Przetargi.pl
Wykonanie przebudowy i remontu pomieszczeń biurowych Zamawiającego do certyfikacji w systemie oceny LEED znajdujących się na parterze oraz I i III piętrze w budynku przy ul. Podwale 23 w Warszawie wraz z zaprojektowaniem i wykonaniem robót branżowych

Zarząd Terenów Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 00-281 Warszawa, ul. Jezuicka 1/3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5568322 , fax. 022 5568373
  • Data zamieszczenia: 2012-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Terenów Publicznych
    ul. Jezuicka 1/3 1/3
    00-281 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5568322, fax. 022 5568373
    REGON: 00104969210000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ztp.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie przebudowy i remontu pomieszczeń biurowych Zamawiającego do certyfikacji w systemie oceny LEED znajdujących się na parterze oraz I i III piętrze w budynku przy ul. Podwale 23 w Warszawie wraz z zaprojektowaniem i wykonaniem robót branżowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy i remontu pomieszczeń biurowych Zamawiajacego do certyfikacji w systemie oceny LEED znajdujących się na parterze oraz I i III piętrze w budynku przy ul. Podwale 23 w Warszawie wraz z zaprojektowaniem i wykonaniem robót branżowych o powierzchni użytkowej ~ 1 500 m2 zwanego dalej przedmiotem umowy, na który składać się będzie: 1)Wykonanie dokumentacji projektowej przystosowanej do certyfikacji w systemie oceny LEED obejmującej wykonanie projektu budowlano - wykonawczego w 4 egz z podziałem na branże: a)konstrukcyjną wraz z dźwigiem osobowym, b)instalacji elektrycznych w szczególności: - instalacji internetowej, - instalacji telekomunikacyjnej, - instalacji alarmowej, - instalacji monitoringowej, c) instalacji sanitarnych tj. wod - kan i p.poż., d) instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, 2)Wykonanie przebudowy i remontu zgodnie z Dokumentacją oraz zgodnie z Projektem budowlano - wykonawczym remontu pomieszczeń biurowych znajdujących się na parterze oraz I i III piętrze w budynku ul. Podwale 23 w zakresie architektury - zał. nr 3 i Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych w zakresie architektury - zał. nr 4 Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy. Szczegółowy zakres prac określony jest następującą dokumentacją: 1)Projektem budowlano - wykonawczym remontu pomieszczeń biurowych znajdujących się na parterze oraz I i III piętrze w budynku ul. Podwale 23 w zakresie architektury stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; 2)Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych w zakresie architektury stanowiącą załącznik nr 2 do SIWZ, 3)Przedmiarem robót w zakresie architektury stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ 4)Programem funkcjonalno-użytkowym zaprojektowania i wykonania robót branżowych w pomieszczeniu biurowym ZTP znajdującym się na parterze oraz I i III piętrze w budynku przy ul. Podwale 23 w Warszawie - zał. nr 4 Uwaga: 1.Obowiązkiem Wykonawcy jest zapoznanie się z obiektem oraz z warunkami terenowymi wykonania przedmiotu zamówienia. W celu zapoznania się z obiektem, Zamawiający umożliwia Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym jej terminu. 2.Zamawiający udostępni Wykonawcy inwentaryzację pomieszczeń biurowych znajdujących się na parterze, I i III piętrze w budynku przy ul. Podwale 23. 3.Zamawiający dopuszcza stosowanie zamiennych lub równoważnych do podanych materiałów w SIWZ i jej załącznikach, pod warunkiem, że zamienniki będą posiadać stosowne atesty i certyfikaty oraz zostaną przez niego zaakceptowane. 4.Wykonawca zobowiązany będzie do zakupu określonych w § 3 ust. 2 pkt 4 i 5 wzoru umowy rzeczy zgodnie z okreslonymi w tym paragrafie zasadami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium na okres związania ofertą w wysokości: 40 000 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ztp.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach