Przetargi.pl
WYKONANIE REMONTU DACHU HALI RELAX I BUDYNKU ZAPLECZA HALI

Miasto Piotrków Trybunalski ogłasza przetarg

  • Adres: 97-300 Piotrków Trybunalski, ul. Pasaż Rudowskiego 10
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 7327796 , fax. 044 7327798
  • Data zamieszczenia: 2010-08-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Piotrków Trybunalski
    ul. Pasaż Rudowskiego 10 10
    97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
    tel. 044 7327796, fax. 044 7327798
    REGON: 59064846800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piotrkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE REMONTU DACHU HALI RELAX I BUDYNKU ZAPLECZA HALI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Remont dachu hali Relax i budynku zaplecza hali OPIS ROBÓT REMONTOWYCH DACHÓW BUDYNKÓW OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM BUDYNEK A - BUDYNEK ZAPLECZA HALI RELAX 1. Demontaż instalacji odgromowej ; 2. Usunięcie części starego pokrycia dachu z papy asfaltowej i uzupełnienie braków po usunięciu zużytej papy ( 40%); 3. Wykonanie tzw. kozubków z betonu tj. wyprofilowanie spadków umożliwiających odpływ wody opadowej przy kominach wentylacyjnych; 4. Demontaż papy i ew. blachy z koryta zlewnego; 5. Oczyszczenie i pomalowanie starych obróbek blacharskich na ścianach attyki; 6. Wyłożenie koryta zlewnego wraz z koszem spustowym blachą stalową ocynkowaną gr.0,7 mm; 7. Wykonanie pokrycia kosza zlewnego papą termozgrzewalną ( 3 warstwy); papa grubości min. 5 mm , na osnowie z włókniny poliestrowej ; rodzaj masy - asfalt modyfikowany elastomerem SBS. Papa wierzchniego krycia pokryta gruboziarnistą posypką mineralną. 8. Dwukrotne krycie dachu papą termozgrzewalną ( warstwa podkładowa i wierzchniego krycia); papa termozgrzewalna o parametrach j.w.; 9. Wykonanie czapek z blachy powlekanej na nakrywkach żelbetowych kominów wentylacyjnych; 10. Wykonanie nowej nakrywy wyjścia na dach z obsadzeniem jej na zawiasach; 11. Poprawienie mocowania w murze klamer stalowych w wyjściu na dach; 12. Uzupełnienie brakujących elementów obróbek na ściance attyki ( od strony wschodniej); 13. Montaż nowej instalacji odgromowej ; drut stalowy ocynkowany ?8 mm na stopkach betonowych klejonych do papy wierzchniego krycia; 14. Wywóz i utylizacja odpadów z papy asfaltowej. BUDYNEK B - BUDYNEK HALI SPORTOWEJ RELAX 1. Wykonanie daszków zabezpieczających nad wejściami do budynku Hali Sportowej; 2. Demontaż instalacji odgromowej ; 3. Usunięcie pokrycia z papy termozgrzewalnej z całej powierzchni dachu ; 4. Usunięcie zużytej wełny mineralnej oraz łączników stalowych z całej powierzchni dachu ; 5. Demontaż obróbek blacharskich - pasów nadrynnowych, rynien i rur spustowych; 6. Usunięcie warstwy folii PE z całej powierzchni dachu ; 7. Naprawa płyt PW 8 polegająca na zaklejeniu otworów po łącznikach nastąpi samoistnie w wyniku przyklejenia papy samoprzylepnej; 8. Wykonanie nowych pasów podrynnowych z blachy stalowej powlekanej grubości 0,7 mm; 9. Czyszczenie i pomalowanie farbą ftalową ( podkładowa + nawierzchniowa) podstaw wywietrzaków i wentylatorów dachowych; 10. Czyszczenie i pomalowanie farbą ftalową ( podkładowa + nawierzchniowa) elementów stalowych świetlika, obróbek blacharskich komina wentylacyjnego oraz okien połaciowych /klap dymowych); 11. Ułożenie i przyklejenie na całej powierzchni dachu papy samoprzylepnej np. ICOPAL lub o równoważnych parametrach; 12. Przyklejenie na całej powierzchni dachu płyt z wełny mineralnej twardej grubości 10 cm( np. DACHROCK MAX lub o równoważnych parametrach) klejem bitumicznym np.KB MONROCK do podłoża z papy samoprzylepnej; 13. Montaż kominków wentylacyjnych z PCV wg.załączonych rysunków rozmieszczenia i montażu; 14. Montaż rynien o ? 180 mm, rur spustowych o ? 150 mm z blachy miedzianej o grubości 0,5 mm oraz pasów nadrynnowych z blachy stalowej powlekanej o grubości 0,7 mm; 15. Dwukrotne krycie dachu papą termozgrzewalną ( warstwa podkładowa i wierzchniego krycia); papa termozgrzewalna ; papa grubości min. 5 mm , na osnowie z włókniny poliestrowej ; rodzaj masy - asfalt modyfikowany elastomerem SBS. Papa wierzchniego krycia pokryta gruboziarnistą posypką mineralną. 16. Montaż nowej instalacji odgromowej ; drut stalowy ocynkowany ?8 mm na stopkach betonowych klejonych do papy wierzchniego krycia. 17. Wywóz i utylizacja odpadów z papy termozgrzewalnej oraz wywóz odpadów z wełny mineralnej; 18. Demontaż daszków zabezpieczających WARUNKI WYKONANIA ROBÓT 1. Przed przystąpieniem do przetargu należy dokonać wizji lokalnej obiektu w miejscu realizacji zamówienia; 2. Wszystkie roboty winny być prowadzone zgodnie z Prawem Budowlanym przez osoby posiadające stosowne uprawnienia budowlane; 3. Wszystkie materiały użyte do budowy muszą posiadać: - Certyfikat na znak bezpieczeństwa wykazując, że zapewniono zgodność z kryteriami właściwych przepisów i dokumentów technicznych. - Deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z: Polską Normą lub aprobatą techniczną w przypadku wyrobów, dla których nie ustanowiono Polskiej Normy, jeżeli nie są objęte certyfikacją. 4. Kontroli jakości materiałów i wykonywanych robót dokonuje w imieniu zamawiającego inspektor nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami ustawy prawo budowlane oraz specyfikacjami technicznymi. 5. Niezbędna jest codzienna obecność na placu budowy Kierownika Budowy ; 6. Podczas realizacji robót wykonawca będzie przestrzegać przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych ( Dz.U. nr 47,Poz. 401) Zamówienie należy wykonać ściśle wg opisu technicznego z rysunkami dla wykonania remontu dachu hali Relax i budynku zaplecza będących załącznikiem do zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, które stanowią integralną część umowy. Wykonawca zobowiązuje się udzielić min. 5 lat gwarancji na wykonanie robót. ZMIANY POSTANOWIEŃ UMOWY Postanowienia niniejszej umowy będą mogły zostać zmienione w stosunku do jej treści, jeżeli wystąpią następujące okoliczności : 1. Wystąpi zmiana przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy i mająca wpływ na zakres lub termin wykonania przedmiotu zamówienia. 2. Wystąpi przedłużenie, w stosunku do terminów określonych przepisami prawa, czasu trwania procedur administracyjnych, mających wpływ na termin wykonania przedmiotu zamówienia a nie wynikających z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 3. Wystąpią wyjątkowo niesprzyjające warunki atmosferyczne uniemożliwiające w okresie ich występowania, realizację przedmiotu zamówienia i mające wpływ na termin wykonania. 4. Zostały ujawnione wady opracowania projektowego lub rozbieżności pomiędzy projektem budowlanym, projektem wykonawczym i przedmiarem robót o których zamawiający nie posiadał wiedzy, a które mają wpływ na termin lub koszt realizacji przedmiotu zamówienia. 5. Jeżeli zostaną ujawnione elementy infrastruktury podziemnej, dotychczas niezinwentaryzowanej w zasobach zamawiającego, będące przyczyną kolizji, których usunięcie będzie powodowało prace dotychczas nieprzewidziane. Zmiany te będą dopuszczalne wyłącznie w takim zakresie, w jakim ukończenie zamówienia jest, lub przewiduje się, że będzie, opóźnione na skutek tych działań, a w odniesieniu do pkt. 1,4 i 5 również z uwzględnieniem skutków finansowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda wniesienia wadium. 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium do dnia 08.09.2010 r. do godz. 9:00 w wysokości 10.000,00 zł. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu wpłaconym przelewem na rachunek bankowy BGŻ O/Piotrków Tryb. Nr : 05203000451110000000261430 Uwaga: Na poleceniu przelewu należy zamieścić adnotację : Wadium - przetarg nieograniczony na: WYKONANIE REMONTU DACHU HALI RELAX I BUDYNKU ZAPLECZA HALI b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. (DZ. U. z 2007r. Nr 42 poz. 275) o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za wniesione w terminie tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że środki zostały zaksięgowane na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. Oryginał poręczeń i gwarancji należy przekazać za pokwitowaniem do Referatu Zamówień Publicznych w Urzędzie Miasta, do pokoju nr 317 przed terminem składania ofert, a do oferty załączyć kserokopię. 5. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony. Terminowe wniesienie wadium (w każdej z dopuszczonych form jego wniesienia) Zamawiający sprawdzi w ramach własnych czynności proceduralnych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piotrkow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach