Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej nr 102019 O- ul. Pępicka

Gmina Skarbimierz ogłasza przetarg

  • Adres: 49-318 Skarbimierz, ul. Parkowa
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 046 600
  • Data zamieszczenia: 2020-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Skarbimierz
    ul. Parkowa 12
    49-318 Skarbimierz, woj. opolskie
    tel. 774 046 600
    REGON: 53051770900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.skarbimierz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej nr 102019 O- ul. Pępicka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest : Przebudowa drogi gminnej nr 102019 O- ul. Pępicka Droga gminna nr 102019 zaplanowana do przebudowy zlokalizowana jest w Gminie Skarbimierz. Przewidywany do przebudowy odcinek drogi o długości 2530 mb jest w złym stanie technicznym. Występują liczne spękania, deformacje i wykruszenia nawierzchni jezdni. Na całym odcinku, jezdnia jest ograniczona ścieżką rowerową przylegającą bezpośrednio do istniejącej jezdni. Na krótkim odcinku ścieżka biegnie w niewielkiej odległości od istniejącej jezdni. Odwodnienie jezdni jest bezpośrednio do gruntu lub rowu który występuje w formie zanikowej. Aby droga spełniała warunki bezpiecznej eksploatacji należy niezwłocznie wykonać przebudowę drogi polegającą na naprawie nawierzchni drogi, oczyszczeniu przepustów pod zjazdami z drogi, remont i konserwacja skarp istniejących rowów. • Istniejąca szerokość pasa drogowego w liniach rozgraniczających od 9,00m do 20m • Szerokość jezdni – 7,00 m • Droga przeważnie biegnąca wzdłuż terenu równinnego w części po obu stronach rowy odwadniające( w większości w formie zanikowej) • Droga w części otoczona jest zabudowaniami w pozostałej terenami zielonymi • Pobocze obustronne ok. 1,50-2,50 • Istniejące wjazdy posiadają nawierzchnię utwardzoną Szczegółowy zakres warunków realizacji zamówienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ. 1. Wykonawca przed złożeniem oferty ma obowiązek zapoznać się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, przedmiotem zamówienia, istotnymi postanowieniami umowy, jak również uzyskać inne niezbędne informacje potrzebne dla sporządzenia oferty. Zakłada się, że Wykonawca uwzględnił w ofercie dane udostępnione przez Zamawiającego. Całość robót przewidywanych do wykonania będzie odbywała się w obrębie istniejącego pasa drogowego. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji miejsca realizacji zadania i jego otoczenia w celu oszacowania na własną odpowiedzialność, na własny koszt i ryzyko wszystkich danych, jakie mogą okazać się niezbędne do przygotowania oferty i podpisania umowy, przy czy Zamawiający nie przewiduje spotkania wyjaśniającego, ani wizyty na miejscu realizacji zadania. Koszty odwiedzenia miejsca budowy poniesie Wykonawca. 2. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie – należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno/eksploatacyjno/użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia. Podstawa prawna: art. 29 ust. 3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wyjaśnienie: Materiał „równoważny” - znaczy o takich samych parametrach lub lepszych. 3. Wymaga się aby osoby, które będą wykonywały roboty budowlane były zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Przed przystąpieniem do realizacji umowy Wykonawca zobowiązuje się przedstawić wykaz osób, które będą uczestniczyły w realizacji zamówienia, a na żądanie Zamawiającego okaże umowy o pracę. Zamawiający może odstąpić od tego wymogu, jeżeli Wykonawca wykaże, że nie zostały spełnione przesłanki do zatrudnienia tych osób na podstawie stosunku pracy wynikających z kodeksu pracy. 4. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. 5. Zamówienia uzupełniające nie przewiduje się. 6. Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji to 36 miesięcy – kryteria oceny ofert. 7. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 8. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 9. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 10. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych. 11. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 12. Wykonawca jest zobowiązany do dołączenia do oferty kosztorysu uproszczonego z wartościami netto dla każdej pozycji kosztorysu którego brak będzie skutkował wykluczeniem z postępowania
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233252-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości – 60.000,00 zł , (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w: a)pieniądzu, przelewem na konto Zamawiającego Bank Spółdzielczy Grodków-Łosiów: nr 93 8870 0005 2001 0031 2334 0004 (w tym przypadku Wykonawca winien dodatkowo dołączyć do oferty potwierdzenie dokonania przelewu), b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007r., Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 2. W przypadku wniesienia wadium w formach niepieniężnych (ppkt b, c, d i e) oryginał dokumentu należy dołączyć do oferty jako osobny dokument, aby można go było złożyć do depozytu w kasie zamawiające go a kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy włączyć do oferty. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 3. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 4. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie stawia specjalnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach