Przetargi.pl
Wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Parczewie

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Parczewie ogłasza przetarg

  • Adres: 21-200 Parczew, ul. Wojska Polskiego 21
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 083 3542314 , fax. 083 3541694
  • Data zamieszczenia: 2009-08-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Parczewie
    ul. Wojska Polskiego 21 21
    21-200 Parczew, woj. lubelskie
    tel. 083 3542314, fax. 083 3541694
    REGON: 00016771100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Parczewie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na:wykonaniu remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Parczewie w ciągu następujących dróg: 809, 813, 814, 815, 820, 828 i 829. 2.Remonty należy wykonać zgodnie z niżej wymienionymi Specyfikacjami Technicznymi: -Wymagania ogólne do Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych - D 00.00.00, -Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych betonem asfaltowym - D 05.03.17.11, -Cienkie warstwy na zimno (typu SLURY SEAL) - D-05.03.19. 3.Remont cząstkowy ubytków i nierówności w warstwie ścieralnej należy wykonać: -betonem asfaltowym z otaczarki, -mieszanką grysowo emulsyjną wytwarzaną i wbudowywaną na zimno. 4.Podane ilości robót są ilościami szacunkowymi. Wartości podane w kosztorysie ofertowym są wartościami maksymalnymi. 5.Zamawiający zastrzega sobie prawo: -zmniejszenia ilości robót, -zmiany technologii remontu, -przesunięcia ilości robót pomiędzy drogami i technologiami. 6.Szczegółowy zakres rzeczowy, ilości robót oraz technologie remontu cząstkowego na poszczególnych drogach zostaną określone w dniu protokólarnego przekazania placu budowy. Protokół przekazania placu budowy będzie zawierać tabelę szczegółowo określającą ilości i wartość robót w poszczególnych technologiach. 7.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót objętych umową na podstawie sporządzonego we własnym zakresie, zgodnie z obowiązującymi przepisami projektu organizacji ruchu (na czas prowadzenia robót) zatwierdzonego przez Zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich, tj. Dyrektora ZDW w Lublinie. 8.Okres gwarancji jakości dla robót objętych zamówieniem wynosi 12 miesięcy od daty odbioru ostatecznego. 9.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 10.Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30, ust. 5 ustawy). Wielkość lub zakres zamówienia: 257.338,26 zł brutto
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy udokumentują przez stosowne oświadczenia lub dokumenty, że spełniają następujące warunki: 1)Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 2)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 4)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6)Akceptują warunki zawarte w SIWZ. 2.Ponadto Wykonawca musi spełniać następujące warunki udziału: 1)Dysponowanie osobą lub osobami zdolnymi do pełnienia funkcji kierownika robót dla branży drogowej, posiadającymi uprawnienia budowlane w specjalności drogowej oraz aktualne zaświadczenie odpowiedniego organu samorządu zawodowego o wymaganym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej lub przedstawienie pisemnego zobowiązania/ń innego/ych podmiotu/ów do udostępnienia osoby/ób posiadającej/ych wymagane uprawnienia zdolnej/ych do wykonania zamówienia. 2)Wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 3 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. -remontów cząstkowych w technologii betonu asfaltowego w ilości min. 500 m2, -warstwy ścieralnej w technologii mas bitumicznych na gorąco ilości min. 200 m2, -cienkiej warstwy na zimno slurry seal w ilości min. 6000 m2, na jedno zadanie z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 3)Dysponowanie jednostkami sprzętu i środkami transportu lub przedstawienie pisemnego zobowiązania/ń innego/ych podmiotu/ów do udostępnienia potencjału technicznego, wymienionymi poniżej: a) piła mechaniczna - 1 szt.; b) kombajn do rozkładania mieszanki grysowo - emulsyjnej slurry seal - szt 1.; c) szczotka mechaniczna - 1 szt.; d) skrapiarka lepiszcza - 1 szt.; e) układarka do betonu asfaltowego z możliwością wstępnego zagęszczenia i elektronicznym sterowaniem równości -1 szt.; f) walec stalowy gładki - 2 szt.; g) walec ogumiony - 1 szt.; h) samochód samowyładowczy - 3 szt.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca załączy do oferty następujące oświadczenia lub dokumenty: 1)Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 pkt.1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Dokument uprawniający Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia ze wskazaniem zakresu wykonywanych przez nich czynności, zawierający informacje o dysponowaniu osobą zdolną do pełnienia funkcji kierownika robót dla branży drogowej wraz z załączoną kserokopią/kserokopiami uprawnień budowlanych w specjalności drogowej wraz z załączoną kserokopią/kserokopiami aktualnego zaświadczenia odpowiedniego organu samorządu zawodowego o wymaganym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej. W przypadku udostępnienia osoby/ób zdolnej /ych do wykonania zamówienia przez inny podmiot/y do oferty należy dołączyć pisemne zobowiązanie tego podmiotu/ów do jej/ich udostępnienia. 4) Wykaz minimum 3 robót, zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. 5)Wykaz potencjału technicznego. W przypadku udostępnienia potencjału technicznego przez inny podmiot/y do oferty należy dołączyć pisemne zobowiązanie tego podmiotu/ów do jego udostępnienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ebip.lublin.pl/zdw
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach