Przetargi.pl
Dostawa papieru dla celów biurowych Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddziału w Chorzowie przy ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 45

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chorzowie ogłasza przetarg

  • Adres: 41-500 Chorzów, ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 45
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3490538 , fax. 032 3490580
  • Data zamieszczenia: 2009-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chorzowie
    ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 45 45
    41-500 Chorzów, woj. śląskie
    tel. 032 3490538, fax. 032 3490580
    REGON: 00001775600127
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa papieru dla celów biurowych Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddziału w Chorzowie przy ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 45
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru dla celów biurowych Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddziału w Chorzowie przy ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 45. Zakres niniejszego zamówienia obejmuje dostawę: 1. papieru ksero A-3 do drukarek laserowych i kserokopiarek o wym. 297mm*420mm (500 sztuk = 1 ryza) - szacunkowa ilość 162 ryzy, 2. papieru ksero A4 do drukarek laserowych i kserokopiarek 80 gr/m2, 210mm*297mm (500 sztuk = 1 ryza) - szacunkowa ilość 20 178 ryz, 3. składanki komputerowej pojedynczej o wym. 240*12*1 (2000 składek = 1 p.) - szacunkowa ilość 114 paczek, 4. składanki komputerowej 2 warstwowej (1+1 kolor) o wym. 240*12*2 (900 składek = 1 p.) - szacunkowa ilość 34 paczki, 5. składanki komputerowej 3 warstwowej (1+2 kolor) o wym. 240*12*3 (600 składek = 1 p.) - szacunkowa ilość 18 paczek, 6. składanki komputerowej 2 warstwowej (1+1 kolor) o wym. 360*12*2 (900 składek = 1 p.) - szacunkowa ilość 13 paczek, 7. rolek do faxu wymiar szer. 210 mm x 30 m dł. - szacunkowa ilość 108 rolek, 8. rolek offsetowych o wym. szer. 57 mm x 30 m dł. - szacunkowa ilość 548 rolek, 9. etykiet samoprzylepnych w arkuszach formatu A4; wymiar 105mmx37mm (100 arkuszy x 16 naklejek = 1 p.) - szacunkowa ilość 5 paczek, 10. etykiet samoprzylepnych w arkuszach formatu A4 o wym. 105 x 148mm (100 arkuszy x 4 naklejki = 1 p.) - szacunkowa ilość 54 paczki, 11. etykiet samoprzylepnych w arkuszach formatu A4 o wym. 105 x 74mm (100 arkuszy x 8 naklejek = 1 p.) - szacunkowa ilość 1 paczka, 12. etykiet samoprzylepnych w arkuszach formatu A4; wymiar 297mmx210mm (100 arkuszy = 1 p.) - szacunkowa ilość 1 paczka. Okres gwarancji na dostarczony papier wynosi min. 12 miesięcy licząc od dnia podpisania przez Zamawiającego dowodów dostawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301993302
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu winien przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości: 3 760,00 zł (słownie: trzy tysiące siedemset sześćdziesiąt zł).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 oraz spełniają niżej wymienione warunki zawarte w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z 2007 r. ze zm.) zwanej w dalszej treści Ustawą. Warunek I: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Warunek II: - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Warunek III: - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Warunek IV: - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. W celu potwierdzenia spełnienia wyżej wymienionych warunków Wykonawcy muszą spełniać następujące kryteria: ad. Warunek I 1. prowadzić działalność gospodarczą zarejestrowaną we właściwym rejestrze albo w ewidencji działalności gospodarczej. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie wymagane uprawnienia dotyczą każdego z nich. ad. Warunek II 2. wykonać w okresie ostatnich 3 lat (przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej dwa zamówienia (jedno zamówienie - jedna umowa) spełniające wszystkie niżej podane wymagania: - zamówienia obejmowały dostawę papieru dla celów biurowych, - wartość brutto każdego zamówienia (liczona w okresie maksymalnie 12 miesięcy) nie była niższa niż 200 000,00 PLN. W przypadku oferty złożonej przez podmioty występujące wspólnie Wykonawcy mogą uzupełniać się doświadczeniem. Warunek zostanie spełniony, jeżeli jeden, niektórzy lub każdy z podmiotów wykaże się i udokumentuje spełnienie warunków określonych jw. ad. Warunek III 3. posiadać do dyspozycji własne środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości niezbędnej do wykonania zamówienia. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie warunek ten mogą oni spełniać wspólnie (łącznie). ad. Warunek IV 4. nie zalegać z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie warunek ten winien spełniać każdy z Wykonawców. Ocena spełnienia przez Wykonawców wymaganych warunków dokonana zostanie na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą dostarczyć następujące dokumenty: ad. Warunek I 1. dołączyć do formularza oferty aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. ad. Warunek II 2. dołączyć do formularza oferty wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, spełniających wymagania opisane w punkcie 2 ppkt 2. Wykaz musi zawierać takie informacje jak: - przedmiot zamówienia, - odbiorców, - datę wykonania zamówienia, - wartość brutto zamówienia w przeliczeniu na 12 miesięcy. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wykazane dostawy zostały wykonane należycie. Pożądane jest, aby dokumenty te zawierały również wartość całego zamówienia i datę realizacji co pozwoli bezsprzecznie przyporządkować dokument do konkretnego zamówienia podanego w Wykazie. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówienia muszą być wystawione po zakończeniu realizacji zamówienia. ad. Warunek III 3. złożyć na formularzu oferty oświadczenie, że Wykonawca posiada własne środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości niezbędnej do wykonania zamówienia. ad. Warunek IV 4a. dołączyć do formularza oferty aktualne zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4b. dołączyć do formularza oferty zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat, podatków lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku złożenia oferty przez spółkę jawną stosowne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego musi odnosić się do spółki jawnej, a nie jej wspólników.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl/zampub
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach