Przetargi.pl
Wykonanie remontów dróg powiatowych Nr 1718 O oraz 1507 O

Powiat Opolski -Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-005 Opole, ul. Książąt Opolskich 27
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-08-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Opolski -Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu
    ul. Książąt Opolskich 27
    45-005 Opole, woj. opolskie
    REGON: 531421584
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdp.opole.pl/291/strona-glowna.html

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontów dróg powiatowych Nr 1718 O oraz 1507 O
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część nr 1:Remont drogi powiatowej Nr 1718 O Ligota Prószkowska – DW 429 na odc. Ligota Prószkowska – JaśkowicePowierzchnia remontowanego odcinka jezdni wynosi 5,5 x 1213,82 = 6676 m2.Zamówienie należy wykonać w całości.1. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany w szczególności do:- dostarczenia w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy Kosztorysu Szczegółowego oraz harmonogramu rzeczowo – finansowego robót. Przekazanie powyższych warunkuje przekazanie placu budowy Wykonawcy;- opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,- opracowania projektu tymczasowej organizacji ruchu (wraz z jego zatwierdzeniem),- zapewnienia obsługi geodezyjnej niezbędnej do realizacji zadania, - wykonania i utrzymania oznakowania w trakcie prowadzenia robót oraz jego rozbiórki po ukończeniu robót, - zorganizowanie, utrzymanie i likwidację zaplecza i placu budowy;- zapewnienia bezpiecznej przeprawy pieszych przez teren robót,- innych prac wynikających z uzgodnień branżowych i warunków realizacji oraz ze specyfikacji technicznych i projektu;- ewentualnego: wykonania prac w uzgodnieniu lub pod nadzorem gestorów sieci,- sporządzania dokumentacji fotograficznej z przebiegu robót (1 egz. płyt CD, przekazane wraz z dokumentacja powykonawczą),Koszt powyższych prac obciąży Wykonawcę robót.Uwaga! Zakres robót nie obejmuje zjazdów do posesji. Dopuszcza się miejscową regulację krawężników istniejących i wykorzystanie materiałów z rozbiórki.2. Zadanie swoim zakresem obejmuje m.in.:Zadanie swoim zakresem obejmuje m.in.:- opracowanie i zatwierdzenie projektu tymczasowej organizacji ruchu, - dostarczenie, montaż, utrzymanie i demontaż tymczasowego oznakowania;- wytyczenie obiektu, roboty pomiarowe, pomiary, - roboty przygotowawcze, roboty rozbiórkowe, - wykonanie remontu drogi zgodnie z przedmiarem robót, w szczególności wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego,- pozostałe roboty niezbędne do wykonania zgodnie z projektem i SST.3. Szczegółowy zakres poszczególnych asortymentów robót, wymogi w zakresie materiałów, sprzętu, transportu oraz jakości wykonania i odbioru poszczególnych asortymentów robót zostały określone w:- projekcie remontu, - szczegółowych specyfikacjach technicznych,- przedmiarze robót,załączonych do materiałów przetargowych.Uwaga! Przedmiar robót stanowi dokument jedynie pomocniczy.Część nr 2: Remont drogi powiatowej Nr 1507 O Magnuszowice – Grodków na odc. Magnuszowice – Gracze. Planowany remont ma być wykonany na odcinku od początku łuku poziomego przy wyjeździe z Magnuszowic do GPZ Gracze, ok. 2,082 km.Zamówienie należy wykonać w całości.1. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany w szczególności do:- dostarczenia w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy Kosztorysu Szczegółowego oraz harmonogramu rzeczowo – finansowego robót. Przekazanie powyższych warunkuje przekazanie placu budowy Wykonawcy;- opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,- opracowania projektu tymczasowej organizacji ruchu (wraz z jego zatwierdzeniem),- zapewnienia obsługi geodezyjnej niezbędnej do realizacji zadania, - wykonania i utrzymania oznakowania w trakcie prowadzenia robót oraz jego rozbiórki po ukończeniu robót, - zorganizowanie, utrzymanie i likwidację zaplecza i placu budowy;- zapewnienia bezpiecznej przeprawy pieszych przez teren robót,- innych prac wynikających z uzgodnień branżowych i warunków realizacji oraz ze specyfikacji technicznych i projektu;- ewentualnego: wykonania prac w uzgodnieniu lub pod nadzorem gestorów sieci,- sporządzania dokumentacji fotograficznej z przebiegu robót (1 egz. płyt CD, przekazane wraz z dokumentacja powykonawczą),Koszt powyższych prac obciąży Wykonawcę robót.Uwaga! Zakres robót nie obejmuje zjazdów do posesji. Dopuszcza się miejscową regulację krawężników istniejących i wykorzystanie materiałów z rozbiórki.2. Zadanie swoim zakresem obejmuje m.in.:Zadanie swoim zakresem obejmuje m.in.:- opracowanie i zatwierdzenie projektu tymczasowej organizacji ruchu, - dostarczenie, montaż, utrzymanie i demontaż tymczasowego oznakowania;- wytyczenie obiektu, roboty pomiarowe, pomiary, - roboty przygotowawcze, roboty rozbiórkowe, - wykonanie remontu drogi zgodnie z przedmiarem robót, w szczególności wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego,- pozostałe roboty niezbędne do wykonania zgodnie z projektem i SST.3. Szczegółowy zakres poszczególnych asortymentów robót, wymogi w zakresie materiałów, sprzętu, transportu oraz jakości wykonaniai odbioru poszczególnych asortymentów robót zostały określone wzałącznikach do dokumentacji o udzielenie zamówienia publicznego, tj.:- projekcie remontu, - szczegółowych specyfikacjach technicznych,- przedmiarze robót.Uwaga! Przedmiar robót stanowi dokument jedynie pomocniczy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233252-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości:- CZĘŚĆ nr 1: 15 000,00 zł,- CZĘŚĆ nr 2: 40 000,00 zł.Szczegółowe wymagania dotyczące wadium zostały określone w Rozdziale 1 pkt 16 SWZ
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają nw. warunki udziału dotyczące:1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie.2) sytuacji ekonomicznej i finansowej:DLA CZĘŚCI 1 i 2Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże posiadanie średniego rocznego przychodu w obszarze objętym zamówieniem, tj. w zakresie robót budowlanych drogowych bitumicznych, za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres w wysokości co najmniej 3 000 000,00 zł.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek określony powyżej musi spełniać jeden z Wykonawców.3) zdolności technicznej lub zawodowej:a)Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże:dysponowanie osobą/osobami* wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności, tj.:DLA CZĘŚCI 1 i 2Kierownikiem budowy (kierownik robót branży drogowej), tj. osoba, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy posiadająca:- uprawnienia budowlane bez ograniczeń do pełnienia samodzielnej funkcji do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej potwierdzone stosownymi decyzjami, o których mowa w art. 12 ust. 2 (z uwzględnieniem art. 104) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 poz. 2351 ze zm.)- wykazująca się doświadczeniem zawodowym na stanowisku kierownika budowy branży drogowej lub kierownika robót branży drogowej lub inspektora nadzoru branży drogowej.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia (art. 58 Pzp) wyżej opisany warunek udziału w postępowaniu Wykonawcy mogą wykazać łącznie razem lub co najmniej jeden z nich.b) wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej:DLA CZĘŚCI 1- dwie budowy lub przebudowy lub remonty drogi publicznej o nawierzchni bitumicznej o długości min. 0,5 km każda.DLA CZĘŚCI 2- dwie budowy lub przebudowy lub remonty drogi publicznej o nawierzchni bitumicznej o długości min. 1 km każda.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia (art. 58 Pzp) wyżej opisany warunek udziału w postępowaniu Wykonawcy mogą wykazać łącznie razem lub co najmniej jeden z nich.Powyższe doświadczenie winno być potwierdzone dokumentami stwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.Dopuszcza się by powyższe warunki były spełnione w ramach jednego lub kilku zadań.c) Wykonawca dysponuje lub będzie dysponować w pełni sprawnymi narzędziami i urządzeniami, wymaganymi w Specyfikacjach Technicznych (ST), w tym co najmniej:DLA CZĘŚCI 1 i 2- rozkładarka - min. 1 szt.- walec - min 2 szt.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia (art. 58 Pzp) wyżej opisany warunek udziału w postępowaniu Wykonawcy mogą wykazać łącznie razem lub co najmniej jeden z nich.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-09-05

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach