Przetargi.pl
Zakup i dostawa koparko-ładowarki

Nadleśnictwo Lubaczów ogłasza przetarg

  • Adres: 37-600 Lubaczów, ul. Słowackiego 20
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6321972, 6321201 , fax. 016 6329004
  • Data zamieszczenia: 2009-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Lubaczów
    ul. Słowackiego 20 20
    37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie
    tel. 016 6321972, 6321201, fax. 016 6329004
    REGON: 65001649500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.lasy.gov.pl/lubaczow
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna Lasów Państwowych

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa koparko-ładowarki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem przetargu jest: zakup i dostawa koparko-ładowarki - rok produkcji 2009 1. PARAMETRY TECHNICZNE; 1.1 Pojemność silnika 4,0-4,5 l 1.2 Moc silnika od 90-100KM, 1.3 Silnik turbodoładowany, 1.4 Typ silnika 16-zaworowy, 1.5 Oś przednia skrętna. 1.6 Napiecie 12 V 1.7 Skrzynia zsynchronizowana 4x4 z elektroenergetycznym rewersem, 1.8 Siedzenie operatora obrotowe z pasem bezpieczenstwa 1.9 Uchylne szyby boczne, 1.10 Wycieraczki na przedniej i tylniej szybie, 1.11 Ogrzewanie oraz wentylacja, 1.12. Poziom hałasu max -75dB, 1.13 Zbiornik paliwa minimum 160 l. 2. PARAMETRY ROBOCZE RAMIENIA ŁADOWARKOWEGO 2.1 Łyżka o pojemnosci od 0.9 m3 do 1.1 m3 2.2 Wysokośc załadunku minimum 3,10 m. 2.3 Regulowane widły do palet. 2.4 Wysokość wyładunku mnimum 2.50 m. 2.5 Udźwig podnoszenia przy pełnej wysokosci minimum 3000kg. 3. PARAMETRY ROBOCZE RAMIENIA KOPARKOWEGO 3.1 Głębokość kopania minimum 5.5 m. 3.2 Łyżka o szerokości 600 - 650 mm i pojemnosci łyżki 0.20-0.25 m3. 3.3 Wysokość załadunku minimum 4.5 m. 3.4 Udzwig z wysuwem minimum 700kg. bez wysuwu 1400kg. 3.5 Kąt obrotu łyżki minimum 200 stopni. 3.6 Szybkozłącze do tylnej łyżki. 4. WYPOSAŻENIE DODATKOWE 4.1 Kosiarka bijakowa szerokość robocza 1.6m. 4.2 Łyżka do odmulania (czepakowa) o szer min 1.5m.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 432600003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5 000.00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Sytuacja podmiotowa wykonawcy, Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Zdolność ekonomiczna i finansowa, Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zdolność techniczna, Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru, Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, Oświadczenie z art. 22 i 24, Oświadczenie z art. 22 i 24, Wykaz wykonanych dostaw lub usług, Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krosno.lasy.gov.pl/lubaczow
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach