Przetargi.pl
Wykonanie remontu drogi powiatowej Nr 1 143R Gawłuszowice - Mielec w m. Złotniki w km 12+200-12+975 i 13+345-14+200, uszkodzonej w wyniku powodzi w maju i czerwcu 2010 roku

Powiatowy Zarząd Dróg w Mielcu ogłasza przetarg

  • Adres: 39-300 Mielec, ul. Korczaka 6a
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 5837521, 5839633 , fax. 017 5837521
  • Data zamieszczenia: 2014-03-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Mielcu
    ul. Korczaka 6a 6a
    39-300 Mielec, woj. podkarpackie
    tel. 017 5837521, 5839633, fax. 017 5837521
    REGON: 69058769200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna powiatu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu drogi powiatowej Nr 1 143R Gawłuszowice - Mielec w m. Złotniki w km 12+200-12+975 i 13+345-14+200, uszkodzonej w wyniku powodzi w maju i czerwcu 2010 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu drogi powiatowej Nr 1 143R Gawłuszowice - Mielec w m. Złotniki w km 12+200-12+975 i 13+345-14+200, uszkodzonej w wyniku powodzi w maju i czerwcu 2010 roku. Nazwa i kod robót wiodących wg CPV: Roboty w zakresie nawierzchni dróg - 45.23.32.20-7. Zamówienie obejmuje: 1) roboty rozbiórkowe: a) rozebranie zniszczonej nawierzchni i podbudowy poprzez wykonanie koryta głęb. 45 cm - 1.491 m2, b) rozebranie, znajdującego się w obrębie nawierzchni, ścieku przykrawężnikowego z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm - 140 m2, c) rozebranie uszkodzonej nawierzchni bitumicznej poprzez frezowanie warstwą śr. gr. 2 cm - 4.590 m2, 2) odtworzenie rozebranych elementów: a) wykonanie w-wy odcinającej o gr. 15 cm z piasku - 1.491 m2, b) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie w w-wie grub. 25 cm - 1.491 m2, c) wykonanie podbudowy z betonu asfaltowego o grub. w-wy 7 cm dla ruchu KR 2 - 1.367 m2, d) ponowne ułożenie ścieku przykrawężnikowego, znajdującego się w obrębie nawierzchni, z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm (kostka odzyskana z rozbiórki) - 140 m2, 3) wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej: a) oczyszczenie istn. nawierzchni bitumicznej - 10.330 m2, b) skropienie istn. nawierzchni i podbudowy emulsją asfaltową - 6.076 m2, c) ułożenie siatki z włókna szklanego o wytrzymałości na rozciąganie 100/100 kN/m, fabrycznie powlekanej polimeroasfaltem; wydłużenie graniczne 3,0 % - 6.076 m2, d) wyrównanie istn. naw. betonem asfaltowym dla ruchu KR 2, przy śr. grub. w-wy 3 cm - 535 t, e) ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 4 cm dla ruchu KR 2 - 10.505 m2, 4) dostosowanie poboczy do nowej nawierzchni: a) uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym na śr. szer. 0,5-1,0 m przy śr. gr. w-wy 8 cm - 109 m3. Szczegółowy zakres robót określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia zwana dalej SIWZ (Rozdz. 4 - Ślepy Kosztorys, Rozdz. 3 - Szczegółowe Specyfikacje Techniczne). Wykonawcy zobowiązani będą na wykonany przedmiot zamówienia udzielić gwarancji na okres minimum 12 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść, przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości 20 000 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). W zależności od wyboru Wykonawcy, wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach: 1) pieniądzu, wpłacane przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-mielecki.pl (otwierając zakładki: Przetargi - Pow. Zarząd Dróg - Specyfikacje)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach