Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych pn - Modernizacja budynku warsztatowo garażowego WSRM w Łodzi przy ul.Wareckiej 2 - kontynuacja I etapu

Wojewódzka Stacja Ratownictwa Medycznego w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 91-202 Łódź, ul. Warecka 2
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6558050 , fax. 042 6521635
  • Data zamieszczenia: 2009-10-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzka Stacja Ratownictwa Medycznego w Łodzi
    ul. Warecka 2 2
    91-202 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6558050, fax. 042 6521635
    REGON: 47306618800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsrm.bip.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych pn - Modernizacja budynku warsztatowo garażowego WSRM w Łodzi przy ul.Wareckiej 2 - kontynuacja I etapu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn -Modernizacja budynku warsztatowo garażowego WSRM w Łodzi przy ul.Wareckiej 2 - kontynuacja I etapu - polegające na: a. wymianie pionów kanalizacji deszczowej czystej, b. demontażu grzejników na poziomach +6 i +7 c. częściowej wymianie pionów kanalizacji deszczowej brudnej d. wykonaniu posadzek na poziomach +6 i +7 oraz zjazdach i podjazdach tych poziomów e. wykonaniu niezbędnych robót malarskich f. wymianie odbojnic na poziomach +6 i +7
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10.000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP. 2. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24. PZP. 3. Spełniają wszystkie stawiane wymagania określone w niniejszej SIWZ. 4. Wykażą, że w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, zrealizowali 3 roboty budowlane, odpowiadające rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. 5. Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 6. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia a zwłaszcza wykazali, że bank lub spółdzielcza kasa oszczędnościowo kredytowa , w których wykonawcy posiadają rachunek potwierdza wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawców na łączną kwotę co najmniej 500.000 zł. 7. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty niżej wymienione dokumenty: 1.Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ 2.Wypełniony formularz cenowy- załącznik nr 2 do SIWZ, wraz z kosztorysami nakładczymi - roboty posadzkowe i towarzyszące na poziomach +6 i +7, - roboty instalacyjne - demontaż wewnętrznej instalacji kanalizacji, centralnego ogrzewania, - roboty instalacyjne - montaż kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej. 3.Wypełnione oświadczenie o spełnieniu wymogów określonych w art. 22 ust.1 PZP - załącznik nr 3 do SIWZ. 4.Wypełnione oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 PZP - załącznik nr 4 do SIWZ. 5.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie/a/ o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1. pkt 4-8 PZP, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 PZP wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 8.Aktualne zaświadczenia: - właściwego naczelnika urzędu skarbowego; - właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenia winny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat minimum trzech umów o podobnym charakterze robót budowlanych jak przedmiot zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i kontrahentów oraz załączenia dokumentów potwierdzających , że umowy te zostały wykonane należycie. 9.Wykaz osób , którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Należy wskazać osoby z uprawnieniami budowlanymi w specjalnościach: konstrukcyjno budowlanej, instalacji elektrycznych i instalacji sanitarnych. 10.Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 9 , Wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował. 11.Potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej , w których wykonawcy posiadają rachunek informacji potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na łączną kwotę co najmniej 500.000 zł. Dokumenty te nie mogą być wystawione wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 12.Polisy lub inne dokumenty ubezpieczenia potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 14.Potwierdzenie, że wykonawca wniósł wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsrm.bip.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach