Przetargi.pl
Wykonanie remontu Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Zabajka Gm. Głogów Małopolski według projektu wykonawczego opracowanego przez Pracownię Projektową PRO-WATER A. Piech sp.j. Rzeszów ul. Przemysłowa 11

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 36-060 Głogów Małopolski, ul. Krzywa 3
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-17 8517485 , fax. 0-17 8517712
  • Data zamieszczenia: 2009-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
    ul. Krzywa 3 3
    36-060 Głogów Małopolski, woj. podkarpackie
    tel. 0-17 8517485, fax. 0-17 8517712
    REGON: 00095292400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Zabajka Gm. Głogów Małopolski według projektu wykonawczego opracowanego przez Pracownię Projektową PRO-WATER A. Piech sp.j. Rzeszów ul. Przemysłowa 11
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie remontu Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Zabajka Gm. Głogów Małopolski według projektu wykonawczego opracowanego przez Pracownię Projektową PRO-WATER A. Piech sp.j. Rzeszów ul. Przemysłowa 11
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 4.1. Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 4.1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania robót objętych przedmiotem zamówienia. 4.1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4.1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. 4.2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: 4.2.1. W zakresie warunków wskazanych w punktach 4.1.1, 4.1.2 i 4.1.3 ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, zawartym w formularzu oferty, stanowiącej załącznik nr 1 SIWZ. 4.2.2. W zakresie warunku wskazanego w punkcie 4.1.4 ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń o których mowa w punkcie 5.2.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące dokumenty i oświadczenia, zgodnie z wzorami stanowiącymi załączniki do niniejszej SIWZ: 5.1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert 5.2.Warunki szczegółowe określone w punkcie 4.2.1 SIWZ - na druku oferty każdy z Wykonawców, powinien złożyć oświadczenie, że: posiada wymagane uprawnienia, niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu Zamówienia, a także znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej zrealizowanie Zamówienia , a także nie podlega wykluczeniu z art. 24 PZP zgodnie z wzorem, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.glogow-mlp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach