Przetargi.pl
WYKONANIE PRZEBUDOWY DRÓG POWIATOWYCH Z PODZIAŁEM NA ZADANIA: ZADANIE Nr I - Przebudowa drogi powiatowej Nr 2038W Nieznanki - Dziadkowskie na odcinku od km 0+608 do km 1+108, dł. 0,500 km, ZADANIE Nr II - Przebudowa drogi powiatowej Nr 2048W Niemojki - Patków - Zaborze długości 1,255 km w trzech odcinkach, ZADANIE NR III -Przebudowa drogi powiatowej Nr 2003W Patków- Dzięcioły na odcinku od km 0+000 do km 0+438

Zarząd Dróg Powiatowych w Łosicach ogłasza przetarg

  • Adres: 08-200 Łosice, ul. Wiejska 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 083 359 02 32 , fax. 083 3590288
  • Data zamieszczenia: 2009-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Łosicach
    ul. Wiejska 3 3
    08-200 Łosice, woj. mazowieckie
    tel. 083 359 02 32, fax. 083 3590288
    REGON: 03023892000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Powiatowa samorządowa jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE PRZEBUDOWY DRÓG POWIATOWYCH Z PODZIAŁEM NA ZADANIA: ZADANIE Nr I - Przebudowa drogi powiatowej Nr 2038W Nieznanki - Dziadkowskie na odcinku od km 0+608 do km 1+108, dł. 0,500 km, ZADANIE Nr II - Przebudowa drogi powiatowej Nr 2048W Niemojki - Patków - Zaborze długości 1,255 km w trzech odcinkach, ZADANIE NR III -Przebudowa drogi powiatowej Nr 2003W Patków- Dzięcioły na odcinku od km 0+000 do km 0+438
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    WYKONANIE PRZEBUDOWY DRÓG POWIATOWYCH Z PODZIAŁEM NA ZADANIA: ZADANIE Nr I - Przebudowa drogi powiatowej Nr 2038W Nieznanki - Dziadkowskie na odcinku od km 0+608 do km 1+108, dł. 0,500 km, ZADANIE Nr II - Przebudowa drogi powiatowej Nr 2048W Niemojki - Patków - Zaborze długości 1,255 km w trzech odcinkach, ZADANIE NR III -Przebudowa drogi powiatowej Nr 2003W Patków- Dzięcioły na odcinku od km 0+000 do km 0+438 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera (dla każdego zadania odrębnie): a) ) przedmiar robót; b) obliczenie wyrównania profilu poprzecznego: dla ZADANIA NR II i ZADANIA NR III; c) specyfikacje techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych w części zawierającej zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium. Oferent przystępując do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości odpowiednio dla każdego ZADANIA: Dla ZADANIA Nr I - 1.600 zł (słownie: jeden tysiąc sześćset złotych), Dla ZADANIA Nr II - 7.000 zł (słownie: siedem tysięcy złotych), Dla ZADANIA NR III - 2.300 zł (słownie: dwa tysiące trzysta złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają niżej podane warunki: a) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. zrealizowali w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia oraz o wartości nie mniejszej niż wartość składanej oferty każde, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz potwierdzenie dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie, c) dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. pełnienia funkcji kierownika budowy w specjalności drogowej, bądź też posiadają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia takich osób w celu realizacji przedmiotu zamówienia. d) dysponują potencjałem technicznym do wykonania przedmiotu zamówienia, bądź też posiadają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego w celu realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował podanym niżej sprzętem w ilości nie mniejszej niż: Do wykonania ZADANIA Nr I: specjalistyczna mieszarka jedno lub wielowirnikowa do wymieszania gruntu ze spoiwem (zestaw do stabilizacji) - szt. 1, Do wykonania ZADANIA Nr II: wytwórnia mas bitumicznych o wydajności min. 50Mg/h - zlokalizowaną w odległości do 70 km od miejsca robót - szt. 1, Do wykonania ZADANIA NR III: wytwórnia mas bitumicznych o wydajności min. 50Mg/h - zlokalizowaną w odległości do 70 km od miejsca robót - szt. 1. e) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 500 000 zł. f) Wniosą wymagane wadium. W/w warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli wykonawca złoży w ofercie dokumenty wymienione w punkcie 6 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych oświadczeń lub dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzucenia lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1. Na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w punkcie 5a oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) oświadczenie wykonawcy określające, że spełnia wymagania wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, w tym nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych; (Załączniki Nr 5.1, 5.2 do SIWZ) b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 punkty: 4, 5, 6, 7, 8 Prawa zamówień publicznych - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 punkt 9 Prawa zamówień publicznych - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Nie dotyczy osób fizycznych oraz spółek cywilnych składających się z osób fizycznych; 2. Na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w punkcie 5b oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) Wykaz robót wykonanych (Załącznik Nr 6 do SIWZ)., tj. zakończonych, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia oraz o wartości nie mniejszej niż wartość składanej oferty każde, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz potwierdzenie dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie, zawierający następujące dane: nazwę, adres zamawiającego, nazwę i adres budowy, opis wykonanych robót wraz z ich zakresem, termin rozpoczęcia i zakończenia realizacji robót, wartość zrealizowanych robót b) Dokumenty potwierdzające, że w/w. roboty zostały wykonane należycie, np. referencje. 3. Na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w punkcie 5c oferta musi zawierać: Wypełniony Formularz POTENCJAŁ KADROWY (Załącznik Nr 7 do SIWZ), w którym Wykonawca oświadcza, że dysponuje osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy przy wykonaniu przedmiotu zamówienia, oraz podaje imię nazwisko tej osoby jej kwalifikacje zawodowe (wykształcenie), numer oraz zakres posiadanych uprawnień budowlanych. Dodatkowo Wykonawca jest zobowiązany dołączyć następujące dokumenty: a) kopię uprawnień budowlanych ww. osoby ( przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane) b) zaświadczenie z właściwej Izby Samorządu Zawodowego potwierdzające przynależność w/w osoby do danej Izby oraz posiadanie wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, aktualnego na dzień składania ofert. Zamawiający dopuszcza, jako dokument równoważny, złożenie nieaktualnego zaświadczenia z ww. izby wraz z dowodem wpłaty należnych składek, z którego wynika, że są one opłacone na dzień składania ofert. c) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby posiadającej uprawnienia budowlane niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, jeżeli w Formularzu POTENCJAŁ KADROWY Wykonawca wskazał osobę którą będzie dysponował. 4. Na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w punkcie 5d oferta musi zawierać: Wypełniony Formularz POTENCJAŁ TECHNICZNY (Załącznik Nr 8 do SIWZ), w którym Wykonawca oświadcza, że dysponuje wymaganym sprzętem do realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku gdy w Formularzu POTENCJAŁ TECHNICZNY Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, dodatkowo należy złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wskazanych przez Wykonawcę narzędzi i urządzeń wymaganego do wykonania przedmiotu zamówienia 5. Na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w punkcie 5e oferta musi zawierać: a) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę : min. 500 000 zł. Wszystkie ww. dokumenty winny być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę (-y) uprawnioną (-e) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Jeżeli upoważnienie do złożenia oferty nie wynika z aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo takie musi być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez: - notariusza lub - przez osobę udzielającą pełnomocnictwa lub - przez osobę upoważnioną do podpisania oferty. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców, każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty, o którym mowa w punkcie 1 podpunkty:b, c, d i e oraz oświadczenie, o spełnianiu warunku podanego w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Pełnomocnictwo takie powinno być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego. UWAGA: a) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o którym mowa w punkcie 1 podpunkty:b, c, d i e składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. b) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt a zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy wystawienia dokumentów wyszczególnionych w UWADZE są takie same jak odpowiadających im dokumentów, czyli dokumentów o którym mowa w punkcie 1 podpunkty:b, c, d i e 6. Pozostałe dokumenty jakie musi zawierać oferta: a) wypełniony formularz Oferta, stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ; b) wypełniony koszty ofertowy, stanowiący załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ c) dowód wpłaty wadium. Dokumenty, o których mowa w punkcie 6 ppkt. a, b muszą być podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. Jeżeli upoważnienie to nie wynika z aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo takie musi być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez: - notariusza lub - przez osobę udzielającą pełnomocnictwa lub - przez osobę upoważnioną do podpisania oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.losice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach