Przetargi.pl
Wykonanie remontu pomieszczeń pok. nr 27, 101, 102, 103, 146, 147, pokój miedzy kuchnią a sanitariatem przy sekretariacie w budynku administracyjnym przy Skwer Niepodległości 2 oraz pokój 103 i pomieszczenia piwniczne w budynku administracyjnym przy ul. Piłsudskiego 45 w Siedlcach.

Prezydent Miasta Siedlce ogłasza przetarg

  • Adres: 08-110 Siedlce, Skwer Niepodległości 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 6430785 , fax. 025 6430718
  • Data zamieszczenia: 2010-03-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Siedlce
    Skwer Niepodległości 2 2
    08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
    tel. 025 6430785, fax. 025 6430718
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siedlce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu pomieszczeń pok. nr 27, 101, 102, 103, 146, 147, pokój miedzy kuchnią a sanitariatem przy sekretariacie w budynku administracyjnym przy Skwer Niepodległości 2 oraz pokój 103 i pomieszczenia piwniczne w budynku administracyjnym przy ul. Piłsudskiego 45 w Siedlcach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie remontu pomieszczeń pok. nr 27, 101, 102, 103, 146, 147, pokój miedzy kuchnią a sanitariatem przy sekretariacie w budynku administracyjnym przy Skwer Niepodległości 2 oraz pokój 103 i pomieszczenia piwniczne w budynku administracyjnym przy ul. Piłsudskiego 45 w Siedlcach. 1.1. Zakres prac obejmuje: 1. Pokoje 101, 102, 146, 147 a) zerwanie wykładziny i parkietu b) zerwanie luźnego podkładu betonowego c) zerwanie tapet d) wyrównanie ścian masą szpachlową i gładzenie e) wykonanie wylewki posadzki (5cm) w miejsce usuniętych posadzek f) malowanie ścian farbami emulsyjnymi (kolor) g) ułożenie i przyklejenie wykładziny podłogowej - elastyczna wykładzina homogeniczna (wykładzinę zakupuje Zleceniodawca) h) wykonanie cokołów (wywinięcie wykładziny na ścianę) 2. Przedpokój pomiędzy łazienką a kuchnią przy sekretariacie Prezydenta miasta, pokój 27 - wyburzenie ścianek działowych; - postawienie nowych ścianek działowych gipsowo-kartonowych; - wyrównanie ścian masą szpachlową i gładzenie; - zerwanie wykładziny dywanowej; - zerwanie parkietu; - zerwanie luźnego podkładu betonowego; - wykonanie wylewki betonowej (5cm) w miejsce usuniętych posadzek; - ułożenie i przyklejenie wykładziny podłogowej - elastyczna wykładzina homogeniczna (wykładzinę zakupuje Zleceniodawca); - malowanie ścian farbami emulsyjnymi (kolor); - wykonanie cokołów (wywinięcie wykładziny na ścianę); 3. Piwnice w budynku Piłsudskiego 45 - zbicie tynków; - położenie nowych tynków; - w pomieszczeniu wymiennika ciepła izolacja termiczna stropu; - wyłożenie posadzki płytkami ceramicznymi (płytki zabezpiecza Zamawiający); 4. Pokój nr 103 w budynku przy ul. Piłsudskiego 45 - zerwanie tapety; - wyrównanie ścian masą szpachlową i gładzenie; - malowanie ścian farbą emulsyjną (kolor); - zabezpieczenie istniejącej wykładziny dywanowej; Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia. 1. Wykonawca powinien : a) wykonać roboty zgodnie z dokumentacją, sztuką budowlaną oraz warunkami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, b) poprowadzić prace w sposób umożliwiający funkcjonowanie Referatów z pokojów nr 101,102,103,146,147 sugerowanym rozwiązaniem jest prowadzenie robót w etapach, c) sporządzić rzeczowo-finansowy harmonogram robót z uwzględnieniem podziału prac na etapy. 2. Materiały uzyskane z rozbiórki stanowią własność Wykonawcy i jego obowiązkiem jest ich wywiezienie. 3. Przed przystąpieniem do złożenia oferty wskazana jest wizja w terenie. Uwaga: szczegółowy zakres robót przedstawiony jest w przedmiarze robót będącym załącznikiem do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 2500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych). Wadium w formie pieniężnej wykonawca wpłaci przelewem na konto Urzędu Miasta PKO BP S.A. I O/Siedlce Nr 39 1020 4476 0000 8502 0022 3131, Urząd Miasta Siedlce Skwer Niepodległości 2, z dopiskiem: Wadium na Wykonanie remontu pomieszczeń pok. nr 27, 101, 102, 103, 146, 147, pokój miedzy kuchnią a sanitariatem przy sekretariacie w budynku administracyjnym przy Skwer Niepodległości 2 oraz pokój 103 i pomieszczenia piwniczne w budynku administracyjnym przy ul. Piłsudskiego 45 w Siedlcach. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.Wadium wnoszone w innej formie jak pieniądze wykonawca składa w oryginale w Referacie Zamówień Publicznych pokój Nr 3 lub zamieszcza w odrębnej kopercie i składa w miejscu wyznaczonym na składanie ofert w godzinach od 7.45 do 15.45. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siedlce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach