Przetargi.pl
Wykonanie remontów cząstkowych grysami i emulsją asfaltową na terenie Obwodów Drogowych w Sulimowie i w Mirosławicach w podziale na 2 zadania.

Starostwo Powiatowe we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-440 Wrocław, ul. Kościuszki 131
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +48 71 72 21 700 , fax. +48 71 72 21 706
  • Data zamieszczenia: 2015-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe we Wrocławiu
    ul. Kościuszki 131 131
    50-440 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. +48 71 72 21 700, fax. +48 71 72 21 706
    REGON: 93195012300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiatwroclawski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontów cząstkowych grysami i emulsją asfaltową na terenie Obwodów Drogowych w Sulimowie i w Mirosławicach w podziale na 2 zadania.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów cząstkowych grysami i emulsją asfaltową na terenie Obwodów Drogowych w Sulimowie i w Mirosławicach, w podziale na 2 zadania: ZADANIE 1 - Wykonanie remontów cząstkowych grysami i emulsją asfaltową na obszarze działania Obwodu Drogowego w Sulimowie na terenie gmin Czernica, Długołęka, Siechnice i Żórawina w ilości do 950 t. ZADANIE 2 - Wykonanie remontów cząstkowych grysami i emulsją asfaltową na obszarze działania Obwodu Drogowego w Mirosławicach na terenie gmin Kobierzyce, Kąty Wrocławkie, Jordanów Śląski, Mietków i Sobótka w ilości do 950 t. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganym zakresem prac, znajduje się w szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiącej załącznik Nr 1 do SIWZ. 3. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Drogi powiatowe na terenie działania Obwodów Drogowych w Sulimowie na terenie gmin: Czernica, Długołęka, Siechnice, Żórawina oraz na terenie działania Obwodu Drogowego w Mirosławicach, na terenie gmin: Jordanów Śląski, Mietków, Sobótka, Kobierzyce, Kąty Wrocławskie. 4. Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: 1) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia oraz protokołów typowania remontów, uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 2) Wykonawca po podpisaniu umowy przekaże Zamawiającemu numery telefonów kontaktowych i faksów oraz dokonywać będzie na bieżąco ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 5. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy z własnych materiałów o odpowiednich parametrach jakościowych i wytrzymałościowych, posiadających aktualne certyfikaty lub deklaracje zgodności zgodnie ze sztuką budowlaną oraz obowiązującymi przepisami; 2) Wykonawca zobowiązuję się wykonać na własny koszt oznakowanie robót, zgodnie ze schematem oznakowania robót zatwierdzonym przez Zarządcę Drogi; 3) Wykonawca odpowiedzialny jest za wykonanie i utrzymanie zabezpieczenia terenu remontów, ochrona mienia znajdującego się na terenie remontów, utrzymanie jezdni wraz z dojazdami do posesji w czystości, w czasie prowadzenia prac remontowych; 4) Wykonawca odpowiedzialny jest za wykonanie i uzgodnienie projektu zastępczej organizacji ruchu na czas wykonywania robót remontowych; 5) Wykonawca odpowiedzialny jest za wykonanie i zapewnienie należytej eksploatacji oznakowania tymczasowego, stanowiącego zabezpieczenie remontów i ruchu zastępczego przez cały okres realizacji robót na warunkach określonych w zatwierdzeniu organu zarządzającego ruchem na drogach powiatowych. Wykonawca odpowiada za zabezpieczenie i oznakowanie miejsca robót w sposób widoczny zarówno w dzień jak i w nocy i utrzymanie ich w należytym stanie przez okres trwania robót; 6) Wykonawca odpowiedzialny jest za uzyskiwanie zgody Zamawiającego na realizację określonej części zamówienia - bez uprzedniej zgody Zamawiającego wykonywane mogą być jedynie prace niezbędne dla zapewnienia bezpieczeństwa i likwidacji zagrożeń oraz wynikających z konieczności zapobieżenia awarii; 7) Wykonawca odpowiedzialny jest za prowadzenie robót zgodnie z wymogami BHP oraz p-poż. a także przepisami dotyczącymi ochrony środowiska naturalnego i bezpieczeństwa ruchu drogowego. Opłaty i kary za przekroczenie w trakcie realizacji robót norm określonych w odpowiednich przepisach dotyczących ochrony środowiska i bezpieczeństwa ruchu poniesie Wykonawca; 8) Wykonawca odpowiada za bezpieczeństwo w trakcie wykonywania robót; 9) Wykonawca odpowiada za szkody wynikłe podczas wykonywania robót; 10) Wykonawca zobowiązany jest do wejścia na teren robót w terminie do 2 dni od dnia przekazania protokołu typowania ubytków pod rygorem naliczenia kar umownych przedstawionych w § 13 umowy stanowiącej załącznik do SIWZ; 11) Wykonawca wykona roboty będące przedmiotem zamówienia przy użyciu sprzętu, urządzeń i materiałów Wykonawcy o jakości odpowiadającej stosownym przepisom, normom, standardom i warunkom podanym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 12) Na roboty będące przedmiotem umowy oraz na materiały ustala się okres gwarancji i rękojmi 12 miesięcy od daty odbioru końcowego lub daty usunięcia wady lub usterki stwierdzonej w czasie odbioru końcowego. 6. Informacja na temat podwykonawców 1) Zamawiający dopuszcza wykonanie zamówienia poprzez powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom. 2) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania kluczowych części zamówienia przez Wykonawcę. 3) W przypadku, gdy Wykonawca zdecyduje się na realizację robót przy udziale podwykonawcy/ców/ będzie on zobowiązany do wykazania w ofercie zakresu robót, jakie realizować będzie (będą) podwykonawca/cy/. 4) W przypadku nie wskazania części zamówienia, która ma być realizowana przez podwykonawcę Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonana przez Wykonawcę osobiście. 5) W umowie o roboty budowlane Wykonawca i Zamawiający zapiszą (ustalą) zakres i wartość robót, które Wykonawca będzie wykonywał siłami własnymi, a które za pomocą podwykonawców. 6) Wykonawca będzie zobowiązany do zgłoszenia Zamawiającemu projektów umów o podwykonawstwo i ich ewentualnych zmian. 7) Pozostałe postanowienia dotyczące zasad zawierania umów o podwykonawstwo, określenie trybu ich uzgodnień, zasad wypłaty wynagrodzenia oraz bezpośredniej wypłaty wynagrodzenia podwykonawcom, zostały szczegółowo uregulowane w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć złożoną ofertę wadium w wysokości: Zadanie 1 - 5 800,00 zł.(słownie: pięć tysięcy osiemset złotych) Zadanie 2 - 5 800,00 zł. (słownie: pięć tysięcy osiemset złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Skrócenie terminu realizacji przedmiotu zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://powiatwroclawski.ibip.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach