Przetargi.pl
Wykonanie remontu odcinków dróg powiatowych uszkodzonych w wyniku powodzi w maju i czerwcu 2010 roku: 1) Nr 1 166R Partynia - Jamy w m. Jamy w km 2+800-4+300, 2) Nr 1 123R Dymitrów Duży - Domacyny Wielkie w m. Domacyny w km 1+570-2+820, 3) Nr 1 170R Podleszany - Ruda w m. Książnice w km 3+850-5+570.

Powiatowy Zarząd Dróg w Mielcu ogłasza przetarg

  • Adres: 39-300 Mielec, ul. Korczaka 6a
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 5837521, 5839633 , fax. 017 5837521
  • Data zamieszczenia: 2013-04-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Mielcu
    ul. Korczaka 6a 6a
    39-300 Mielec, woj. podkarpackie
    tel. 017 5837521, 5839633, fax. 017 5837521
    REGON: 69058769200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna powiatu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu odcinków dróg powiatowych uszkodzonych w wyniku powodzi w maju i czerwcu 2010 roku: 1) Nr 1 166R Partynia - Jamy w m. Jamy w km 2+800-4+300, 2) Nr 1 123R Dymitrów Duży - Domacyny Wielkie w m. Domacyny w km 1+570-2+820, 3) Nr 1 170R Podleszany - Ruda w m. Książnice w km 3+850-5+570.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu odcinków dróg powiatowych uszkodzonych w wyniku powodzi w maju i czerwcu 2010 roku: 1) Nr 1 166R Partynia - Jamy w m. Jamy w km 2+800-4+300, 2) Nr 1 123R Dymitrów Duży - Domacyny Wielkie w m. Domacyny w km 1+570-2+820, 3) Nr 1 170R Podleszany - Ruda w m. Książnice w km 3+850-5+570. Nazwa i kod robót wiodących wg CPV: Roboty w zakresie nawierzchni dróg - 45.23.32.20-7. Zamówienie obejmuje: 1) na drodze Nr 1 166R: a) oczyszczenie istn. nawierzchni bitumicznej - 7.650 m2, b) wyprofilowanie istn. naw. bitumicznej betonem asfaltowym - 562 t, c) ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 3 cm - 7.500 m2, d) uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym - 180 m3, e) oczyszczenie rowów z namułu - 3.000 m, 2) na drodze Nr 1 123R: a) oczyszczenie istn. nawierzchni bitumicznej - 7.000 m2, b) wyprofilowanie istn. naw. bitumicznej betonem asfaltowym - 515 t, c) ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 3 cm - 6.875 m2, d) uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym - 150 m3, e) oczyszczenie rowów z namułu - 2.500 m, 3) na drodze Nr 1 170R: a) mech. wyprofilowanie i uzupełnienie istn. podbudowy kruszywem łamanym - 327 m3, b) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o gr. w-wy 10 cm - 6.536 m2, c) wyprofilowanie istn. podbudowy betonem asfaltowym - 148 t, d) ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 5 cm - 6.192 m2, e) uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym - 387 m3. Szczegółowy zakres robót określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia zwana dalej SIWZ (Rozdz. 4 - Ślepy Kosztorys, Rozdz. 3 - Szczegółowe Specyfikacje Techniczne). Wykonawcy zobowiązani będą na wykonany przedmiot zamówienia udzielić gwarancji na okres 12 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść, przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości 20 000 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). W zależności od wyboru Wykonawcy, wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach: 1) pieniądzu, wpłacane przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-mielecki.pl (otw. zakładki: Przetargi - Powiatowy Zarząd Dróg - Specyfikacje).
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach