Przetargi.pl
Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich znajdujących się na terenie działania Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Chełmie.

Zarząd Dróg Wojewódzkich ogłasza przetarg

  • Adres: 20-207 Lublin, ul. Turystyczna 7A
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 7495300 , fax. 081 7495341
  • Data zamieszczenia: 2012-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich
    ul. Turystyczna 7A 7A
    20-207 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 7495300, fax. 081 7495341
    REGON: 00016771100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich znajdujących się na terenie działania Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Chełmie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich znajdujących się na terenie działania Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Chełmie. zgodnie z poniższym opisem: Zadanie nr 2 : a) remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich znajdujących się na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Chełmie Obwód Drogowy Chełm b) frezowanie nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich znajdujących się na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Chełmie Obwód Drogowy Chełm Zadanie nr 3 : a) remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych następujących dróg wojewódzkich znajdujących się na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Chełmie Obwód Drogowy Wysokie 2. Remonty cząstkowe należy wykonać zgodnie ze Specyfikacjami Technicznymi . Wymagania ogólne do Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych - D 00.00.00 dla: REMONTU NAWIERZCHNI ASFALTOWYCH D 05.03.11 FREZOWANIE NAWIERZCHNI ASFALTOWYCH NA ZIMNO D 05.03.17 REMONT CZASTKOWY NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH BETONEM ASFALTOWYM D 05.03.17 REMONT CZASTKOWY NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH TECHNIKA SPRYSKU LEPISZCZEM I POSYPYWANIEM KRUSZYWEM . D 04.03.01 OCZYSZCZENIE I SKROPIENIE WARSTW KONSTRUKCYJNYCH NAWIERZCHNI D 05.03.05A NAWIERZCHNIA Z BETONU ASFALTOWEGO - WARSTWA SCIERALNA 3. Remont cząstkowy powierzchniowych ubytków nawierzchni o głębokości do 4,0 cm należy wykonać emulsją modyfikowaną typu SBR (K1 - 70 MP) i grysem bazaltowym z powierzchniowym zamknięciem grysami 2/5 mm lub 2/8 mm. 4. Remont cząstkowy wybojów w warstwie ścieralnej i wiążącej należy wykonać: - stosując emulsję modyfikowaną typu SBR (K1 - 70MP) i grysy bazaltowe z uzupełnieniem podbudowy tłuczniem oraz z powierzchniowym zamknięciem grysami 2/5 mm lub 2/8 mm, - betonem asfaltowym z otaczarki z uzupełnieniem podbudowy tłuczniem oraz z zamknięciem górnej powierzchni powierzchniowym utrwaleniem w przypadku wykonywania remontów cząstkowych bez ramowania. 5. Podane ilości robót są ilościami szacunkowymi. Wartości robót określone w kosztorysie ofertowym są wartościami maksymalnymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości robót, zmiany technologii remontu bez zmiany wynagrodzenia umownego oraz przesunięcia ilości robót pomiędzy drogami. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktyczne wykonanie roboty według cen jednostkowych (brutto) 1) beton asfaltowy bez ramowania zł/Mg 2) beton asfaltowy z ramowaniem zł/Mg 3) powierzchniowe utrwalenie, o głębokości do 1,5 cm zł/m2 4) za każde następne 0,5 cm głęb. pow. utrwalenia zł/m2 5) likwidacja rakowin o pow. powyżej 5 m2 zł/m2 6) frezowanie zł/m2 7) wykonanie nakładek gr. min 4cm pow. powyżej 50m2 z frezowaniem - zł/Mg 8) uszorstnienie naw. kruszywem 2-5mm i emulsją zł/m2 6. Szczegółowy zakres rzeczowy, ilości robót oraz technologie remontu cząstkowego zostaną określone po przeglądach wiosennych w dniu protokolarnego przekazania placu budowy. Przekazanie placu budowy nastąpi nie później niż 14 dni od daty podpisania umowy. Protokół przekazania placu budowy winien zawierać tabelę szczegółowo określającą ilości i wartość robót w poszczególnych technologiach. 7. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót objętych umową na podstawie sporządzonego we własnym zakresie, zgodnie z obowiązującymi przepisami, projektu organizacji ruchu (na czas prowadzonych robót) zatwierdzonego przez Zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich tj. Dyrektora ZDW w Lublinie. 8. Okres rękojmi dla robót objętych zamówieniem wynosi 12 miesięcy od daty odbioru ostatecznego. 9. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub dwa zadania, spośród zadań wymienionych w Opisie przedmiotu zamówienia. 10. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30, ust. 5 ustawy). Za rozwiązanie równoważne uznana będzie oferta na wykonanie remontów cząstkowych przy wykorzystaniu technologii, materiałów i sprzętu innego niż określone w SST, pod warunkiem że ich parametry będą nie gorsze niż określone w SST. Wartość zamówienia - 1 147 878,25 netto: w tym wartość zamówienia podstawowego (ZADANIE NR 2 I ZADANIE NR 3) - 797 878,25 zł netto; wartość zamówienia uzupełniającego - 350 000,00 zł netto.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: a) 5.000,00 zł. (słownie złotych: pięć tysięcy 00/100) na Zadanie Nr II, oraz b) 10.000,00 zł. (słownie złotych: dziesięć tysięcy 00/100) na Zadanie Nr III. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach zgodnie z art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) Pieniądzu; 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) Gwarancjach bankowych; 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158, z późń. zm.) 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto ZDW w Lublinie w Kredyt Banku S.A. O/Lublin nr 89 1500 1520 1215 2004 1596 0000. 4. W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. UWAGA: 1. Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. W myśl art. 63. ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (Dz. U z 2002 Nr 72 poz. 665 j. t.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. 2. Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy pzp) uważa się za wniesione w terminie jeżeli wpłynie na konto ZDW w Lublinie przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ebip.lublin.pl/zdw
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach