Przetargi.pl
Wykonanie remontów nawierzchni bitumicznych (nakładki) dróg powiatowych będących w administracji Powiatowego Zarządu Dróg w Hrubieszowie

Powiatowy Zarząd Dróg w Hrubieszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 22-500 Hrubieszów, ul. Grabowiecka 18b
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6962091 , fax. 084 6962595
  • Data zamieszczenia: 2009-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Hrubieszowie
    ul. Grabowiecka 18b 18b
    22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie
    tel. 084 6962091, fax. 084 6962595
    REGON: 95037164300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdh.hrubieszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa jednostki samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontów nawierzchni bitumicznych (nakładki) dróg powiatowych będących w administracji Powiatowego Zarządu Dróg w Hrubieszowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów nawierzchni bitumicznych (nakładki) dróg powiatowych będących w administracji Powiatowego Zarządu Dróg w Hrubieszowie na terenie Gmin: Horodło, Mircze, Werbkowice, Dołhobyczów, Hrubieszów w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu nie wymagane jest wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych o wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ponadto Wykonawca musi dysponować, lub na podstawie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj: - kierownikiem budowy o odpowiednich uprawnieniach budowlanych. Kandydat na kierownika budowy musi posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane w zakresie dróg, oraz musi być czynnym członkiem Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. Dodatkowo Wykonawca musi dysponować, lub na podstawie pisemnego zobowiązania innych podmiotów będzie dysponował w pełni sprawnymi jednostkami podstawowego sprzętu i jednostkami transportowymi niezbędnymi do realizacji zamówienia, a szczególności: - walcem statycznym samojezdnym min. 10 t - 1 szt., - walcem statycznym samojezdnym min 15 t- 1 szt. - rozkładarką mas bitumicznych o szerokości min. 3,0 m - 1 szt,. - samochodem samowyładowczym 5-10 t - 1 szt., - samochodem samowyładowczym od 10 do 15 t - 1 szt. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek w zakresie potencjału technicznego i osobowego. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o wymagane dokumenty. Niespełnienie przez Wykonawcę chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu mają dostarczyć: 1.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 PZP udziału w postępowaniu. złożone na druku Oświadczenie, stanowiącym Załącznik Nr 4 do niniejszej Specyfikacji. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Wykaz sprzętu przewidzianego do realizacji zamówienia - Załącznik Nr 6 W przypadku umieszczenia w wykazie jednostek sprzętu, którymi Wykonawca będzie dysponował na podstawie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia jednostek sprzętu do wykazu należy dołączyć to zobowiązanie. 4. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia - Załącznik Nr 5. Do wykazu należy dołączyć informacje na temat kierownika budowy ( wymagane uprawnienia wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa- oryginał, lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem). W przypadku zamieszczenia w wykazie osób, które będą uczestniczyły w realizacji zamówienia, osób którymi Wykonawca będzie dysponował na podstawie pisemnego zobowiązania innych podmiotów, do wykazu należy dołączyć to zobowiązanie. 5. Dokumentów potwierdzających, że planowany do wbudowania przy realizacji zamówienia materiał budowlany spełnia wymogi obowiązujących norm (świadectwa jakości, certyfikaty, aprobaty techniczne). 6. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania, decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605 z dnia 24 maja 2006 r. z późn. zmianami.) 8. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od podmiotów składających wspólną ofert, dokumenty wymienione w pkt. 1, 2 i 6 powinny być przedłożone z osobna przez każdy podmiot Konsorcjum. Pozostałe wymogi uczestnicy Konsorcjum mogą spełniać łącznie. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia do oferty należy załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdh.hrubieszow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach