Przetargi.pl
Nadbudowa, rozbudowa, przebudowa i remont Wiejskiego Domu Kultury w Chwałowicach.

Gminne Centrum Kultury ogłasza przetarg

  • Adres: 37-455 Radomyśl nad Sanem, Duży Rynek 7
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-15 845 43 06 , fax. 0-15 845 43 02
  • Data zamieszczenia: 2009-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminne Centrum Kultury
    Duży Rynek 7 7
    37-455 Radomyśl nad Sanem, woj. podkarpackie
    tel. 0-15 845 43 06, fax. 0-15 845 43 02
    REGON: 83048435000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radomysl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadbudowa, rozbudowa, przebudowa i remont Wiejskiego Domu Kultury w Chwałowicach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Nadbudowa, rozbudowa, przebudowa i remont budynku Wiejskiego Domu Kultury. W stosunku do stanu istniejącego planowana jest zmiana sposobu użytkowania poszczególnych pomieszczeń części parteru oraz nadbudowa piętra, w celu powiększenia powierzchni WDK o pomieszczenia dydaktyczne. Część parteru zostanie całkowicie przystosowana dla potrzeb osób niepełnosprawnych. A. Przewidywany zakres prac (rozbudowa, nadbudowa i przebudowa - główne elementy): 1) rozbudowa w rejonie zejścia do kotłowni od strony południowej, 2) dobudowa klatki schodowej od strony frontowej, 3) zadaszenie schodów zewnętrznych do części scenicznej, 4) nadbudowa części piętra od strony frontowej zachodniej, 5) zmiana konstrukcji dachu na dach wielospadowy, 6) wykonanie zadaszonego podjazdu dla osób niepełnosprawnych, 7) docieplenie budynku, 8) adaptacja pozostałej powierzchni na potrzeby WDK. Roboty związane z rozbudową, nadbudową, przebudową i remontem obejmują strefę wejścia głównego do części scenicznej i kotłowni. Nad schodami wejścia głównego i podjazdem dla osób niepełnosprawnych należy wykonać zadaszenie z płyt poliwęglanowych podwieszonych do belki z drewna klejonego. Należy wykonać przeszkloną klatkę schodową na wysokość 2 kondygnacji oraz rozbudowę wejścia do kotłowni do wysokości 2 kondygnacji oraz nadbudowę piętra i wymianę dachu na dach o konstrukcji drewnianej wielospadowy. B. Podstawowe wskaźniki projektowanej inwestycji: B1. przed rozbudową: - powierzchnia zabudowy - 712, 70 m2 - powierzchnia użytkowa - 536, 51 m2 - powierzchnia całkowita - 821,60 m2 -kubatura 5141,11 m3 -wysokość budynku - 9, 81 m - ilość kondygnacji podziemnych -1 - ilość kondygnacji nadziemnych -1 B.2 po rozbudowie: - powierzchnia zabudowy - 752,42 m2 - powierzchnia użytkowa - 802,58 m2 - powierzchnia całkowita - 1158,48 m2 -kubatura - 6054,60 m2 - wysokość budynku - 10,57 m2 - ilość kondygnacji podziemnych -1 - ilość kondygnacji nadziemnych -2 C. Układ funkcjonalny: ZESTAWIENIE POMIESZCZEŃ: parter Nazwa pomieszczenia: powierzchnia[ m2] wykończenie: ________________________________________________________________________________________________________________ Posadzki Ściany 1/01 Hall 72,33 m2 płytki gres farba emulsyjna 1/02 Korytarz 6,34 m2 płytki ceramiczne płytki ceramiczne 1/03 WC 1 męski 9,49 m2 płytki ceramiczne płytki ceramiczne 1/04 WC 2 damski 8,38m2 płytki ceramiczne płytki ceramiczne 1/05 WC 3 dla niepełnosprawnych 4,10m2 płytki ceramiczne płytki ceramiczne 1/06 Korytarz 11,07 m2 płytki gres farba emulsyjna 1/07 pom. dydaktyczne 24,02 m2 panele drewniane farba emulsyjna 1/08 pom. dydaktyczne 66,43 m2 panele drewniane farba emulsyjna 1/09 scena 58,45 m2 deski drewniane farba emulsyjna 1/10 widownia 101,10m2 płytki gres farba emulsyjna 1/11 pom. techniczne 15,16 m2 płytki gres farba emulsyjna 1/12 korytarz 31,54 m2 płytki ceramiczne farba emulsyjna 1/13 korytarz 10,01 m2 płytki ceramiczne farba emulsyjna 1/14 WC 4 ogólnodostępny Z funkcjądla niepełnosprawnych 6,17m2 płytki ceramiczne płytki ceramiczne 1/15 biblioteka /czytelnia 65,14 m2 panele drewniane farba emulsyjna 1/16 pom. gospodarcze 24,67 m2 płytki ceramiczne farba emulsyjna 1/17 pom. dydaktyczne 33,94 m2 panele drewniane farba emulsyjna 1/18 wiatrołap 5,19 m2 system wycieraczek farba emulsyjna 1/19 zmywalnia 7,57 m2 płytki ceramiczne płytki ceramiczne 1/20 Hall 4,30 m2 płytki ceramiczne płytki ceramiczne RAZEM: 565,40 m2 ZESTAWIENIE POMIESZCZEŃ: piętro Nazwa pomieszczenia: powierzchnia[ m2] wykończenie: ________________________________________________________________________________________________________________ Posadzki Ściany 2/21 Hall 57,58 m2 płytki gres farba emulsyjna 2/22 Pom.dydaktyczne 20,76 m2 panele drewniane farba emulsyjna 2/ 23 WC 5 męski 9,73 m2 płytki ceramiczne płytki ceramiczne 2/ 24 WC 6 damski 9,75m2 płytki ceramiczne płytki ceramiczne 2/25 pom. dydaktyczne 34,10m2 panele drewniane farba emulsyjna 2/26 pom. techniczne 7,14m2 płytki gres farba emulsja 2/27 pom. dydaktyczne 17,99m2 panele drewniane farba emulsyjna 2/28 pom. dydaktyczne 80,13m2 panele drewniane farba emulsyjna RAZEM: 237,18 m2 Suma powierzchni pomieszczeń: 802,58 m2 3.1.W trakcie realizacji należy stosować materiały i wyroby posiadające obowiązujące świadectwa dopuszczenia do stosowania w budownictwie lub jeśli są przedmiotem Norm Państwowych, zaświadczenia producenta potwierdzające ich zgodność z postanowieniami odpowiednich norm. 3.2..Wszelkie roboty winny być prowadzone zgodnie ze sztuką budowlaną, przepisami prawa budowlanego, obowiązującymi polskimi normami oraz normami europejskimi, o ile obowiązują w Polsce. Ponadto w trakcie realizacji robót należy stosować się do obowiązujących warunków technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. 3.3.Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych do wskazanych w dokumentacji projektowej pod warunkiem, że zastosowanie ich nie spowoduje pogorszenia jakości przedmiotu umowy. 3.4. Przedmiot zamówienia określony jest na podstawie posiadanej dokumentacji projektowej zał. nr 5 i specyfikacji technicznych zał. nr 6 , przedmiarów robót zał. nr.7 3.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa (zał. nr 5 do SIWZ) oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych zawierająca zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót ( zał. nr 6). Wszelkie prace na obiekcie należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. 3.6. Zestawienie robót planowanych do wykonania w ramach w/w zamówienia podane jest przedmiarach robót (zał. nr 7 do SIWZ), stanowiących materiał pomocniczy i informacyjny do sporządzenia wyceny. 3.7. W ramach realizacji zamówienia należy wykonać również: - wszelkie prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania robót ujętych w przedmiarze robót, w tym prace wynikające ze specyfikacji technicznej i dokumentacji projektowej, - wszelkie inne roboty, prace, badania, czynności, obowiązki i wymogi wynikające z SIWZ (specyfikacji technicznych, dokumentacji projektowej, przedmiarów robót - inwentaryzację geodezyjną powykonawczą. 3.8. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej na terenie budowy oraz do zdobycia wszelkich koniecznych informacji, niezbędnych do przygotowania oferty. 3.9. Wykonawca jest zobowiązany do ponoszenia odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami. W tym celu wskazane jest, aby Wykonawca ubezpieczył prowadzona budowę od odpowiedzialności cywilnej, zabezpieczył i oznakował plac budowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości : 22 000,00 zł /słownie: dwadzieścia dwa tysiące złotych/.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu - art. 44 i określone przepisami art. 22 ust.1 pkt 1-4 : a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie ((Zamawiający uzna, że Wykonawca ma wystarczające doświadczenie jeżeli w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał co najmniej jedno lub dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia - tj. roboty budowlane w zakresie budowy, przebudowy, rozbudowy, nadbudowy budynków mieszkalnych, budynków użyteczności publicznej lub usługowej o łącznej wartości co najmniej 1 000 000 zł) oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - (Wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub przedstawić pisemne zobowiązanie do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - które posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie: o specjalności konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej i elektrycznej), co należy udokumentować poprzez złożenie poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii odpowiednich uprawnień oraz zaświadczeń potwierdzających przynależność do właściwych izb samorządu zawodowego oraz pisemne zobowiązanie ( jeżeli dotyczy), c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Zamawiający uzna, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, jeżeli wykaże posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości 300 000,00 zł, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych e) spełniają wymagania określone ustawą Pzp oraz niniejszą specyfikacją. 2). Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymaganych przez Zamawiającego na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących dokumentów: a) oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, - art. 44, oraz warunków ubiegania się o udzielenie zamówienia - art. 22 ust.1 pkt 1-4 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych, b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego, potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie niniejszego zamówienia, to właściwe dokumenty wymienione w pkt 1 lit. a-f muszą być złożone przez każdy podmiot osobno. Dokumenty o których mowa w pkt 1 lit. b-f mogą być przedstawione w formie kopii, poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt.1 lit. b, c, d ,f składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: A. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, B. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, C. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie i odpowiednio w zakresie pkt.1 lit. e: D. składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy. Dokumenty o których mowa powyżej w pkt 2. lit. A, C i D powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument o którym mowa w pkt 2. lit. B powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty o których mowa w pkt 2 lit. A - D mogą być przedstawione w formie kopii, poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt.2 lit. A-D, Wykonawca zastępuje te dokumenty - dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument o którym mowa powyżej powinien być złożony w oryginale. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie,( tj. roboty budowlane w zakresie budowy, przebudowy, rozbudowy, nadbudowy budynków mieszkalnych, budynków użyteczności publicznej lub usługowej o łącznej wartości co najmniej 1 000 000 zł). b) wykazu osób (osoby posiadające uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie: o specjalności konstrukcyjno-budowlanej, branży sanitarnej i branży elektrycznej), którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności c) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (poświadczone za zgodność z oryginałem kopie odpowiednich uprawnień oraz zaświadczeń potwierdzających przynależność do właściwych izb samorządu zawodowego), d) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym w ppkt b Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował Dokumenty o których mowa w pkt 3 c mogą być przedstawione w formie kopii, poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 4. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, w której Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Informacja może być przedstawiona w formie kopii, poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radomysl.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach