Przetargi.pl
WYKONANIE REMONTÓW GMINNYCH DRÓG GRUNTOWYCH W MYSZKOWIE W 2012R.

Gmina Myszków ogłasza przetarg

  • Adres: 42-300 Myszków, ul. Kościuszki 26
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (34) 313 26 82 w. 145 , fax. (34) 313 50 29
  • Data zamieszczenia: 2012-07-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Myszków
    ul. Kościuszki 26 26
    42-300 Myszków, woj. śląskie
    tel. (34) 313 26 82 w. 145, fax. (34) 313 50 29
    REGON: 15139849700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.miastomyszkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE REMONTÓW GMINNYCH DRÓG GRUNTOWYCH W MYSZKOWIE W 2012R.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie nawierzchni jezdni gruntowych dróg gminnych, w tym: 1) Uzupełnienie ubytków żużlem hutniczym w nawierzchniach z żużla hutniczego - 80,00m3, 2) Uzupełnianie ubytków dystruktem asfaltowym w nawierzchniach z dystruktu (frezu) asfaltowego - 15,00m3, 3) Regulacja zasuw wodociągowych - 17 szt, 4) Ułożenie nawierzchni w układzie dwuśladowym z płyt drogowych betonowych zbrojonych typu JOMB - 919,50m2. 2. Lokalizacja realizacji zamówienia została podana w Wykazie ulic do wykonania remontów gminnych dróg gruntowych w Myszkowie w 2012r., który stanowi załącznik nr 6.3 do SIWZ. 3. Kody CPV dotyczące zamówienia 1) Roboty w zakresie naprawy dróg: 45233142-6; 2) Roboty w zakresie nawierzchni ulic: 45233252-0. 4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia. Szczegółowy zakres oraz wielkość robót budowlanych zostały określone w przedmiarach robót. Technologia wykonania robót została podana przez Zamawiającego w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.5. Wykonawca winien zrealizować przedmiot zamówienia w zakresie i w sposób określony w przedmiarach robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną. 6. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom w zakresie robót wskazanym w swojej ofercie. 7. Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających do wartości nie większej niż 20% wartości zamówienia podstawowego. 8. Zamawiający nie dopuszcza i nie przewiduje: 1) Składania ofert częściowych; 2) Składania ofert wariantowych; 3) Zawarcia umowy ramowej; 4) Ustanowienia dynamicznego systemu zakupów; 5) Wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej; 6) Rozliczenia w walucie innej niż polski nowy złoty (PLN).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2 000,00zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 PZP, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert na okres co najmniej związania ofertą. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej, zapisy wynikające z dokumentu wadialnego winny umożliwiać Zamawiającemu podjęcie działań określonych w art. 46 ust. 4a i 5 PZP. 5. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego w Międzypowiatowym Banku Spółdzielczym Nr konta: 58 8279 0000 0123 3757 2001 0004 z dopiskiem na przelewie ZP 271.7.2012 - Remonty gminnych dróg gruntowych w 2012r. - Gmina Myszków. 6. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania w/w kwotą rachunku bankowego Zamawiającego. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w Wydziale Finansowo-Budżetowym - kasa Urzędu Miasta Myszkowa, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. W treści dokumentu ustanawiającego wadium należy podać numer sprawy i tytuł przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 8. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miastomyszkow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach