Przetargi.pl
Wykonanie projektu kanalizacji sanitarnej dla wsi Pobiedno z włączeniem do istniejącej sieci kanalizacji we wsi Prusiek gm. Sanok

Gmina Bukowsko ogłasza przetarg

  • Adres: 38-505 Bukowsko, Bukowsko 290
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4674015 , fax. 013 4674466
  • Data zamieszczenia: 2009-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bukowsko
    Bukowsko 290 290
    38-505 Bukowsko, woj. podkarpackie
    tel. 013 4674015, fax. 013 4674466
    REGON: 37044073200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bukowsko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektu kanalizacji sanitarnej dla wsi Pobiedno z włączeniem do istniejącej sieci kanalizacji we wsi Prusiek gm. Sanok
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej sieci kanalizacji sanitarnej, przepompowni oraz przyłączy dla wsi Pobiedno Gm. Bukowsko z włączeniem do sieci istniejącej kanalizacji wsi Prusiek Gm. Sanok Projekty (projekt) przepompowni muszą zawierać projekty dotyczące zasilania elektrycznego (po uzyskaniu warunków przyłączenia do sieci dystrybucyjnej), oświetlenia, dróg dojazdowych i włączenia do istniejącego systemu monitoringu. Jeżeli wystąpi taka potrzeba, to należy opracować operat wodno-prawny celem uzyskania decyzji pozwolenia wodno-prawnego. Zakres terenowy opracowania przedstawiony jest na załączonej mapie (załącznik nr 12 SIWZ) należy go jednak traktować w sposób przybliżony. Oznacza to, że jeżeli jakiś budynek znajduje się poza przedstawionym zakresem a istnieją przesłanki techniczne i ekonomiczne do jego podłączenia, to należy go ująć w opracowaniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferent zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości; 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych, PLN)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest: 1). Złożenie pisemnej oferty z podaniem ceny ofertowej netto i brutto za wykonanie zadania. Cena ofertowa będzie traktowana jako cena ryczałtowa za wykonanie całego zakresu prac projektowych. Oferta winna być złożona na formularzu stanowiącym załącznik do nin. specyfikacji, w której jednocześnie wykonawca akceptuje ustalony okres związania ofertą oraz warunki zawarte w SIWZ. Złożenie oferty na innym formularzu nie będzie stanowiło przesłanki do odrzucenia oferty ale tylko wtedy jeżeli jego treść będzie całkowicie pokrywać się z treścią formularza wzorcowego (załączonego przez zamawiającego do materiałów przetargowych - załącznik nr 7 SIWZ). Do oferty należy dołączyć formularz cenowy (załącznik nr 11 SIWZ) na zakres prac projektowych objętych przetargiem (opracowany wg wskazań jak w ust. 12 nin. specyfikacji). 2). Wykazanie, że wykonawca posiada uprawnienia, zatrudnia lub dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia do projektowania w zakresie realizacji prac projektowych będących przedmiotem zamówienia. 5). Udokumentowanie, że wykonawca zarejestrował i prowadzi działalność gospodarczą w zakresie projektowania, działalność jest ubezpieczona od OC oraz, że nie figuruje w Krajowym Rejestrze Karnym za przestępstwa o których mowa w art. 24 ust 1 p. 4-9 ustawy prawo zamówień publicznych. 6). Wykazanie, że Wykonawca wykonał przynajmniej jedno zadanie podobne w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wielkością (długość, średnica) zakresowi zadania stanowiącym przedmiot zamówienia. Jako zadanie podobne uważać się będzie wykonanie przynajmniej jednego projektu kanalizacji sanitarnej o średnicy 200 mm i powyżej oraz długości co najmniej 2 km wraz z przepompownią ścieków. Warunki te mogą być spełnione sumarycznie w dwóch projektach. Wykonanie podobnego zadania powinno być udokumentowane referencjami wystawionymi przez inwestora potwierdzającymi solidne wykonanie lub innym dokumentem (np. protokołem odbioru). Z treści dokumentu musi wynikać, że wykonane prace spełniają wymogi kwalifikujące je do zadań podobnych. W przypadku nie udokumentowania wykonania przynajmniej jednego zadania podobnego lub złożenia niepełnych czy niewiarygodnych dokumentów które winny potwierdzać wykonanie zadania podobnego, wykonawca zostanie wykluczony z ubiegania się o zamówienie a oferta odrzucona. 7). Złożenie wszystkich załączników i oświadczeń wymaganych w ust. 6 niniejszej specyfikacji, oraz sporządzenie oferty wg. wskazań zawartych ust.10 i 11 SIWZ. 8). Spełnienie warunków wymaganych w art. 22, ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych i brak przesłanek do wykluczenia na podstawie art. 24 ustawy p.z.p. 9). Wniesienie w wyznaczonym terminie wadium w wysokości 2 000,00 zł. (dwa tysiące złotych)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada wymagane uprawnienia, do wykonywania zadania oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda dołączenia do oferty następujących dokumentów. 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 3) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niź 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert: 2. Celem potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę, oraz potencjał techniczny i kadrowy do wykonywania zadania zamawiający żąda dołączenia do oferty następujących dokumentów. 1). wykazu wykonanych projektów kanalizacji sanitarnej wraz z urządzeniami sieciowymi w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem pracom projektowym stanowiącym przedmiot zamówienia, daty, miejsca wykonania oraz nazwy i adresu inwestora - wg zał. Nr 8 do SIWZ (zaleca się również podanie nr. Tel. Inwestora). Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że prace te zostały wykonane w sposób należyty (referencje, protokół odbioru robót itp.) 2) wykazu osób z uprawnieniami do projektowania o specjalności drogowej, sieci i instalacji sanitarnych oraz instalacji elektrycznych, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia (załącznik nr 9 SIWZ) 3) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 2) wykonawca wskazał takie osoby ( osoby innych podmiotów), 4). Aktualne zaświadczenia, że osoby o których mowa w pkt. 2) są zarejestrowane w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa. 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonywanie zadania, zamawiający żąda dołączenia do oferty następujących dokumentów. 1. Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bukowsko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach