Przetargi.pl
Wykonanie remontu w budynku dawnej hali naprawczej - elektrowozowni WKD

Warszawska Kolej Dojazdowa Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 05-825 Grodzisk Mazowiecki, ul. Batorego 23
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7554760, 7555564 , fax. 022 7552085
  • Data zamieszczenia: 2009-08-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Warszawska Kolej Dojazdowa Sp. z o.o.
    ul. Batorego 23 23
    05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 022 7554760, 7555564, fax. 022 7552085
    REGON: 01719407000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wkd.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu w budynku dawnej hali naprawczej - elektrowozowni WKD
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu w budynku dawnej hali naprawczej - elektrowozowni WKD. Zakres robót: 1) ręczne rozebranie zniszczonego trzonu kominowego z cegły po byłej kotłowni w części wystającej nad dachem i wewnątrz hali - do poziomu zwiększonego obwodu komina, 2) wykonanie zabezpieczenia powstałego otworu po rozbiórce komina poniżej poziomu dachu płytami OSB ze sklejki wodoodpornej, 3) wykonanie przykrycia otworu w dachu blachą trapezową zbliżoną do pokrycia istniejącego z warstwą folii paroszczelnej, 4) wykonanie odbojnic przeciwśniegowych z blachy ocynkowanej na ścianie zewnętrznej starej i nowej hali, 5) uzupełnieniu brakującego szkła zbrojnego w świetlikach dachowych lub wymianie spękanych tafli, z jednoczesnym uszczelnieniem świetlików i w miejscach widocznych przecieków na dachu, 6) naprawa najbardziej uszkodzonych miejsc w posadzce betonowej, 7) wykonanie daszka zabezpieczającego nad drzwiami wejściowymi do hali nowej, 8) podmurowanie gazobetonem pustej przestrzeni w ścianie zewnętrznej na długości 16 mb, 9) odnowienie pomieszczenia nawijalni wraz z wymianą okien. Szczegółowe wytyczne i wymagania dotyczące wykonania robót zostały zawarte w Przedmiarze Robót - załącznik nr 5 do SIWZ. Ogólne warunki realizacji umowy określone zostały w SPECYFIKACJI TECHNICZNEJ WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT - załącznik nr 4 do SIWZ. W czasie realizacji robót Wykonawca będzie składował wszelkie urządzenia i materiały, odpady i śmieci w miejscu zorganizowanym we własnym zakresie. Zakres prac obejmuje również sprzątanie, zabezpieczenie oraz oznakowanie terenu robót zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz dbanie o stan techniczny i prawidłowość oznakowania przez cały czas trwania remontu, uporządkowanie placu budowy po zakończeniu robót. Po stronie Wykonawcy leżą koszty organizacji placu budowy, wywozu gruzu i opłat za składowanie na wysypisku, oraz inne koszty związane z realizacją zamówienia. Roboty zostaną wykonane z materiałów własnych Wykonawcy. Zamawiający zastrzega, że wszystkie materiały budowlane winny być nowe, posiadać wymagane atesty, certyfikaty, świadectwa dopuszczenia do eksploatacji, aprobaty techniczne itp. Wykonawca dostarczy wszystkie materiały, narzędzia i urządzenia niezbędne do realizacji zadania na własny koszt. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy zgodnie z najlepszą wiedzą i techniką oraz zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami. Wykonawca gwarantuje wykonanie umowy pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Zamawiający nie udziela zaliczek na wykonanie zamówienia oraz nie wnosi przedpłat na poczet realizowanych robót. Rozliczenie nastąpi fakturą końcową na podstawie protokołu odbioru końcowego w przypadku braku usterek, a w przypadku stwierdzenia usterek, po ich usunięciu. Podstawę do wystawienia faktury końcowej i końcowego rozliczenia stanowi protokół odbioru przedmiotu umowy, podpisany przez obie Strony. Wykonawcę obowiązuje należyta staranność w wykonaniu przedmiotu zamówienia. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 1.600,00 zł (tysiąc sześćset złotych) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie opisanej: WADIUM. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego: Bank Pekao S.A. konto nr 68 1240 5918 1111 0000 4910 0198. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, zgodnie z przesłankami art. 46 ust. 1 i 2 ustawy Pzp na konto Wykonawcy podane w Formularzu ofertowym. Zamawiający zatrzymuje wadium zgodnie z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, których oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych i spełnia wymagania określone w SIWZ. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego lub osób zdolnych do wykonywania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty, na zasadzie spełnia - nie spełnia. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków, nie spełnienie któregokolwiek spowoduje wykluczenie Oferenta z postępowania. Oferent powinien zapoznać się z całością SIWZ, której integralną część stanowią załączniki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonania określonej działalności lub czynności, oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda złożenia: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w celu wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda: 1) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 50 000,00 PLN. W celu potwierdzenia posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: 1) wykaz wykonanych minimum dwóch robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania wg wzoru Załącznik nr 7. Zamawiający żąda załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje). 2) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wg wzoru Załącznik nr 6. Wymagane jest wykazanie ilości pracowników, w tym również zatrudnionych na stanowiskach kierowniczych ze wskazaniem posiadanych uprawnień, które muszą być potwierdzone kopią dokumentu. a) Kierownik robót powinien posiadać uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie w branży budowlanej, niezbędnych do wykonania robót w branży budowlanej oraz posiadać 5 letnie doświadczenie jako kierownik budowy. Należy przedstawić dokumenty stwierdzające, że kierownik robót, który będzie wykonywać zamówienie, posiada wymagane uprawnienia budowlane tj.: dołączyć kopie dokumentu świadczącego o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, potwierdzającego wpis na listę jej członków (aktualna przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa). b) Zatrudnieni pracownicy powinni być przeszkoleni w zakresie przestrzegania przepisów BHP i przeciwpożarowych oraz posiadać aktualne badania wysokościowe.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wkd.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach