Przetargi.pl
Wykonanie przebudowy ul. Pamiętnej, Powstańców Warszawy, ul. Ułańskiej w Skierniewicach

Urząd Miasta Skierniewice ogłasza przetarg

  • Adres: 96-100 Skierniewice, ul. Rynek 1
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 046 8345100 , fax. 046 8345151
  • Data zamieszczenia: 2009-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Skierniewice
    ul. Rynek 1 1
    96-100 Skierniewice, woj. łódzkie
    tel. 046 8345100, fax. 046 8345151
    REGON: 00052430600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.skierniewice.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie przebudowy ul. Pamiętnej, Powstańców Warszawy, ul. Ułańskiej w Skierniewicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy ul. Pamiętnej, Powstańców Warszawy, Ułańskiej w Skierniewicach Przebudowa ul. Pamiętna - wykonanie poszerzenia(koryto, podbudowa, nawierzchnia bitumiczna), wykonanie na istniejącej podbudowie wyrównania/wzmocnienia istn. podbudowy i ułożenie nawierzchni bitumicznej. Dwukierunkowa jezdnia o nawierzchni z betonu asfaltowego, o szer. 6,40m i 4,5m i 4,0m, długość odcinka 520,00m. Po obydwu stronach jezdni zostanie wykonane utwardzone pobocze z pospółki o szerokości 0,75m rub. 15cm - o pikietażu od 000,00 do 105,06 m zostanie wykonana nakładka z betonu asfaltowego wraz z poszerzeniem jezdni-szerokość poszerzenia zmienna w zależności od pikietażu. Konstrukcja: 4 cm - w-wa ścieralna z betonu asfaltowego 0/12,8; 4 cm - w-wa wiążąca z betonu asfaltowego 0/16; 20 cm - podbudowa z kruszywa łamanego 0/63 stabilizowanego mechanicznie; 10cm - warstwa odcinająca z pisaku średnioziarnistego. Droga projektowana będzie miała szerokość 6,40m. Następnie należy wykonać z dwóch stron drogi na odcinku 20,00 m proste przejściowe w celu uzyskania jezdni o szerokości4,5 m. Droga o pikietażu od 125,06 do 175,52 m będzie miała szerokość 4,5 m zostanie wykonana nakładka z betonu asfaltowego. Konstrukcja: 4 cm - w-wa ścieralna z betonu asfaltowego 0/12,8. Następnie należy wykonać z dwóch stron drogi na odcinku 10,00 m proste przejściowe w celu uzyskania jezdni o szerokości 4,0m. Na projektowanym odcinku droga o pikietażu od 185,52 do 520,00 m będzie miała szerokość 4,0 m zostanie wykonana nakładka z betonu asfaltowego. Konstrukcja: 4 cm - w-wa ścieralna z betonu asfaltowego 0/12,8; 4 cm - w-wa wiążąca z betonu asfaltowego 0/16; 5 cm - warstwa wyrównawcza z kruszywa łamanego 0/31 Na początku projektowanej drogi należy wykonać studzienkę deszczową, którą należy podłączyć do istniejącej kanalizacji deszczowej. Przebudowa Powstańców Warszawy - wykonanie koryta i podbudowy (bez nawierzchni). Długość 211,5m i szerokość - 5 ,0m. Konstrukcja podbudowy drogi: 20 cm - podbudowa z kruszywa łamanego 0/63 stabilizowanego mechanicznie;10cm - warstwa odcinająca z pisaku średnioziarnistego; 15cm - utwardzone pobocze. Przebudowa ul. Ułańskiej - wykonanie koryta, podbudowy( bez nawierzchni). Długość - 2 1 1 , 5 0m i szerokość - 5 , 0m. Konstrukcja podbudowy drogi: 20 cm - podbudowa z kruszywa łamanego 0/63 stabilizowanego mechanicznie;10cm - warstwa odcinająca z pisaku średnioziarnistego; 15cm - utwardzone pobocze. Szczegółowy zakres robót został określony w załącznikach nr 1.1,1.2,1.3 i 2.1,2.2,2.3 do SIWZ i projektach budowlanych, które są do wglądu wykonawców w Wydziale Realizacji Inwestycji tut. Urzędu , pok. nr 12, ul. Floriana 9. Szczegółowy opis zamówienia został zawarty w Specyfikacji Technicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem wzięcia udziału w przetargu jest wniesienie wadium w terminie do dnia 30.06.2009r. do godz. 11:15 odpowiednio na poszczególne części zamówienia w wysokości: część I - Przebudowa ul. Pamiętnej - 3000,00zł część II- Przebudowa ul. Powstańców Warszawy i ul. Ułańskiej - 4700,00zł Wadium może być wniesione w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy na nr konta: KREDYT BANK S.A. oddział w Skierniewicach nr 42 1500 1689 1216 8004 0851 0000 z dopiskiem RI - wadium - przebudowa ul. Pamiętnej, Powstańców Warszawy, Ułańskiej. Zamawiający będzie przechowywał wadium wniesione w pieniądzu na rachunku bankowym i jego zwrot nastąpi zgodnie z art.46 ust. 4 ustawy. Wadium w innych dopuszczonych formach należy wnieść w kasie Urzędu Miasta Skierniewice. Zwrot wadium nastąpi w przypadkach i na warunkach przewidzianych w art. 46 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach przewidzianych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Wadium należy wnieść na czas związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu a) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy oraz wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy, b) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wpłacą przewidziane w niniejszej siwz wadium, c) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w niniejszej siwz oraz dostarczą oświadczenia i dokumenty wymagane w siwz. Wszyscy oferenci ubiegający się o niniejsze zamówienie muszą spełnić poniższe warunki i dołączyć wskazane poniżej oświadczenia i dokumenty do oferty: a) Ofertę wykonawcy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz - w przypadku ofert częściowych w pozycjach, na które wykonawca nie składa oferty należy wpisać NIE DOTYCZY. b) Wykaz Cen - sporządzony wg załącznika nr 2.1 i 2.2 i 2.3 do siwz w przypadku ofert częściowych w załączniku dotyczącym zadania, na które wykonawca nie składa oferty należy wpisać NIE DOTYCZY. Wykonawcy winni oddzielnie wycenić każdą pozycję w Wykazie Cen (CW) (załącznik nr 2.1 i 2.2 i 2.3 do siwz), przestrzegając zasad dotyczących wyliczenia wartości w każdej pozycji oraz podsumowania kwot ogólnych podanych w CW. Wykonawcy nie wolno zmieniać ilości podanych w CW. CW należy odczytywać łącznie z innymi dokumentami kontraktowymi. Przyjmuje się, iż Wykonawca dokładnie zapoznał się ze szczegółowym opisem robót, jakie mają zostać wykonane i sposobem ich wykonania. Całość Robót winna być wykonana zgodnie z zamierzeniem i przeznaczeniem przedmiotu zamówienia. Ilości podane w każdej pozycji wykazu są wielkościami informacyjnymi, wskazującymi jedynie orientacyjny zakres prac, które powinny być wykonane dla skompletowania danego elementu (Roboty), za którą przysługuje wyliczone dalej wynagrodzenie ryczałtowe i nie mają znaczenia przy rozliczaniu wartości danego elementu (Roboty) po jego wykonaniu. Niezależnie od wymienionego poprzednio przeznaczenia, ilości w CW zostały podane dla stworzenia wspólnych i porównywalnych wycen na potrzeby przetargu. Krótkie opisy pozycji przedstawione w CW są podane tylko dla celów identyfikacyjnych i w żaden sposób nie modyfikują czy anulują szczegółowych opisów zawartych w specyfikacjach technicznych, projektach. c) dokument wniesienia wadium - wymagania dotyczące wadium zawarte zostały w pkt. 12 siwz. d) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartych w art. 22 i art. 24 ust. ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz oraz zobowiązanie, o którym mowa w art.22 ust.1 pkt.2 - jeśli wykonawca będzie korzystał z potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia od innych podmiotów wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3a do siwz, jeśli wykonawca nie będzie korzystał z potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia od innych podmiotów wówczas należy załączyć do oferty załącznik nr 3a i wpisać NIE DOTYCZY e) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert potwierdzającego, że przedmiot działalności jest zgodny z przedmiotem niniejszego zamówienia. f) Informację dotyczącą podwykonawców i zakresu robót, który wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy - wg zał. 4 g) Oświadczenie w sprawie akceptacji warunków umowy na wykonanie zadania w tym: udzielenie gwarancji i zobowiązanie do realizacji zadania w terminie określonym w pkt. 7 siwz - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji 48 miesięcy od daty odbioru końcowego. Wzór umowy został zawarty w załączniku 5a do siwz. h) Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt. 14.2 siwz, W przypadku wykonawców występujących wspólnie na podstawie art. 23 ustawy do oferty należy dołączyć dokumenty: a) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o którym mowa w art. 23 ustawy , b) dokumenty wymienione w pkt. 9. e) (siwz) muszą być złożone przez każdy podmiot, c) dokumenty pozostałe wymienione w pkt. 9 (siwz) podmioty składają wspólnie jako konsorcjum. W przypadku ofert składanych wspólnie warunki zawarte w pkt. 9. (siwz) muszą spełnić wspólnie lub muszą być spełnione przynajmniej przez jeden podmiot, o ile zamawiający nie zastrzegł inaczej. Ocena ofert w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie oparta na ocenie spełniania przez wykonawców wszystkich kryteriów określonych w niniejszej SIWZ na zasadzie spełnia : nie spełnia, tzn. każdy z wykonawców musi spełniać wszystkie enumeratywnie wymienione warunki pod rygorem odrzucenia oferty lub wykluczenia wykonawcy. Zamawiający w trybie art. 87 ust.2 poprawi w ofercie: 1) oczywiste omyłki pisarskie, 2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, 3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wszyscy oferenci ubiegający się o niniejsze zamówienie muszą spełnić poniższe warunki i dołączyć wskazane poniżej oświadczenia i dokumenty do oferty: a) Ofertę wykonawcy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz - w przypadku ofert częściowych w pozycjach, na które wykonawca nie składa oferty należy wpisać NIE DOTYCZY. b) Wykaz Cen - sporządzony wg załącznika nr 2.1 i 2.2 i 2.3 do siwz w przypadku ofert częściowych w załączniku dotyczącym zadania, na które wykonawca nie składa oferty należy wpisać NIE DOTYCZY. Wykonawcy winni oddzielnie wycenić każdą pozycję w Wykazie Cen (CW) (załącznik nr 2.1 i 2.2 i 2.3 do siwz), przestrzegając zasad dotyczących wyliczenia wartości w każdej pozycji oraz podsumowania kwot ogólnych podanych w CW. Wykonawcy nie wolno zmieniać ilości podanych w CW. CW należy odczytywać łącznie z innymi dokumentami kontraktowymi. Przyjmuje się, iż Wykonawca dokładnie zapoznał się ze szczegółowym opisem robót, jakie mają zostać wykonane i sposobem ich wykonania. Całość Robót winna być wykonana zgodnie z zamierzeniem i przeznaczeniem przedmiotu zamówienia. Ilości podane w każdej pozycji wykazu są wielkościami informacyjnymi, wskazującymi jedynie orientacyjny zakres prac, które powinny być wykonane dla skompletowania danego elementu (Roboty), za którą przysługuje wyliczone dalej wynagrodzenie ryczałtowe i nie mają znaczenia przy rozliczaniu wartości danego elementu (Roboty) po jego wykonaniu. Niezależnie od wymienionego poprzednio przeznaczenia, ilości w CW zostały podane dla stworzenia wspólnych i porównywalnych wycen na potrzeby przetargu. Krótkie opisy pozycji przedstawione w CW są podane tylko dla celów identyfikacyjnych i w żaden sposób nie modyfikują czy anulują szczegółowych opisów zawartych w specyfikacjach technicznych, projektach. c) dokument wniesienia wadium - wymagania dotyczące wadium zawarte zostały w pkt. 12 siwz. d) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartych w art. 22 i art. 24 ust. ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz oraz zobowiązanie, o którym mowa w art.22 ust.1 pkt.2 - jeśli wykonawca będzie korzystał z potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia od innych podmiotów wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3a do siwz, jeśli wykonawca nie będzie korzystał z potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia od innych podmiotów wówczas należy załączyć do oferty załącznik nr 3a i wpisać NIE DOTYCZY e) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert potwierdzającego, że przedmiot działalności jest zgodny z przedmiotem niniejszego zamówienia. f) Informację dotyczącą podwykonawców i zakresu robót, który wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy - wg zał. 4 g) Oświadczenie w sprawie akceptacji warunków umowy na wykonanie zadania w tym: udzielenie gwarancji i zobowiązanie do realizacji zadania w terminie określonym w pkt. 7 siwz - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji 48 miesięcy od daty odbioru końcowego. Wzór umowy został zawarty w załączniku 5a do siwz. h) Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt. 14.2 siwz, W przypadku wykonawców występujących wspólnie na podstawie art. 23 ustawy do oferty należy dołączyć dokumenty: a) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o którym mowa w art. 23 ustawy , b) dokumenty wymienione w pkt. 9. e) (siwz) muszą być złożone przez każdy podmiot, c) dokumenty pozostałe wymienione w pkt. 9 (siwz) podmioty składają wspólnie jako konsorcjum. W przypadku ofert składanych wspólnie warunki zawarte w pkt. 9. (siwz) muszą spełnić wspólnie lub muszą być spełnione przynajmniej przez jeden podmiot, o ile zamawiający nie zastrzegł inaczej. Ocena ofert w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie oparta na ocenie spełniania przez wykonawców wszystkich kryteriów określonych w niniejszej SIWZ na zasadzie spełnia:nie spełnia, tzn. każdy z wykonawców musi spełniać wszystkie enumeratywnie wymienione warunki pod rygorem odrzucenia oferty lub wykluczenia wykonawcy. Zamawiający w trybie art. 87 ust.2 poprawi w ofercie: 1) oczywiste omyłki pisarskie, 2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, 3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.skierniewice.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach