Przetargi.pl
Wykonanie remontu budynku świetlicy wiejskiej w Słupcu

Centrum Kultury w Łubnicach ogłasza przetarg

  • Adres: 28-232 Łubnice, Łubnice 74
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 15 8659241 , fax. 15 8659241
  • Data zamieszczenia: 2014-01-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Kultury w Łubnicach
    Łubnice 74 74
    28-232 Łubnice, woj. świętokrzyskie
    tel. 15 8659241, fax. 15 8659241
    REGON: 00106087200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu budynku świetlicy wiejskiej w Słupcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu budynku świetlicy wiejskiej w Słupcu zlokalizowanego na działce ewidencyjnej nr 737/2, obręb geodezyjny nr 14. Szczegółowy zakres remontu obejmuje: 1. wymianę ścian wewnętrznych działowych wykonanych z płyt gipsowo-kartonowych na murowane o gr. 12 cm z cegły dziurawki na zaprawie cementowo-wapiennej, 2. wykonanie nowych posadzek z płytek ceramicznych terakotowych w pomieszczeniach łazienki, kuchni oraz korytarza, 3. wymianę 6 szt. okien drewnianych na PVC, 4. wymianę drzwi zewnętrznych, 5. malowanie pokrycia dachowego /blachy ocynkowanej/ farbą olejną wraz z malowaniem rynien, 6. wymianę rur spustowych ocynkowanych na rury spustowe z PVC 7. remont schodów zewnętrznych, 8. wykonanie ocieplenia budynku styropianem gr. 10 cm wraz z tynkiem mineralnym cienkowarstwowym, 9. wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych, 10. wykonanie utwardzenia działki budowlanej kostką brukową o gr. 8 cm na podsypce cementowo-wapiennej z wypełnieniem piaskiem. zgodnie ze zgłoszeniem wykonania robót w Starostwie Powiatowym w Staszowie, z dnia 11.04.2013, przedmiarem robót, oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót. 11. wykonanie wszelkich innych robót dodatkowych związanych z realizowaną inwestycji, w tym między innymi: a) tymczasowych zabezpieczeń istniejących ciągów komunikacyjnych celem zapewnienia ciągłości dostępu do budynków (dotyczy chodników, wejść itp.), b) tymczasowych wygrodzeń i zabezpieczeń placu budowy, c) regularne sprzątanie terenu przyległego do budynków celem zapewnienia możliwości jego użytkowania i czystości sąsiadujących nawierzchni drogowych, d) wykonanie osłon oraz innych robót towarzyszących celem zabezpieczenia zamontowanych urządzeń (na dachach i ścianach budynku), e) demontaż, montaż oraz roboty zabezpieczające istniejących zewnętrznych instalacji elektrycznych, wodociągowych itd., 12. Obowiązkiem wykonawcy jest utrzymywać porządek i czystość w rejonie prowadzonych prac. 13. Odpady pochodzące z rozbiórki stanowią własność Wykonawcy i zostaną przez niego zagospodarowanie stosownie do właściwych przepisów. 14. Wykonawca ma obowiązek wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z dostarczoną dokumentacją techniczną, materiałami przetargowymi, zasadami wiedzy technicznej, Polskimi Normami oraz obowiązującymi aktami prawnymi, oraz zapewnić kompetentne kierownictwo na budowie, siłę roboczą, materiały i sprzęt; 15. Wszystkie materiały podstawowe stosowane podczas realizacji robót winny posiadać aktualne: certyfikaty na znak jakości CE, B, alternatywnie deklaracje zgodności z PN lub z aprobatą techniczną, 16. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie robót, zapewnienie warunków bezpieczeństwa oraz za metody organizacyjno-techniczne stosowane na budowie oraz ewentualne szkody, które powstałyby podczas prowadzenia robót. 17. Zagospodarowanie terenu budowy, urządzenie zaplecza technicznego, zasilanie w energię elektryczną, wodę itp. Wykonawca wykona we własnym zakresie. 18. Wykonawca ma obowiązek posiadania, przez cały okres realizacji umowy, ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 50 000 zł.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wnoszenia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cklubnice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach