Przetargi.pl
Wykonanie remontów cząstkowych jezdni i chodników na terenie Dzierżoniowa w latach 2013-2014.

Gmina Miejska Dzierżoniów ogłasza przetarg

  • Adres: 58-200 Dzierżoniów, Rynek 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 6450800 , fax. 74 6450801
  • Data zamieszczenia: 2012-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Dzierżoniów
    Rynek 1 1
    58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie
    tel. 74 6450800, fax. 74 6450801
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzierzoniow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontów cząstkowych jezdni i chodników na terenie Dzierżoniowa w latach 2013-2014.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są remonty cząstkowe nawierzchni jezdni i chodników: asfaltowych, betonowych, gruntowych, z kostki betonowej typ polbruk, kostki kamiennej (np. granitowej) oraz płytek betonowych na terenie Gminy Miejskiej Dzierżoniów. 2.Zakres robót obejmuje w szczególności: sukcesywną naprawę nawierzchni dróg poprzez: 1)Wbudowanie mieszanki mineralno-asfaltowej na gorąco, w tym: wycięcie uszkodzonych miejsc nawierzchni z nadaniem regularnych kształtów, oczyszczenie uszkodzonych miejsc, ułożenie brakującej podbudowy betonowej lub z tłucznia kamiennego pod warstwą zasadniczą, skropienie bitumem dna i krawędzi naprawianego miejsca, rozścielenie mieszanki mineralno-asfaltowej w jednej lub w dwóch warstwach w zależności od głębokości uszkodzenia, zagęszczenie poszczególnych warstw ułożonej mieszanki mineralno-asfaltowej, skropienie bitumem powierzchni górnej warstwy (przy dwóch warstwach nawierzchni), zasmarowanie krawędzi i zasypanie kruszywem. 2)Wbudowanie mieszanki mineralno - asfaltowej na gorąco, po sfrezowaniu nawierzchni, (jednorazowa powierzchnia do sfrezowania i ułożenia nowej nawierzchni nie mniejsza niż 100 m2), w tym: sfrezowanie wyznaczonej nawierzchni, oczyszczanie nawierzchni po sfrezowaniu, skropienie bitumem dna i krawędzi naprawianego miejsca,, rozścielenie mieszanki mineralno-asfaltowej w jednej lub w dwóch warstwach w zależności od głębokości frezowanej nawierzchni, zagęszczenie poszczególnych warstw ułożonej mieszanki mineralno - asfaltowej, skropienie bitumem powierzchni górnej warstwy (przy dwóch warstwach nawierzchni), zasmarowanie krawędzi i zasypanie kruszywem, 3)Wbudowanie mieszanki mineralno - asfaltowej na gorąco, bez frezowania istniejącej nawierzchni i wycinania uszkodzeń (jednorazowa powierzchnia do ułożenia nowej nawierzchni nie mniejsza niż 100 m2), w tym: oczyszczanie nawierzchni, skropienie bitumem dna i krawędzi naprawianego miejsca,, rozścielenie mieszanki mineralno-asfaltowej w jednej lub w dwóch warstwach w zależności od grubości układanej nawierzchni, zagęszczenie poszczególnych warstw ułożonej mieszanki mineralno - asfaltowej, skropienie bitumem powierzchni górnej warstwy (przy dwóch warstwach nawierzchni), zasmarowanie krawędzi i zasypanie kruszywem. 4)Wbudowanie mieszanki mineralno - asfaltowej na zimno, w tym: wycięcie uszkodzonych miejsc nawierzchni z nadaniem regularnych kształtów, oczyszczenie uszkodzonych miejsc, ułożenie brakującej podbudowy betonowej lub z tłucznia kamiennego pod warstwą zasadniczą, skropienie bitumem dna i krawędzi naprawianego miejsca, rozścielenie mieszanki mineralno-asfaltowej w jednej lub w dwóch warstwach w zależności od głębokości uszkodzenia, zagęszczenie poszczególnych warstw ułożonej mieszanki mineralno - asfaltowej, 5) Wbudowanie mieszanki betonowej, w tym: odkucie uszkodzonych miejsc nawierzchni, odkucie nawierzchni przy stałych elementach drogi np. ściekach, krawężnikach, wyrównanie oraz zwilżenie podłoża, rozścielenie i zagęszczenie betonu w poszczególnych warstwach. 6)Rozebranie krawężników betonowych o wym. 15x30 cm wraz z rozebraniem istniejącej ławy betonowej, w tym: odkopanie krawężników ich wyjęcie oraz oczyszczenie, zerwanie podsypki, wyłamanie ławy. 7)Przestawienie krawężników kamiennych wraz z ławą betonową z betonu B-15 o przekroju 0,065 m2 wraz z wykonaniem korytowania pod ławę i zagęszczeniem podłoża do Is=1,000 na odcinkach prostych, załamaniach, łukach i obniżeniach (technologia wykonania jak w pkt 6 i 8). 8)Montaż krawężników betonowych 15x30 cm z betonu B-40 na ławie betonowej z betonu B-15 o przekroju 0,065 m2 wraz z wykonaniem korytowania pod ławę i zagęszczeniem podłoża do Is=1,000 na odcinkach prostych, załamaniach, łukach i obniżeniach, w tym: -odspojenie gruntu, -wyrównanie dna i ścian wykopu, -przygotowanie i ustawienie deskowania dla ław betonowych w uprzednio wykopanym i wyrównanym wykopie, -rozścielenie, wyrównanie i ubicie mieszanki betonowej dla ław betonowych, -pielęgnacja ław betonowych przez polewanie wodą, -rozścielenie podsypki cementowo - piaskowej, -ustawienie krawężnika i wyregulowanie wg osi podanych punktów wysokościowych, -zasypanie zewnętrznej ściany krawężnika ziemią i ubicie, -uzupełnienie nawierzchni wzdłuż krawężnika. 9)Regulacja pionowa wpustów drogowych (bez kosztów kraty wpustu), w tym: -zdjęcie skrzynki wpustu, -rozebranie uszkodzonej, górnej części wpustu, -odkucie uszkodzonej nawierzchni i podbudowy wokół urządzenia, -ułożenie i zagęszczenie betonu szybkowiążącego, -odtworzenie podbudowy i nawierzchni wokół wpustu, -ponowne zamontowanie skrzynki wpustu. 10)Wymiana uszkodzonych skrzynek żeliwnych wpustów drogowych, w tym: -zdjęcie uszkodzonej skrzynki, -rozebranie uszkodzonej górnej części wpustu, -odkucie uszkodzonej nawierzchni i podbudowy wokół urządzenia, -ułożenie i zagęszczenie betonu szybkowiążącego, -odtworzenie podbudowy i nawierzchni wokół wpustu drogowego, -zamontowanie nowej skrzynki żeliwnej (klasa D400, żeliwo). 11)Regulacja pionowa studzienki dla włazów kanałowych, bez kosztów włazu kanałowego, materiał z rozbiórki (technologia wykonania jak w pkt 9). 12)Wymiana uszkodzonego włazu kanałowego żeliwnego, w tym: -zdjęcie uszkodzonego włazu, -rozebranie uszkodzonej górnej części włazu (pierścienie, płyta odciążająca, podmurówka itp.), -odkucie uszkodzonej nawierzchni i podbudowy wokół urządzenia, -odtworzenie górnej części włazu (pierścienie, płyta odciążająca, podmurówka itp.), -ułożenie i zagęszczenie betonu szybkowiążącego, -odtworzenie podbudowy i nawierzchni wokół włazu, -zamontowanie nowego włazu żeliwnego (klasa D400, żeliwo). 13)Wyrównanie nawierzchni drogi szutrowej przy użyciu frezowiny, bez kosztów frezowiny, materiał Zamawiającego, w tym: -wyrównanie i zgęszczenie podłoża, -rozścielenie warstwy frezowiny, -zagęszczenie warstwy frezowany. 14) Rozbiórka nawierzchni z kostki kamiennej, betonowej, płyt betonowych 35x35 cm i 50x50 cm, w tym: -ręczne rozebranie nawierzchni, -przesortowanie kostki uzyskanej z rozbiórki z odrzuceniem na pobocze, -rozebranie podsypki. 15)Ułożenie nawierzchni z kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce piaskowej gr. do 5 cm, w tym: wyrównanie i zgęszczenie podłoża, rozścielenie podsypki piaskowej wraz z jej zagęszczeniem, ułożenie nawierzchni z kostki betonowej na wykonanej i wyrównanej podsypce, ubicie elementów nawierzchni, sprawdzenie spadków i równości nawierzchni, wypełnienie spoin przez zamulenie piaskiem. 16)Ułożenie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce piaskowej gr. do 5 cm (technologia jak w pkt. 15). 17)Ułożenie nawierzchni z kostki betonowej gr. 6 i 8 cm, na podsypce piaskowej gr. do 5 cm; bez kosztów kostki, materiał z rozbiórki (technologia jak w pkt. 15). 18)Rozebranie obrzeży betonowych 6x20 cm lub 8x30 cm, w tym: odkopanie obrzeży i wyjęcie wraz z oczyszczeniem, zerwanie podsypki. 19)Ułożenie obrzeży betonowych 6x20 cm lub 8x30 cm na podsypce piaskowej, w tym: wyrównanie i zgęszczenie podłoża; rozścielenie podsypki piaskowej, ustawienie obrzeży, wyregulowanie obrzeży wg podanych punktów wysokościowych, oczyszczenie i wypełnienie spoin piaskiem lub zaprawą cementową wraz z jej przygotowaniem, obsypanie zewnętrznej ściany obrzeży ziemią wraz z jej ubiciem. 20) Ułożenie nawierzchni z kostki granitowej wys. do 8 cm na podsypce z miału kamiennego gr. do 5 cm, w tym: uzupełnienie i wyrównanie istniejącej podsypki lub rozścielenie na wyprofilowanym podłożu nowej podsypki, przesortowanie kostki ze złożeniem wzdłuż stanowisk, ułożenie kostki na uprzednio wyrównanej podsypce, ubicie kostki ubijakiem ręcznym lub zagęszczarką mechaniczną, wypełnienie spoin miałem kamiennym z polewaniem nawierzchni wodą, oczyszczenie nawierzchni. 21)Ułożenie nawierzchni z kostki granitowej wys. do 8 cm na podsypce z miału kamiennego gr. do 5 cm; bez kosztów kostki, materiał z rozbiórki (technologia jak w pkt. 20). 22)Ułożenie nawierzchni z kostki granitowej wys. 9-12 cm na podsypce z miału kamiennego gr. do 5 cm (technologia jak w pkt. 20). 23)Ułożenie nawierzchni z kostki granitowej wys.9-12 cm na podsypce z miału kamiennego gr. do 5 cm; bez kosztów kostki, materiał z rozbiórki (technologia jak w pkt. 20). 24)Ułożenie nawierzchni z płytek betonowych o wym. 35x35 cm na podsypce piaskowej gr. do 5 cm (nowe płytki betonowe), w tym: wyrównanie i zagęszczenie podłoża, rozścielenie podsypki piaskowej wraz z jej zagęszczeniem, ułożenie nawierzchni z płytek betonowych o wym. 35x35 cm na wykonanej i wyrównanej podsypce, ubicie elementów nawierzchni, sprawdzenie spadków i równości nawierzchni, wypełnienie spoin przez zamulenie piaskiem. 25) Korytowanie, w tym: odspojenie gruntu, profilowanie dna koryta z mechanicznym zagęszczeniem, uformowanie poboczy z wyrównaniem do wymaganego profilu, zagęszczenie poboczy. 3. Ponadto Wykonawca ma obowiązek: 1)wykonać przedmiot umowy zgodnie ze sztuką budowlaną i obowiązującymi normami technicznymi, przepisami ochrony środowiska oraz zasadami bhp, 2)przedłożyć Zamawiającemu w ciągu 30 dni od dnia podpisania umowy uzgodnienia w zakresie gospodarki odpadami, wydanego na podstawie ustawy o odpadach, 3) dostarczyć Zamawiającemu w ciągu 30 dni od dnia podpisania umowy oświadczenia kierownika budowy o przeszkoleniu w zakresie BHP oraz ochrony środowiska na stanowisku pracy pracowników zatrudnionych przy wykonywaniu robót związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia - zgodnie z załącznikiem do umowy. 4)zapewnić stały dozór nad realizacją robót, 5)zapewnić uczestnictwo kierownika budowy w spotkaniach i odbiorach, na których m.in. będzie kontrolowane stosowania wymogów związanych z ochroną środowiska i BHP; informujemy, że Urząd wdrożył normę środowiskową PN-EN-ISO 14001:2005 oraz BHP PN-N-18001:2004. 6)realizować roboty w kolejności i terminach wyznaczonych przez Zamawiającego lub inspektora nadzoru w protokołach typowania robót. 7) parkowania sprzętu technicznego oraz składowania materiałów budowlanych, materiałów rozbiórkowych i innych urządzeń, związanych z wykonywaniem robót, na terenie utworzonej we własnych zakresie bazy, dla uniknięcia wykorzystywania do tych celów miejsc przypadkowych, tj.: parkingów, chodników, poboczy dróg, itp. 8)wywozu pochodzących z rozbiórki odpadów i ich utylizacji, 9)we własnym zakresie i na własny koszt zabezpieczyć i oznakować strefy prowadzonych robót, 10)zabezpieczyć miejsce wystąpienia awarii (uszkodzenia infrastruktury drogowej, zagrażającego uczestnikom ruchu drogowego) w ciągu 30 minut od zgłoszenia telefonicznego. 11)usunąć awarię w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia telefonicznego przez Zamawiającego, 12)w dniach wolnych od pracy zabezpieczyć miejsce awarii w ciągu 2 godzin od zgłoszenia telefonicznego i usunąć ją pierwszego dnia roboczego, 13)uporządkować teren budowy po zakończeniu robót, 14)wykonywać roboty w sposób jak najmniej dezorganizujący ruch drogowy oraz usuwać na bieżąco zbędne materiały budowlane, materiały rozbiórkowe oraz urządzenia zabezpieczające, 15) przygotować przedmiot umowy do odbioru po uprzednim sprawdzeniu poprawności jego wykonania, 16) zawiadamiać Zamawiającego i inspektora nadzoru o wykonywaniu robót ulegających zakryciu, 17) prowadzić roboty w taki sposób, aby miejsca ubytków w nawierzchni chodników i jezdni, przygotowane do uzupełnienia nie pozostały bez wypełnienia odpowiednią mieszanką dłużej niż do godz. 20:00 dnia, w którym zostały nacięte, wyfrezowane, wykute, itp. Po stronie Wykonawcy należy zakup niezbędnych materiałów (za wyjątkiem robót, gdzie Zamawiający zapewnia materiał z rozbiórki tj. ppkt 9, 11, 13, 21, 23), elementów oraz zapewnienie sprzętu niezbędnego do wykonania robót. Warunki wykonania i odbioru robót określa Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiąca załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ. UWAGA: Przed przystąpieniem do robót Wykonawca zobowiązany jest posiadać uzgodnienia w zakresie gospodarki odpadami na podstawie Ustawy o odpadach. Wykonawca jest wytwórcą odpadów w rozumieniu ustawy o odpadach i na nim ciążą wszystkie obowiązki określone w ww. ustawie. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z usunięciem odpadów z miejsca wytworzenia, wraz z wykorzystaniem odpadów i ich unieszkodliwieniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.dzierzoniow.pl/pl/bip/zamowienia_publiczne/ogloszenia/powyzej_14/roboty_budowlane
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach