Zarząd Terenów Publicznych ogłasza przetarg
- Adres: 00-281 Warszawa, ul. Jezuicka 1/3
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 5568322 , fax. 022 5568373
- Data zamieszczenia: 2012-09-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Terenów Publicznych
ul. Jezuicka 1/3 1/3
00-281 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 5568322, fax. 022 5568373
REGON: 00104969210000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ztp.waw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie przebudowy i remontu pomieszczeń biurowych Zamawiającego do certyfikacji w systemie oceny LEED znajdujących się na parterze oraz I i III piętrze w budynku przy ul. Podwale 23 w Warszawie wraz z zaprojektowaniem i wykonaniem robót branżowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy i remontu pomieszczeń biurowych Zamawiajacego do certyfikacji w systemie oceny LEED znajdujących się na parterze oraz I i III piętrze w budynku przy ul. Podwale 23 w Warszawie wraz z zaprojektowaniem i wykonaniem robót branżowych o powierzchni użytkowej ~ 1 500 m2 zwanego dalej przedmiotem umowy, na który składać się będzie: 1)Wykonanie dokumentacji projektowej przystosowanej do certyfikacji w systemie oceny LEED obejmującej wykonanie projektu budowlano - wykonawczego w 4 egz z podziałem na branże: a)konstrukcyjną wraz z dźwigiem osobowym, b)instalacji elektrycznych w szczególności: - instalacji internetowej, - instalacji telekomunikacyjnej, - instalacji alarmowej, - instalacji monitoringowej, c) instalacji sanitarnych tj. wod - kan i p.poż., d) instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, 2)Wykonanie przebudowy i remontu zgodnie z Dokumentacją oraz zgodnie z Projektem budowlano - wykonawczym remontu pomieszczeń biurowych znajdujących się na parterze oraz I i III piętrze w budynku ul. Podwale 23 w zakresie architektury - zał. nr 3 i Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych w zakresie architektury - zał. nr 4 Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy. Szczegółowy zakres prac określony jest następującą dokumentacją: 1)Projektem budowlano - wykonawczym remontu pomieszczeń biurowych znajdujących się na parterze oraz I i III piętrze w budynku ul. Podwale 23 w zakresie architektury stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; 2)Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych w zakresie architektury stanowiącą załącznik nr 2 do SIWZ, 3)Przedmiarem robót w zakresie architektury stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ 4)Programem funkcjonalno-użytkowym zaprojektowania i wykonania robót branżowych w pomieszczeniu biurowym ZTP znajdującym się na parterze oraz I i III piętrze w budynku przy ul. Podwale 23 w Warszawie - zał. nr 4 Uwaga: 1.Obowiązkiem Wykonawcy jest zapoznanie się z obiektem oraz z warunkami terenowymi wykonania przedmiotu zamówienia. W celu zapoznania się z obiektem, Zamawiający umożliwia Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym jej terminu. 2.Zamawiający udostępni Wykonawcy inwentaryzację pomieszczeń biurowych znajdujących się na parterze, I i III piętrze w budynku przy ul. Podwale 23. 3.Zamawiający dopuszcza stosowanie zamiennych lub równoważnych do podanych materiałów w SIWZ i jej załącznikach, pod warunkiem, że zamienniki będą posiadać stosowne atesty i certyfikaty oraz zostaną przez niego zaakceptowane. 4.Wykonawca zobowiązany będzie do zakupu określonych w § 3 ust. 2 pkt 4 i 5 wzoru umowy rzeczy zgodnie z okreslonymi w tym paragrafie zasadami. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium na okres związania ofertą w wysokości: 40 000 zł
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ztp.waw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót remontowych pomieszczeń sanitarnych
Dodano: 2016-07-27 - Remont pomieszczeń biurowo-technicznych w obiektach O-1, O-1 bis, O-2, O-3 oraz korytarza w obiekcie O-2 Polskiego Radia S.A. w Warszawie (znak sprawy: BZ-DZP.B5.27.2016)
Dodano: 2016-07-27 - Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego w zakresie naprawy i ocieplenia fundamentów, przebudowy odpływu wody z rur spustowych, wymiany opaski wokół budynku nr 113 położonego w Markach przy Al. Marsz. J. Piłsudskiego
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego przed ponownym zasiedleniem w Gdyni przy ul. Czwartaków 1 m. 6
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja stropodachu w budynku Mazowieckiego Samorządowego Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Warszawie, przy ul. Świętojerskiej 9 wraz z robotami towarzyszącymi
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie robót modernizacyjnych pomieszczeń laboratoryjnych Katedry Chemii Nieorganicznej i Technologii Ciała Stałego w Gmachu Chemii Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy ul. Noakowskiego 3.
Dodano: 2016-07-27 - ADAPTACJA POWIERZCHNI FRAGMENTU PIWNIC I PARTERU NA POTRZEBY MUZEUM
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie remontu obróbek blacharskich kominów, ogniomurów i wyłazów dachowych na dachach budynków przy ul. Sadowskiego 2, 6 w Szczecinie
Dodano: 2016-07-27 - Remont i wymiana ślusarki okiennej i okiennic w budynku Oranżerii na terenie Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie
Dodano: 2016-07-27 - Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części). Oznaczenie sprawy: DNZP/3411/45/16
Dodano: 2016-07-26