Przetargi.pl
Wykonanie remontu drogi powiatowej Nr 2925S wraz ze ścinką poboczy i odtworzeniem rowów przydrożnych

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, ul. Zygmunta Starego 17
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2340696 , fax. 32 2340696
  • Data zamieszczenia: 2015-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Zygmunta Starego 17 17
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 32 2340696, fax. 32 2340696
    REGON: 27628965300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpgliwice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu drogi powiatowej Nr 2925S wraz ze ścinką poboczy i odtworzeniem rowów przydrożnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie - zgodnie z przedmiarem robót (załącznik nr 1 do umowy) oraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót - remontu drogi powiatowej Nr 2925S wraz ze ścinką poboczy i odtworzeniem rowów przydrożnych . Główny zakres prac: - odcinek I - od miejscowości Leboszowice w kierunku Smolnicy - długość 630 mb. : a) Wykonanie wcinek w nawierzchnię z masy mineralno-asfaltowej - głębokość cięcia śr. 8 cm (3x5,20) x 2 - 31,20 m2 b) Frezowanie profilowe średnia gr. 2 cm. (uzyskany destrukt należy wbudować w pobocze, natomiast brukujący materiał należy dowieźć z Obwodu Drogowego w Pyskowicach) - 3235 m2 c) Wykonanie warstwy wyrównawczej w ilości 75 kg/m2 (gr. 3 cm) wraz z oczyszczeniem i skropieniem emulsją asfaltową nawierzchni bitumicznej ( 3235 m2) - 242,63 t d) Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych asfaltowych, warstwa ścieralna gr. 5 cm po zagęszczeniu wraz z skropieniem emulsją asfaltową i oczyszczeniem nawierzchni bitumicznej - 3235 m2 e) Wykonanie koryta w poboczu gł. 10 cm oraz wbudowanie destruktu asfaltowego w pobocze gr. 10 cm (obustronnie). Przyjęto szer. pobocza 0,75 m - (0,75 x 630) x 2 - 945 m2 f) Odtworzenie rowu śr. gł. 30 cm (jednostronnie). Ziemia na odkład - 420 m g) Ścinka poboczy śr. gr. 10 cm szer. 1 m (obustronnie). Ziemia na odkład - (1x630)x2 - 1260 m2 - odcinek II - od przejazdu kolejowego w kierunku Smolnicy - długość 500 mb a) Wykonanie wcinek w nawierzchnię mineralno - asfaltową, głębokość cięcia 5 cm od PKP- (8x5,50)+(3x5,50) - 60,50 m2 b) Frezowanie profilowe średnia gr. 2 cm (uzyskany destrukt należy wbudować w pobocze, natomiast brukujący materiał należy dowieźć z Obwodu Drogowego w Pyskowicach) - 2670,00 m2 c) Wykonanie warstwy wyrównawczej w ilości 75 kg/m2 (gr. 3 cm) wraz z oczyszczeniem i skropieniem emulsją asfaltową nawierzchni bitumicznej (2670 m2) - 200,25 t d) Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych asfaltowych, warstwa ścieralna gr. 5 cm po zagęszczeniu wraz ze skropieniem emulsją asfaltową i oczyszczeniem nawierzchni bitumicznej - 2670,00 m2 e) Wykonanie koryta w poboczu gł. 10 cm oraz wbudowanie destruktu asfaltowego w pobocze gr. 10 cm (obustronnie). Przyjęto szer. pobocza 0,75 m - (0,75 x 500) x2 - 750 m2 f)Odtworzenie rowu śr. gł. 30 cm (jednostronne). Ziemia do zagospodarowania na miejscu- 250 m g) Roboty ziemne - poszerzenie pobocza z formowaniem skarp na dł. 70 (śr. przekrój 2,5 m2) - Ziemia do zagospodarowania na miejscu - 175 m3 h) Ścinka poboczy średnia gr. 20 cm szer. 1 m (obustronnie). Ziemia na odkład - 1 x (90+310+100) x 2 - 1000 m2 i) Karczowanie pni w poboczu wraz z odwozem pniaków i utylizacją - 12 szt. j) Oczyszczenie przepustu pod drogą o śr. 400 mm wraz z utylizacją zanieczyszczenia - 8,00 m k) Tymczasowa organizacja ruchu na czas prowadzenia robót wg zatwierdzonego projektu- 1 kpl. 2. Wykonawca zobowiązany jest do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny robót. 3 Pozostałe warunki przedstawiono we wzorze umowy stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4 Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty: 36 miesięcy licząc od dnia odbioru i potwierdzenia należytego wykonania Umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdpgliwice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach