Przetargi.pl
Remont drogi dla pieszych w ciągu drogi powiatowej Nr 1718 O w miejscowości Ligota Prószkowska

Powiat Opolski -Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-005 Opole, ul. Książąt Opolskich 27
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-08-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Opolski -Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu
    ul. Książąt Opolskich 27
    45-005 Opole, woj. opolskie
    REGON: 531421584
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdp.opole.pl/291/strona-glowna.html

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi dla pieszych w ciągu drogi powiatowej Nr 1718 O w miejscowości Ligota Prószkowska
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont drogi dla pieszych w ciągu drogi powiatowejNr 1718 O w m. Ligota Prószkowska. Zakres zadania obejmuje odcinek o długości 388 mb., który rozpoczyna się odistniejącego chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1718 O.Zamówienie należy wykonać w całości.Zadanie swoim zakresem obejmuje m.in.:- opracowanie i zatwierdzenie projektu tymczasowej organizacji ruchu,- dostarczenie, montaż, utrzymanie i demontaż tymczasowego oznakowania;- wytyczenie obiektu, roboty pomiarowe, pomiary,- roboty przygotowawcze, roboty rozbiórkowe,- wykonanie remontu chodnika zgodnie z przedmiarem robót,- pozostałe roboty niezbędne do wykonania zgodnie z projektem i SST.Wszelkie materiały użyteczne pochodzące z rozbiórki (z wyjątkiem frezowiny) stanowią własność Wykonawcy. Zamawiającydopuszcza możliwość wykorzystania materiałówz rozbiórki, w tym frezowiny, do wbudowania pod warunkiem spełnienia wymogów normatywnych i specyfikacji. Wartośćoferty powinna uwzględniać zastosowanie powyższych materiałów. W przypadku nie wykorzystania frezowiny dowbudowania należy ją przekazać na Obwód Drogowy w Dąbrowie.2. Zamawiający wymaga aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia.Zamawiający nie podzielił przedmiotowego zamówienia na części, ponieważ nie jest to uzasadnione ze względu naspecyfikę i technologię realizacji robót. Ewentualny podział zamówienia na części spowodowałby nadmierne trudnościtechniczne oraz ryzyko nienależytego wykonania przedmiotowego zamówienia wskutek konieczności wykonaniadodatkowego świadczenia polegającego na koordynacji działań różnych wykonawców realizujących poszczególne częścizamówienia.3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do:- dostarczenia w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy Kosztorysu Szczegółowego oraz harmonogramu rzeczowofinansowegorobót. Przekazanie powyższych warunkuje przekazanie placu budowy Wykonawcy,- opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,- opracowania projektu tymczasowej organizacji ruchu (wraz z jego zatwierdzeniem),- zapewnienia obsługi geodezyjnej niezbędnej do realizacji zadania,- wykonania i utrzymania oznakowania w trakcie prowadzenia robót oraz jego rozbiórki po ukończeniu robót,- ewentualnego: odwodnienia wykopów, pompowania wody, wymianę gruntu;- zorganizowanie, utrzymanie i likwidację zaplecza i placu budowy;- zapewnienia bezpiecznej przeprawy pieszych przez teren robót,- innych prac wynikających z uzgodnień branżowych i warunków realizacji kontraktu oraz ze specyfikacji technicznych iprojektu;- ewentualnego: wykonania prac w uzgodnieniu lub pod nadzorem gestorów sieci,- sporządzania dokumentacji fotograficznej z przebiegu robót ( 1 egz. płyt CD, przekazane wraz z dokumentacjąpowykonawczą),Koszt powyższych prac obciąży Wykonawcę robót.4. Podstawą obliczenia ceny oferty jest Dokumentacja projektowa zamieszczona w Tomie III niniejszej SWZ.Uwaga!!! Przedmiar robót stanowi dokument wyłącznie pomocniczy.5. Na wykonane roboty Wykonawca udzieli gwarancji na okres min. 48 miesięcy.Deklarowany okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert:- minimalny deklarowany okres gwarancji - 48 miesięcy- maksymalny deklarowany okres gwarancji - 60 miesięcy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233252-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 2 800,00 zł ( słownie: dwa tysiące osiemset złotych izero groszy ).2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert i utrzymane nieprzerwanie do dnia upływu terminuzwiązania ofertą z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust 2 ustawy Pzp.Wadium może być wniesione wg wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboruWykonawcy:a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku outworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).Nazwa beneficjenta:Powiat Opolski – Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu45-005 Opole, ul. Książąt Opolskich 27Wadium wnoszone w pieniądzu należy dokonać przed terminem składania ofert przelewem na rachunek Zamawiającego nr94 1020 3668 0000 5902 0015 8857z dopiskiem: "Wadium dot. „Remont drogi w m. Ligota Prószkowska”- dot. zam. nr SZ.261.1.18.2023.EW,a dowód przelewu złożyć wraz z ofertą.3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale w postaci elektronicznej i musiobejmować cały okres związania ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia koniecznymjest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium,określone w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentudo zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium.Gwarancja lub poręczenie powinno zawierać w swojej treści wskazanie adresue-mail lub adresu pocztowego na który Zamawiający prześle oświadczenieo zwolnieniu wadium.Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadiumwniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione.Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będąrozstrzygane zgodnie z prawem polskim przez sądy powszechne . W przypadku gdy Wykonawca wnosi wadium w formiegwarancji lub poręczenia w języku innym niż język polski, dokument gwarancji lub poręczenia należy złożyć wraz ztłumaczeniem na język polski.4. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 2 ppkt a rachunekbankowy Zamawiającego, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. O wpłaceniu wadium w formie pieniężnej wwymaganym terminie decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego dlatego ze względuna ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu zestosownym wyprzedzeniem.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przezzamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają nw. warunki udziału dotyczące:1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie.2) sytuacji ekonomicznej i finansowej:a) Wykonawca musi posiadać średni roczny przychód w obszarze objętym zamówieniem tj. w zakresie robót budowlanych,za ostatnie 3 lata obrotowe,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres w wysokości co najmniej 300 000,00 zł.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - warunek określony powyżej musi spełniaćjeden z Wykonawców.3) zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca musi wskazać osoby, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia, legitymujące się kwalifikacjamizawodowymi, uprawnieniami, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone:- kierownik budowy i robót drogowych:- min. 5 lat stażu pracy i min. 3 lata pracy na tym stanowisku od uzyskania uprawnień,- uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotamiw branży drogowej.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek określony powyżej Wykonawcymuszą spełniać.3. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżelizaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcymoże mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-09-01

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach