Przetargi.pl
Wykonanie projektu przedszkola 4-oddziałowego przy ul. Poniatowskiego w Raszynie

Gmina Raszyn ogłasza przetarg

  • Adres: 05-090 Raszyn, ul. Szkolna 2a
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7017770 , fax. 022 7017778
  • Data zamieszczenia: 2011-10-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Raszyn
    ul. Szkolna 2a 2a
    05-090 Raszyn, woj. mazowieckie
    tel. 022 7017770, fax. 022 7017778
    REGON: 00054663800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.raszyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektu przedszkola 4-oddziałowego przy ul. Poniatowskiego w Raszynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W ramach zadania, należy zaprojektować jednokondygnacyjne 4-oddziałowe przedszkole - w miejscu istniejącego przedszkola, położonego na działce nr ew. 580 przy ul. Poniatowskiego 18 w Raszynie o powierzchni 5 823m?, Działka jest własnością Gminy Raszyn. Teren objęty jest Miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa załącznik nr A - Program Funkcjonalno Użytkowy wraz z zestawieniem dokumentacji (zał. D). Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą koncepcji 4-oddziałowego przedszkola, którą należy wykonać zgodnie z wytycznymi Zamawiającego - stanowiącymi załącznik nr E do SIWZ. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać: - projekt budowlany uwzględniający wszystkie niezbędne branże (z uwzględnieniem wytycznych funkcjonalnych oraz założeń programowych) łącznie z projektem zagospodarowania terenu - w ilości po 5 egz. (dla uzyskania pozwolenia na budowę). - projekty wykonawcze wraz z przyłączami w każdej branży, projekty architektury wnętrz pomieszczeń objętych strefą edukacyjną, administracyjną, kuchenną, techniczno-gospodarczą oraz architektury wnętrz sali wielofunkcyjnej, ukształtowania terenu, dróg i parkingu, ogrodzenia, oświetlenia zewnętrznego i zieleni, małej architektury - w ilości po 3 egz. - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych objęte zakresem dokumentacji projektowej we wszystkich branżach w ilości po 2 egz. - kosztorysy inwestorskie dla każdej branży w ilości po 2 egz. - przedmiary robót dla każdej branży w ilości po 3 egz. - informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) - w ilości po 2 egzemplarze w formie pisemnej. Wersja elektroniczna zapisana do odczytu powinna zawierać: projekt wykonawczy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, opis przedmiotu zamówienia, przedmiary robót, BIOZ. Określoną wyżej dokumentację projektową Wykonawca zobowiązany jest wykonać na podstawie: 1) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. (Dz. U. Nr 120 poz. 1133 ze zm.) w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego 2) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. (Dz. U. Nr 202 poz. 2072 ze zm.) w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego, 3) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. (Dz. U. Nr 130 poz. 1389 ze zm.) w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym oraz na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów prawnych wynikających z takich Ustaw jak: a) Prawo Budowlane, b) Prawo Ochrony Środowiska, c) Prawo Geodezyjne, d) Ustawa o Planowaniu i Zagospodarowaniu Przestrzennym, e) Ustawa Prawo Zamówień Publicznych, W celu prawidłowego sporządzenia oferty Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej dla uzyskania niezbędnej informacje co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. Gwarancja Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi z tytułu wad przedmiotu umowy na okres 3 lat. Bieg okresu gwarancji i rękojmi rozpoczyna się od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia wad ujawnionych w trakcie realizacji inwestycji na podstawie niniejszego projektu, w terminie 5 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia od Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 9 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: koncepcja
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.raszyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach