - Tybury 16 - Limanowskiego 194/196 - Marysińska 36 - Tokarzewkiego 53
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie podzielone będzie na trzy pakiety. PAKIET nr 1 - wymiana stolarki okiennej na okna z PCV - - Punkt Pracy Socjalnej ul. Marysińska 36 - w ilości 43 sztuk, - Punkt Pracy Socjalnej ul. Tokarzewskiego 53 - w ilości 14 sztuk, - Punkt Pracy Socjalnej ul. Limanowskiego 194/196 - 24 sztuki. PAKIET nr 2 - Punkt Pracy Socjalnej Łódź ul. Marysińska 36- ROBOTY BUDOWLANE DO WYKONANIA - zakres robót: 1. Remont sanitariatów / 3 pomieszczenia bliźniacze/ , 2. Obudowa schodów 3. Obudowa wyłazu na dach, 4.Wymiana drzwi zewnętrznych , 5. Płytki posadzkowe, 6. Wymiana drzwi wewnętrznych, 7. Malowanie sufitów i ścian dwukrotnie z przygotowaniem podłoża, 8. Lamperie z tynku mozaikowego w hollu i przedsionkach do wysokości 1,5 m, 9. Panele podłogowe, 10. Malowanie farba ftalową jednokrotnie, 11. Obudowa szaf ściennych. PAKIET nr 3 - Punkt Pracy Socjalnej Łódź ul. Limanowskiego 194/196 - ROBOTY BUDOWLANE DO WYKONANIA: 1. Ścianki działowe z płyt gipsowo - kartonowych, 2. Płytki posadzkowe, 3. Wyjście awaryjne, 4. Wymiana drzwi wewnętrznych, 5. Malowanie emulsyjne ścian i sufitów, 6. Lamperie, 7. Panele podłogowe, 8. Malowanie rur żebrowych c.o., 9. Panele podłogowe w pomieszczeniach biurowych - Filia Łódź-Bałuty ul. Tybury 16
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a). posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek takich uprawnień, b). posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c). znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d). nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych. 2. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: a). zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, b). zawiera omyłki rachunkowe w obliczaniu ceny, a wykonawca w terminie 5 dni od daty otrzymania zamówienia, nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczaniu ceny, c). ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zostanie przeprowadzona metodą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy, wg wzoru, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ wraz z kosztorysem ofertowym. 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ złożone w formie oryginału i podpisane przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 3. Dokumenty: a). aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność , przez osobę ( osoby )upoważnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem), b). aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek za ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert, c). Umowę regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o realizację zamówienia, d). jeżeli ofertę składają podmioty występujące wspólnie, każdy z podmiotów zobowiązany jest załączyć do oferty wyżej wymienione dokumenty, e). parafowane na znak akceptacji istotne postanowienia umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ, f). jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentów,o których mowa w ust. 4 pkt 3, składa odpowiedni dokument lub dokumenty,wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - dokumenty, o których mowa w pkt. 4.3, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert g). jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. f , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z zachowaniem terminu, o którym mowa w ust. f., h).dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, i). Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, j).dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uml.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach