Przetargi.pl
WYKONANIE REMONTU CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH W BUDYNKU DZIENNEGO OŚRODKA ADAPTACYJNEGO DLA DZIECI I MŁODZIEŻY NIEPEŁNOSPRAWNEJ W ŁODZI PRZY UL. M. ĆWIKLIŃSKIEJ 5A

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Filia Łódź-Widzew ogłasza przetarg

  • Adres: 93-217 Łódź, ul. Grota-Roweckiego 30
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6771551 , fax. 042 6771550
  • Data zamieszczenia: 2010-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Filia Łódź-Widzew
    ul. Grota-Roweckiego 30 30
    93-217 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6771551, fax. 042 6771550
    REGON: 00434557500066
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE REMONTU CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH W BUDYNKU DZIENNEGO OŚRODKA ADAPTACYJNEGO DLA DZIECI I MŁODZIEŻY NIEPEŁNOSPRAWNEJ W ŁODZI PRZY UL. M. ĆWIKLIŃSKIEJ 5A
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu ciągów komunikacyjnych w budynku Dziennego Ośrodka Adaptacyjnego dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej w Łodzi przy ul. M. Ćwiklińskiej 5a. 2.Przedmiot zamówienia wg kodu głównego CPV 45 00 00 00-7 roboty budowlane 3.przedmiot zamówienia określają: -specyfikacja istotnych warunków zamówienia -specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót -dokumentacja techniczna -kosztorysy nakładcze 4.Zakres prac obejmuje: -wyburzenie ścianek działowych w czterech w czterech skrzydłach korytarzy na parterze i na piętrze - likwidacje urządzeń sanitarnych ( sedesów i umywalek ) - pomalowanie ścian i położenie nowego antypoślizgowego podłoża -poszerzenie 3 szt. otworów drzwiowych i zainstalowanie drzwi o szerokości 90 cm do pomieszczeń które były kiedyś brudownikami -zdjęcie istniejącej glazury ze ścian i terakoty z podłóg w remontowanych pomieszczeniach -położenie glazury i terakoty , pomalowanie ścian i sufitów -postawienie ścianek działowych kartonowo-gipsowych -wykonanie instalacji hydraulicznej -zainstalowanie armatury łazienkowej w nowo wyremontowanych pomieszczeniach -zainstalowanie oświetlenia 5. Wymagania Zamawiającego dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: -Wykonawca jest zobowiązany zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z zakresem określonym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacja projektową spełniającą wymagania ustawy -Prawo budowlane , innych ustaw i rozporządzeń, Polskich norm, zasad wiedzy technicznej i sztuki budowlanej - Wykonawca zobowiązany jest dokonać wizji lokalnej w miejscu wykonania prac oraz dokonania własnych pomiarów i obliczeń - prace remontowe należy prowadzić z uwzględnieniem specyfikacji pracy w Dziennym Ośrodku Adaptacyjnym dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej zapewniając bezpieczeństwo wszystkim pracownikom , dzieciom i osobom trzecim -Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania porządku w trakcie trwania robót oraz uporządkowania terenu po ich ostatecznym zakończeniu - koszty związane z zagospodarowaniem i utrzymaniem terenu prowadzonych prac oraz koszty wykonania robót tymczasowych należą w całości do Wykonawcy; -wszystkie materiały i urządzenia powinny odpowiadać wymogom ustawy Prawo budowlane /Dz. Ustaw z 2006r nr 156 poz. 1118 z późniejszymi zm. / w zakresie dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie oraz spełniać wymagania wysokiej jakości. Zadeklarowane w ofercie materiały i urządzenia muszą mieć parametry techniczne niegorsze od podanych w projekcie i specyfikacji technicznej -materiały i urządzenia powstałe z demontażu Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie i pokryje wszelkie koszty związane z ich wywozem i utylizacją. 6.Wykonawca wyrazi zgodę na 21 dniowy termin płatności faktury.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zgodnie z art. 45 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach