Przetargi.pl
Wykonanie remontów cząstkowych mieszanką mineralno-asfaltową na gorąco na drogach administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Strzelinie w roku 2009

Powiatowy Zarząd Dróg w Strzelinie ogłasza przetarg

  • Adres: 57-100 Strzelin, ul. Kamienna 3
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3923016 wew. 61, 63 , fax. 071 3923015
  • Data zamieszczenia: 2009-04-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Strzelinie
    ul. Kamienna 3 3
    57-100 Strzelin, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3923016 wew. 61, 63, fax. 071 3923015
    REGON: 02082095700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontów cząstkowych mieszanką mineralno-asfaltową na gorąco na drogach administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Strzelinie w roku 2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są prace obejmujące wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-asfaltową na gorąco na drogach utrzymywanych przez Powiat Strzeliński w przewidywanej ilości 660 Mg (megagram).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wpłaty wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.)Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, 2.)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, 3.)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.)Wykażą, że w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, w tym co najmniej dwa zamówienia polegające na remoncie dróg asfaltowych za pomocą mieszanki mineralno-asfaltowej na gorąco o wartości co najmniej 300 000 zł każde i przedstawią dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie., 5.)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. Ocena dokonywana będzie sposobem: spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: a)Wypełniony formularz oferty b)Parafowany wzór umowy c)Wypełniony formularz cenowy d)Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych e)Formularz - wykaz robót, w którym Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej dwa zamówienia polegające na wykonaniu remontów dróg asfaltowych za pomocą mieszanki mineralno-asfaltowej na gorąco o wartości co najmniej 300 000 zł każde f)Dokumenty potwierdzające, że roboty wykazane w Zał. Nr 5 do SIWZ - wykaz robót, zostały wykonane należycie. g)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. h)Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisywania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. i)Ew. oświadczenie o zastrzeżonych informacjach w ofercie,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatstrzelinski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach