Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych polegających na realizacji zadania pn. Remont i modernizacja dwóch budynków warsztatowego oraz socjalno-biurowego położonych w Warszawie przy ul. Tatarskiej 2

Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania w m.st. Warszawie Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 01-161 Warszawa, ul. Obozowa 43
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 8882040 do 41, 6320051 , fax. 022 8882048 lub 49, 8364916
  • Data zamieszczenia: 2012-06-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania w m.st. Warszawie Sp. z o.o.
    ul. Obozowa 43 43
    01-161 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 8882040 do 41, 6320051, fax. 022 8882048 lub 49, 8364916
    REGON: 01531445100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpo.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Usługi komunalne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych polegających na realizacji zadania pn. Remont i modernizacja dwóch budynków warsztatowego oraz socjalno-biurowego położonych w Warszawie przy ul. Tatarskiej 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na realizacji zadania pn. Remont i modernizacja dwóch budynków warsztatowego oraz socjalno-biurowego położonych w Warszawie przy ul. Tatarskiej 2. Budynek warsztatowy z częścią socjalno-biurową: 1. Parametry budynku: Część warsztatowa - parter+antresola - (pow. użytkowa/kubatura) - część A - 818 m2/ 4810 m3; część B - 741 m2/5450 m3; Część socjalno-biurowa piwnica+parter+I piętro - (pow. użytkowa/kubatura) - część C 403 m2/1760 m3. 2. Zakres prac budowlanych: - posadzki (cz. A i B) - skucie wierzchniej warstwy, wykonanie podłoża pod żywicę, wykonanie posadzki z żywicy; - wykonanie stóp fundamentowych dla urządzeń warsztatowych (maszyny, podnośniki); - wykonanie wanny żelbetowej dla komory lakierniczej; - naprawa i wykonanie (w miejscach nowych ścian) tynków wewnętrznych; - malowanie tynków wewnętrznych; - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej; - glazura i terrakota w sanitariatach i łazienkach; - posadzki (cz. C) - gres, wykładzina plastikowa; - wykonanie elementów ślusarskich (schody, barierki); - wymiana bram garażowych na segmentowe podnoszone; - rozbiórka starego i wykonanie nowego pokrycia dachowego wraz z dociepleniem i powłoką z dyspersji asfaltowo-gumowej, orynnowanie; - wymiana naświetli dachowych; - naprawa i docieplenie ścian zewnętrznych i fundamentowych. 3. Zakres prac instalacyjno-montażowych: - wykonanie instalacji elektrycznej (światło, gniazda, siła, maszyny, urządzenia); - wykonanie instalacji niskoprądowej (komputery, alarm, monitoring); - wykonanie instalacji odgromowej; - wykonanie instalacji wentylacji (stanowiskowej, ogólnej, odciągi spalin); - wykonanie instalacji kanalizacji odwodnieniowej ACO; - montaż kurtyn powietrznych. Zamawiający we własnym zakresie wykona instalacje c.o. i wod-kan. Roboty będą wykonywane na podstawie dokumentacji projektowej, którą otrzymają Wykonawcy zaproszeni do składania ofert. Budynek socjalno-biurowy: 1. Parametry budynku (parterowy, niepodpiwniczony): Powierzchnia zabudowy - 694 m2; Powierzchnia użytkowa - 543 m2; Kubatura - 2682 m3. 2. Zakres prac budowlanych: - częściowe demontaże istniejących ścian wewnętrznych, kominów, drzwi, posadzek, okładzin; - demontaż istniejącego dachu drewnianego o pokryciu papowym; - wyrównanie wysokości ścian zewnętrznych, zakończenie ścian nowym żelbetowym wieńcem, wyrównanie wysokości ścian wewnętrznych do nowego poziomu; - wykonanie nowego stropodachu o konstrukcji z wiązarów deskowych oraz pokrycie płytami drewnianymi, papą i powłoką z dyspersji asfaltowo-gumowej, orynnowanie; - wykonanie nowego sufitu wraz z ociepleniem; - wymurowanie ścian wewnętrznych wg nowej aranżacji; - wyrównanie (podniesienie) poziomów podłóg i wykonanie nowych posadzek (gres, wykładzina plastikowa); - naprawa i wykonanie (w miejscach nowych ścian) tynków wewnętrznych; - malowanie tynków wewnętrznych; - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej; - glazura i terrakota w sanitariatach i łazienkach; - naprawa i docieplenie ścian zewnętrznych i fundamentowych. 3. Zakres prac instalacyjno-montażowych: - wykonanie instalacji elektrycznej (światło, gniazda); - wykonanie instalacji niskoprądowej (komputery, alarm, monitoring); - wykonanie instalacji odgromowej; - wykonanie instalacji wentylacji ogólnej. Zamawiający we własnym zakresie wykona instalacje c.o. i wod-kan. Roboty będą wykonywane na podstawie dokumentacji projektowej, którą otrzymają Wykonawcy zaproszeni do składania ofert. Wartość zamówienia stanowiąca całkowite szacunkowe wynagrodzenie Wykonawcy zamówienia określona została w złotych (bez podatku od towarów i usług Vat) na kwotę poniżej 20.098.000,00 zł
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 135 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych). 2) Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 3) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu (wyłącznie przelew bankowy), b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz.U. z 2000, Nr 109, poz. 1158, z póżn. zm)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach