Przetargi.pl
Wykonanie remontu elewacji (od strony posesji przy ul. Armii Krajowej 5 i Dittricha 3) budynku użyteczności publicznej, położonego w Żyrardowie przy ul. Armii Krajowej 3, wraz z wymianą stolarki okiennej

Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Żyrardów Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 96-300 Żyrardów, ul. Armii Krajowej 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 046 858 10 00 , fax. 046 858 10 01
  • Data zamieszczenia: 2009-05-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Żyrardów Spółka z o.o.
    ul. Armii Krajowej 5 5
    96-300 Żyrardów, woj. mazowieckie
    tel. 046 858 10 00, fax. 046 858 10 01
    REGON: 75008796000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgm-zyrardow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gminna Osoba Prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu elewacji (od strony posesji przy ul. Armii Krajowej 5 i Dittricha 3) budynku użyteczności publicznej, położonego w Żyrardowie przy ul. Armii Krajowej 3, wraz z wymianą stolarki okiennej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są:. 1. Prace remontowe w zakresie ogólnobudowlanym (bez prac konstrukcyjnych) dotyczące odnowienia fragmentu elewacji budynku użytkowego przy ul. Armii Krajowej 3 w Żyrardowie, od strony posesji przy ul. Armii Krajowej 5 i ul. Dittricha 3. Prace remontowe obejmują: odbicie odspojonych tynków (głównie na gzymsie), uzupełnienie tynków na gzymsach, ścianach budynku i schodów, pochylni, naprawa ścian murowanych schodów, pochylni, naprawa balustrad schodów, przygotowanie powierzchni elewacji do malowania, pomalowanie elewacji, balustrad, farbami emulsyjnymi fasadowymi akrylowymi, przygotowanie do malowania krat okiennych, obróbek blacharskich (pas podrynnowy i nadrynnowy). malowanie krat okiennych, obróbek blacharskich (pas podrynnowy, nadrynnowy), montaż, demontaż i utrzymanie rusztowania na czas trwania robót- prace porządkowe z wywiezieniem materiałów z rozbiórek. 2. Wymiana okien zespolonych na okna rozwierane i uchylno-rozwierane dwudzielne z PCV (kolor biały).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta nie musi być zabezpieczona wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który: akceptuje i spełnia warunki zawarte w niniejszej specyfikacji spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 1-4 wyżej cytowanej ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych tj. Posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie realizacji zamówienia. Na potwierdzenie ww. warunków należy złożyć nw. dokumenty: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Na potwierdzenie ww. warunków należy złożyć n/w dokumenty: Wykaz wykonanych robót, zrealizowanych w ciągu ostatnich 5-ciu lat wskaże roboty wyłącznie o zakresie podobnym do niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca ich wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te roboty zostały wykonane należycie. Należy wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat wykonał min 1 robotę o zakresie rzeczowym zbliżonym do zamówienia oraz złożyć dokumenty potwierdzające jej należyte wykonanie, zawierające zakres rzeczowy robót i adres robót podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania zleceniodawcy. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności stwierdzających, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Należy złożyć wykaz osób potwierdzających, że wykonawca dysponuje: a) przynajmniej jednym kierownikiem z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub architektonicznej,. b) co najmniej trzema pracownikami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. Załączy: kserokopię uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub architektonicznej wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane. dokument świadczący o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa lub Architektów oraz posiadanie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej na dzień składania ofert. Wszystkie wyżej wymienione dokumenty i uprawnienia będą dotyczyć osoby, która będzie odpowiedzialna za realizację zamówienia. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Na potwierdzenie ww. warunku należy złożyć niżej wymienione dokumenty: Polisę (lub inny dokument ubezpieczenia) musi potwierdzać, że Wykonawca (firma) posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na okres realizacji zamówienia. Należy złożyć polisę do wysokości 100.000,00 zł na jedno i wszystkie zdarzenia. W przypadku: mniejszej wysokości polisy należy złożyć przyrzeczenie, że suma ubezpieczenia będzie powiększona do wysokości 100.000,00 zł, oraz powiększana każdorazowo do ww. wysokości, gdy nastąpi redukcja sumy ubezpieczenia w związku z zaistniałą szkodą mającą wpływ na obniżenie wartości polisy, krótszego okresu ważności polisy należy złożyć przyrzeczenie, że Wykonawca przedłuży polisę na okres realizacji zamówienia. wg zał. nr 8 do SIWZ. Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Należy złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust 1-4 i art. 24 ust 1 i 2 ustawy złożone wg zał. nr 2 do SIWZ. Aprobaty techniczne oraz certyfikaty o dopuszczeniu do stosowania w budownictwie dotyczące stolarki z PCV. Ocena spełnienia ww. warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły, (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w pkt. 6 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który: akceptuje i spełnia warunki zawarte w niniejszej specyfikacji spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 1-4 wyżej cytowanej ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych tj. Posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie realizacji zamówienia. Na potwierdzenie ww. warunków należy złożyć nw. dokumenty: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Na potwierdzenie ww. warunków należy złożyć n/w dokumenty: Wykaz wykonanych robót, zrealizowanych w ciągu ostatnich 5-ciu lat wskaże roboty wyłącznie o zakresie podobnym do niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca ich wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te roboty zostały wykonane należycie. Należy wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat wykonał min 1 robotę o zakresie rzeczowym zbliżonym do zamówienia oraz złożyć dokumenty potwierdzające jej należyte wykonanie, zawierające zakres rzeczowy robót i adres robót podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania zleceniodawcy. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności stwierdzających, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Należy złożyć wykaz osób potwierdzających, że wykonawca dysponuje: a) przynajmniej jednym kierownikiem z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub architektonicznej,. b) co najmniej trzema pracownikami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. Załączy: kserokopię uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub architektonicznej wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane. dokument świadczący o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa lub Architektów oraz posiadanie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej na dzień składania ofert. Wszystkie wyżej wymienione dokumenty i uprawnienia będą dotyczyć osoby, która będzie odpowiedzialna za realizację zamówienia. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Na potwierdzenie ww. warunku należy złożyć niżej wymienione dokumenty: Polisę (lub inny dokument ubezpieczenia) musi potwierdzać, że Wykonawca (firma) posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na okres realizacji zamówienia. Należy złożyć polisę do wysokości 100.000,00 zł na jedno i wszystkie zdarzenia. W przypadku: mniejszej wysokości polisy należy złożyć przyrzeczenie, że suma ubezpieczenia będzie powiększona do wysokości 100.000,00 zł, oraz powiększana każdorazowo do ww. wysokości, gdy nastąpi redukcja sumy ubezpieczenia w związku z zaistniałą szkodą mającą wpływ na obniżenie wartości polisy, krótszego okresu ważności polisy należy złożyć przyrzeczenie, że Wykonawca przedłuży polisę na okres realizacji zamówienia. wg zał. nr 8 do SIWZ. Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Należy złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust 1-4 i art. 24 ust 1 i 2 ustawy złożone wg zał. nr 2 do SIWZ. Aprobaty techniczne oraz certyfikaty o dopuszczeniu do stosowania w budownictwie dotyczące stolarki z PCV. Ocena spełnienia ww. warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły, (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w pkt. 6 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Kosztorys ofertowy. Składniki do kosztorysowania. Oświadczenie o wykonaniu całości zamówienia siłami własnymi lub o części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. Aprobaty techniczne oraz certyfikaty o dopuszczeniu do stosowania w budownictwie dotyczące stolarki z PCV

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: rg po narzutach
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgm-zyrardow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach