Przetargi.pl
Wykonanie remontu nawierzchni odcinków dróg powiatowych z podziałem na zadania:1,2,3,4,5,6, nr sprawy 8/2009

Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Cieszynie ogłasza przetarg

  • Adres: 43-400 Cieszyn, ul. Bobrecka 29
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 4777309 , fax. 033 8530511
  • Data zamieszczenia: 2009-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Cieszynie
    ul. Bobrecka 29 29
    43-400 Cieszyn, woj. śląskie
    tel. 033 4777309, fax. 033 8530511
    REGON: 07225340000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdp.powiat.cieszyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu nawierzchni odcinków dróg powiatowych z podziałem na zadania:1,2,3,4,5,6, nr sprawy 8/2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie remontu nawierzchni odcinków dróg powiatowych z podziałem na zadania : Zadanie 1: Remont nawierzchni odcinka drogi powiatowej nr 2604 S Nierodzim - Brenna w Górkach Małych na długości ok. 760 m Zadanie 2: Remont nawierzchni odcinka drogi powiatowej nr 2611 S Leszna-Leszna Górna na długości ok. 930 m Zadanie 3: Remont nawierzchni i odwodnienia odcinka drogi powiatowej nr 2614 S Skoczów - Kisielów - Ogrodzona w Ogrodzonej na długości ok. 660 m Zadanie 4: Remont nawierzchni drogi powiatowej Wiślica - Skoczów nr 2615 S na długości ok. 1346 m Zadanie 5: Remont nawierzchni wraz z odwodnieniem w ciągu drogi powiatowej 2619 S Cieszyn -Gumna -Dębowiec -Ochaby -Kiczyce w Ochabach na odcinku ok. 300 m Zadanie 6: Remont nawierzchni drogi powiatowej Chybie - Zaborze nr 2637 S w Zaborzu na odcinku ok. 355 m.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp oraz spełniający wymogi art. 22 ust.1 ustawy Pzp. tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp e) za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia zawodowego - zamawiający uzna wykonanie robót budowlanych ( co najmniej 2 roboty budowlane ) odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. Remont nawierzchni dróg oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, o wartości co najmniej 500.000,00 zł brutto, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, f) za spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający uzna wykazanie się przez wykonawcę dysponowaniem co najmniej osobami : kierownik robót drogowych, g) za spełnienie warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej lub finansowanej zapewniającej wykonanie zamówienia zamawiający uzna wykazanie przez wykonawcę posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 500.000,00 zł
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty winny być załączone dokumenty dotyczące wykonawcy: a) w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: - oświadczenie w trybie art. 22 i art. 24 ustawy PZP, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - uprawnienia budowlane stosownie do ustawy Prawo budowlane, - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; b) w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. remonty dróg oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, o wartości co najmniej 500.000,00 zł brutto każda. - wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (w tym także informacja o osobach, które pełnić będą funkcje kierownika budowy z wymaganymi uprawnieniami w branży drogowej -oraz pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował , - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca, c) w celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy minimum 500.000,00 zł, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej d) w celu określenia sposobu obliczenia ceny oraz potwierdzenia spełnienia wymagań określonych w SIWZ: - kosztorysy ofertowe, - podpisany wzór Umowy ( ostatnia strona )

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdp.powiat.cieszyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach