Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych polegających na rekonstrukcji oraz wymianie stolarki drzwiowej w budynku Państwowej Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej II stopnia im. Fryderyka Chopina mieszczącym się przy ul. Basztowej 6, 31-134 Kraków, wpisanym do rejestru zabytków pod numerem A-183.

Państwowa Ogólnokształcąca Szkoła Muzyczna II st. im. Fryderyka Chopina ogłasza przetarg

  • Adres: 31-134 Kraków, ul. Basztowa 6
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 422 20 23 , fax. 12 421 62 92
  • Data zamieszczenia: 2014-05-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Ogólnokształcąca Szkoła Muzyczna II st. im. Fryderyka Chopina
    ul. Basztowa 6 6
    31-134 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 422 20 23, fax. 12 421 62 92
    REGON: 00027677100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szkolamuzyczna.os.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych polegających na rekonstrukcji oraz wymianie stolarki drzwiowej w budynku Państwowej Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej II stopnia im. Fryderyka Chopina mieszczącym się przy ul. Basztowej 6, 31-134 Kraków, wpisanym do rejestru zabytków pod numerem A-183.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie robót budowlanych polegających na rekonstrukcji oraz wymianie stolarki drzwiowej w budynku Państwowej Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej II stopnia im. Fryderyka Chopina mieszczącym się przy ul. Basztowej 6, 31-134 Kraków, wpisanym do rejestru zabytków pod numerem A-183. Prace budowlane obejmują konserwację zabytkowych drzwi i wykonanie nowych drzwi w budynku szkoły z powtórzeniem formy drzwi zabytkowych. Ogółem roboty budowlane obejmują 84 szt. drzwi w tym konserwację 35 szt. zabytkowych drzwi. Wszystkie użyte do realizacji zamówienia wyroby muszą być pełnowartościowe, zgodne z wymogami specyfikacji oraz posiadać wymagane stosownymi przepisami aktualne świadectwa jakości, świadectwa dopuszczenia, atesty, certyfikaty na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności. W trakcie prac Wykonawca jest zobowiązany prowadzić pełną dokumentację fotograficzną poszczególnych faz produkcji warsztatowej, demontażu i montażu a podczas odbioru dostarczyć dokumentację z przebiegu prac wykonaną zgodnie z instrukcji Krajowego Ośrodka Badań i Dokumentacji Zabytków (Instrukcja BMiOZ Seria B - T LXXII). Zakres zamówienia obejmuje wszystkie czynności mające na celu terminowe i jakościowe dobre wykonanie w zabytkowym budynku szkoły konserwacji drzwi zabytkowych i wykonanie oraz prawidłowe zamontowanie drzwi nowych zgodnie z wymogami określonymi w niniejszej specyfikacji i jej załącznikach oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa (w szczególności przepisami Prawa budowlanego, bhp, ppoż., oraz zasadami sztuki budowlanej). Projekt współfinansowany z Narodowego Funduszu Rewaloryzacji Zabytków Krakowa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454210004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium. Ustala się wadium w wysokości 11.000,00 zł słownie: jedenaście tysięcy złotych. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: NBP 131 010 127 000 145 613 913 000 00. W pozostałych formach wadium należy złożyć w siedzibie zamawiającego - sekretariat. Wadium należy złożyć w zaklejonej kopercie opisanej wadium przetargowe: ZP-1/14. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem zdania poniżej. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szkolamuzyczna.os.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach