Przetargi.pl
Dostawa używanej koparko - ładowarki

Zakład Usług Komunalnych w Załużu ogłasza przetarg

  • Adres: 37-600 Załuże, Załuże 361
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. (016) 632 16 84 wew. 37 , fax. (016) 632 31 68
  • Data zamieszczenia: 2012-03-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Komunalnych w Załużu
    Załuże 361 361
    37-600 Załuże, woj. podkarpackie
    tel. (016) 632 16 84 wew. 37, fax. (016) 632 31 68
    REGON: 18011840800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna jednostki samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa używanej koparko - ładowarki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa w pełni sprawnej technicznie, gotowej do pracy, używanej koparko - ładowarki wraz z osprzętem na potrzeby Zakładu Usług Komunalnych w Załużu. Koparko - ładowarka musi pochodzić z produkcji seryjnej, nie dopuszcza się sprzętu pochodzącego z produkcji jednostkowej, którego parametry zostały zmienione pod kątem spełniania wymagań określonych przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu. Oferowany sprzęt musi być wolny od obciążeń, zobowiązań, praw i roszczeń na rzecz osób trzecich oraz posiadać dokumenty potwierdzające w pełni legalne pochodzenie. Oferowana koparko - ładowarka musi spełniać minimalne wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć kolorowe fotografie przedstawiające: - widok ogólny ze wszystkich stron, - zbliżenie elementów roboczych, - widok wnętrza kabiny. Podczas odbioru koparko - ładowarki Zamawiający dokona oceny stanu technicznego oraz zgodności parametrów techniczno - eksploatacyjnych z parametrami technicznymi określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W ramach odbioru Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia prób technicznych pojazdu i osprzętu, których wyniki zostaną uwzględnione w protokole odbioru i od których uzależniony będzie skuteczny odbiór przez Zamawiającego przedmiotu dostawy. Wraz z przedmiotem dostawy Wykonawca winien przekazać dokument określający warunki serwisowania gwarancyjnego oferowanego sprzętu, wskazujący lub zawierający wykaz punktów serwisowych, okres gwarancji - nie krótszy niż wymagany przez Zamawiającego (12 miesięcy), licząc od daty dostawy, terminy usunięcia stwierdzonych wad i usterek, a także wskazujący całość świadczeń gwaranta na rzecz Zamawiającego oraz warunki odpowiedzialności gwaranta. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przystąpił do usuwania stwierdzonych wad i usterek w terminie do 3 dni od dnia pisemnego, telefonicznego lub za pośrednictwem faks, czy e-mail powiadomienia o wystąpieniu wad i usterek. Wraz z przedmiotem dostawy Wykonawca winien przekazać stosowne atesty, homologację, itp. podobne dokumenty dopuszczające pojazd do rejestracji i użytkowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 432600003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości 2.000 zł (słownie: dwa tysiące złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 3. Wadium wnoszone: w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zakładu Usług Komunalnych w Załużu, Załuże 361, 37-600 Libaczów - Powiatowy Bank Spółdzielczy w Lubaczowie Nr: 73 9101 0003 2001 0009 7707 0003 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium przetargowe na zadanie Dostawa używanej koparko - ładowarki. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Wnoszone w pozostałych formach: do depozytu w Kasie Urzędu Gminy Lubaczów, przy czym musi to nastąpić przed upływem terminu składania ofert a do oferty należy dołączyć kopię dokumentu. 4. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy P.z.p. 5. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwa i adres Zamawiającego - Zakład Usług Komunalnych w Załużu, Załuże 361, 37-600 Lubaczów 2) określenie przedmiotu zamówienia, 3) nazwę i adres Wykonawcy, 4) termin ważności. 6. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 29.03.2012 r. do godz. 10.00. W przypadku Wykonawców składających wspólnie ofertę, wadium może wnieść jeden z nich. 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający przechowa je na oprocentowanym rachunku bankowym. Zamawiający zwróci wadium wniesione w pieniądzu z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 9, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://lubaczow.com.pl/index.php?id=4;18;5;4;214
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach