Przetargi.pl
Wykonanie remontów w budynkach mieszkalnych położonych w Sosnowcu dla: Część 1 Remont budynku mieszkalnego będącego wyłączną własnością SRK S.A. położonego w Sosnowcu przy ul. Dalekiej 7-7d. Część 2 Remont balkonów w budynku mieszkalnym będącym wyłączną własnością SRK S.A. położonego w Sosnowcu przy ul. Podjazdowej 10.

Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 41-914 Bytom, ul. Strzelców Bytomskich 207
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3513300, 3513301, 3513364 , fax. 032 3513309, -10, 3513369
  • Data zamieszczenia: 2009-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.
    ul. Strzelców Bytomskich 207 207
    41-914 Bytom, woj. śląskie
    tel. 032 3513300, 3513301, 3513364, fax. 032 3513309, -10, 3513369
    REGON: 27690250400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontów w budynkach mieszkalnych położonych w Sosnowcu dla: Część 1 Remont budynku mieszkalnego będącego wyłączną własnością SRK S.A. położonego w Sosnowcu przy ul. Dalekiej 7-7d. Część 2 Remont balkonów w budynku mieszkalnym będącym wyłączną własnością SRK S.A. położonego w Sosnowcu przy ul. Podjazdowej 10.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących robót remontowych : Część 1. Sosnowiec, ul. Daleka 7 - 7d - Remont elewacji - Remont balkonów - Remont dachu - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót - załącznik nr 8 Część 2. Sosnowiec, ul. Podjazdowa 10 - Remont balkonów Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót - załącznik nr 9
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 7.700,00 zł (słownie: siedem tysięcy siedemset złotych), w tym dla: Część 1. Sosnowiec, ul. Daleka 7 - 7d - 7.200,00 zł Część 2. Sosnowiec, ul. Podjazdowa 10 - 500,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Uprawnieni są do występowania w obrocie prawnym. 2. Nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. 3. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5.Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę nie mniejszą niż 100 000,00 zł - polisa ubezpieczeniowa. 6. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. winni specjalizować się na rynku robót w wykonywaniu prac o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia i posiadać doświadczenie w wykonywaniu robót remontowych tj. zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat nie mniej niż 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem, podobną wartością i złożonością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, 7. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności Wykonawca winien mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w celu obsadzenia stanowisk niezbędnych do kierowania robotami objętymi zamówieniem, tj. posiadającymi uprawnienia do kierowania, nadzorowania i kontroli robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, co należy udokumentować w formie stosownych załączników do oferty wraz z zaświadczeniami o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa . 8. Wykonawca przy realizacji zamówienia zobowiązany jest do bezwzględnego przestrzegania przepisów wynikających z rozporządzeń : Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004r. w sprawie sposobu i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004r. Nr71, poz.649 oraz Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005r. w sprawie zasad i bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz. U. z 2005r. Nr 216, poz. 1824) wydanych na podstawie ustawy z dnia 19 czerwca 1997r. o zakazie stosowania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. Nr 101 z 1997r. poz. 628 z późn. zm.). 9. Wykonawca posiada decyzję zatwierdzającą program gospodarki odpadami niebezpiecznymi lub stosowne zezwolenie właściwego organu w zakresie gospodarki odpadami, odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, (transport, odzysk, unieszkodliwianie lub składowanie materiałów) oraz Wykonawca przejmuje na siebie obowiązki jako posiadacz powstałych odpadów, w przypadku, gdy Wykonawca nie posiada decyzji w zakresie gospodarki odpadami załączy on do oferty oświadczenie, że przed przystąpieniem do robót wystąpi z wnioskiem o wydanie stosownej decyzji oraz przejmie na siebie obowiązek jako posiadacz odpadów, po uzyskaniu przedmiotowej decyzji. 10.Zamawiający nie wymaga wykonania przedmiotu zamówienia siłami własnymi Wykonawcy, w przypadku podzleceń poszczególnych zakresów robót należy w ofercie wskazać zakresy zlecone podwykonawcom. 11.Udzielą minimum 60-miesięcy na roboty dekarskie i 36-miesięcy na pozostałe roboty budowlane gwarancji jakości wykonanych robót będących przedmiotem zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełnić druk OFERTA - załącznik Nr 1. Ofertę i załączniki należy sporządzić ściśle wg wzorów druków załączonych przez Zamawiającego. 2. Wszystkie przyszłe zobowiązania Wykonawcy związane z umową w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy zawiera projekt umowy, który należy załączyć do oferty -załącznik Nr 2 do druku OFERTA. 3. Oświadczenie Wykonawcy, zgodnie z art. 44 Pzp w związku z art. 22 ust.1 i art. 24 ust. 1 i 2 stanowiące załącznik Nr 3 do druku OFERTA. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6/sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie przedłożenie dowodu ustanowienia pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6. Wykonawca winien przedłożyć koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli obowiązujące ustawy nakładają taki obowiązek. 7. Wykaz personelu przewidzianego do realizacji zamówienia załącznik nr 4 do druku OFERTA. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. W przypadku udziału podwykonawcy należy wypełnić załącznik nr 4a do druku oferta. 8. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, zgodnie z opisem w pkt. 3.7 niniejszej SIWZ - należy dołączyć do załącznika nr 4 do druku OFERTA. 9. Wykaz ważniejszych robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz dat i miejsca wykonywania (zgodnie z opisem w pkt. 3.6 SIWZ) oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 5 do druku OFERTA. 10.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę nie mniejszą jak 100.000,00 zł.. zgodnie z pkt. 3.5. SIWZ. 11.Wypełniony formularz cenowy zawierający cenę za wykonanie zamówienia z dołączonym kosztorysem ofertowym uproszczonym sporządzonym zgodnie z opisem w pkt. 9.7. SIWZ- załącznik nr 6 do druku OFERTA. 12.Wypełniony formularz gwarancyjny - zgodnie z opisem w pkt. 3.11. SIWZ - załącznik nr 7 do druku OFERTA. 13.Wykonawca załączy do oferty decyzję zatwierdzającą program gospodarki odpadami niebezpiecznymi lub stosowne zezwolenie właściwego organu w zakresie gospodarki odpadami, odpowiadające przedmiotowi zamówienia, (transport, odzysk, unieszkodliwianie lub składowanie materiałów) oraz że Wykonawca przejmuje na siebie obowiązki jako posiadacz powstałych odpadów, w przypadku, gdy Wykonawca nie posiada decyzji w zakresie gospodarki odpadami załączy on do oferty oświadczenie, że przed przystąpieniem do robót wystąpi z wnioskiem o wydanie stosownej decyzji oraz przejmie na siebie obowiązek jako posiadacz odpadów, po uzyskaniu przedmiotowej decyzji, zgodnie z opisem 3.9. SIWZ. Wykonawca może załączyć do oferty umowę z podmiotem uprawnionym do gospodarowania odpadami, który będzie świadczył w tym zakresie usługę na jego rzecz. 14. Dowód wniesienia wadium - oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy z zastrzeżeniem pkt. 8.3. SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srk.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach