Przetargi.pl
Remont drogi dla pieszych w ciągu drogi powiatowej Nr 1718 O w miejscowości Ligota Prószkowska

Powiat Opolski -Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-005 Opole, ul. Książąt Opolskich 27
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-08-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Opolski -Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu
    ul. Książąt Opolskich 27
    45-005 Opole, woj. opolskie
    REGON: 531421584
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi dla pieszych w ciągu drogi powiatowej Nr 1718 O w miejscowości Ligota Prószkowska
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 Przedmiotem zamówienia jest remont drogi dla pieszych w ciągu drogi powiatowej Nr 1718 O w m. Ligota Prószkowska. Zakres zadania obejmuje odcinek o długości 388 mb., który rozpoczyna się od istniejącego chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1718 O. Zamówienie należy wykonać w całości.Zadanie swoim zakresem obejmuje m.in.:- opracowanie i zatwierdzenie projektu tymczasowej organizacji ruchu, - dostarczenie, montaż, utrzymanie i demontaż tymczasowego oznakowania;- wytyczenie obiektu, roboty pomiarowe, pomiary, - roboty przygotowawcze, roboty rozbiórkowe, - wykonanie remontu chodnika zgodnie z przedmiarem robót,- pozostałe roboty niezbędne do wykonania zgodnie z projektem i SST. Wszelkie materiały użyteczne pochodzące z rozbiórki (z wyjątkiem frezowiny) stanowią własność Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość wykorzystania materiałów z rozbiórki, w tym frezowiny, do wbudowania pod warunkiem spełnienia wymogów normatywnych i specyfikacji. Wartość oferty powinna uwzględniać zastosowanie powyższych materiałów. W przypadku nie wykorzystania frezowiny do wbudowania należy ją przekazać na Obwód Drogowy w Dąbrowie.2. Zamawiający wymaga aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie podzielił przedmiotowego zamówienia na części, ponieważ nie jest to uzasadnione ze względu na specyfikę i technologię realizacji robót. Ewentualny podział zamówienia na części spowodowałby nadmierne trudności techniczne oraz ryzyko nienależytego wykonania przedmiotowego zamówienia wskutek konieczności wykonania dodatkowego świadczenia polegającego na koordynacji działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia.3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do:- dostarczenia w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy Kosztorysu Szczegółowego oraz harmonogramu rzeczowo-finansowego robót. Przekazanie powyższych warunkuje przekazanie placu budowy Wykonawcy,- opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,- opracowania projektu tymczasowej organizacji ruchu (wraz z jego zatwierdzeniem),- zapewnienia obsługi geodezyjnej niezbędnej do realizacji zadania, - wykonania i utrzymania oznakowania w trakcie prowadzenia robót oraz jego rozbiórki po ukończeniu robót, - ewentualnego: odwodnienia wykopów, pompowania wody, wymianę gruntu;- zorganizowanie, utrzymanie i likwidację zaplecza i placu budowy;- zapewnienia bezpiecznej przeprawy pieszych przez teren robót,- innych prac wynikających z uzgodnień branżowych i warunków realizacji kontraktu oraz ze specyfikacji technicznych i projektu;- ewentualnego: wykonania prac w uzgodnieniu lub pod nadzorem gestorów sieci,- sporządzania dokumentacji fotograficznej z przebiegu robót ( 1 egz. płyt CD, przekazane wraz z dokumentacją powykonawczą),Koszt powyższych prac obciąży Wykonawcę robót.4. Podstawą obliczenia ceny oferty jest Dokumentacja projektowa zamieszczona w Tomie III niniejszej SWZ. Uwaga!!! Przedmiar robót stanowi dokument wyłącznie pomocniczy. 5. Na wykonane roboty Wykonawca udzieli gwarancji na okres min. 48 miesięcy.Deklarowany okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert:- minimalny deklarowany okres gwarancji - 48 miesięcy - maksymalny deklarowany okres gwarancji - 60 miesięcy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233252-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach