Przetargi.pl
„Przebudowa ul. Szkolnej w Karczowie”

Gmina Dąbrowa ogłasza przetarg

  • Adres: 49-120 Dąbrowa, Ks. prof. Józefa Sztonyka 56
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 464 10 10
  • Data zamieszczenia: 2024-02-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dąbrowa
    Ks. prof. Józefa Sztonyka 56
    49-120 Dąbrowa, woj. opolskie
    tel. 77 464 10 10
    REGON: 531413047
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa ul. Szkolnej w Karczowie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Przebudowa ulicy Szkolnej w Karczowie”, zgodnie z projektem i specyfikacją techniczną. Dokumenty te stanowią załącznik do niniejszej SWZ.2. Zadanie inwestycyjne obejmuje m.in.:1) Roboty pomiarowe i ziemne; 2) Roboty ziemne, korytowanie; 3) Roboty rozbiórkowe;4) Roboty odwadniające i nawierzchniowe; 5) Organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy;6) Próby i odbiory z udziałem użytkownika, inwestora i wymaganych instytucji;7) Ubezpieczenie budowy na czas trwania realizacji zadania;8) Opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) (jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu);9) Sporządzenie kosztorysów ofertowych (przed podpisaniem umowy - Wykonawca nie ma obowiązku załączenia kosztorysów ofertowych do oferty); 10) Sporządzenie harmonogramu rzeczowo- finansowego - Wykonawca zobowiązany jest na 5 dni przed podpisaniem umowy do opracowania i przedłożenia harmonogramu rzeczowo - finansowego na podstawie kwoty przedstawionej w ofercie i na zasadach podanych w istotnych postanowieniach umowy;11) Opracowanie Programu Zapewnienia Jakości (PZJ), 12) Opracowania i uzgodnienia projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z jego zatwierdzeniem;13) Wykonanie i utrzymanie oznakowania w trakcie prowadzenia robót oraz jego rozbiórki po ukończeniu robót; 14) Zapewnienie bezpiecznej przeprawy pieszych przez teren robót; 15) Zapewnienie obsługi geodezyjnej niezbędnej do realizacji zadania, opracowanie dokumentacji geodezyjnej z inwentaryzacją powykonawczą oraz przekazania Zamawiającemu kopii mapy zasadniczej powstałej w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej; 16) Sporządzenie dokumentacji powykonawczej wraz z wymaganymi dokumentami (kosztorys, certyfikaty, atesty) w dwóch egz. w wersji papierowej oraz jednej w wersji elektronicznej (płyta CD/pendrive);17) Sporządzenie dokumentacji fotograficznej z przebiegu robót w jednym egz. w wersji elektronicznej (płyta CD/pendrive), przekazanej wraz z dokumentacja powykonawczą;18) Inne prace wynikające z uzgodnień branżowych i warunków realizacji kontraktu wraz ze Specyfikacją Techniczną.3. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia stanowią załączniki:1) Dokumentacja projektowa,2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,3) Przedmiar robótoraz pozostałe zapisy SWZ i projektowanych postanowień umowy stanowiących załącznik nr 8 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233252-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach