Przetargi.pl
WYKONANIE PROJEKTU BUDYNKU PRZEDSZKOLA I ŻŁOBKA W RAMACH ZADANIA INWESTYCYJNEGO: BUDOWA PUBLICZNEGO PRZEDSZKOLA I ŻŁOBKA W OBORACH.

Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna ogłasza przetarg

  • Adres: 05-520 Konstancin-Jeziorna, ul. Warszawska 32
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 756 48 10, 717-53-85 , fax. 022 756 48 85, 7564608
  • Data zamieszczenia: 2009-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna
    ul. Warszawska 32
    05-520 Konstancin-Jeziorna, woj. mazowieckie
    tel. 022 756 48 10, 717-53-85, fax. 022 756 48 85, 7564608
    REGON: 01327104500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.konstancinjeziorna.eobip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE PROJEKTU BUDYNKU PRZEDSZKOLA I ŻŁOBKA W RAMACH ZADANIA INWESTYCYJNEGO: BUDOWA PUBLICZNEGO PRZEDSZKOLA I ŻŁOBKA W OBORACH.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    wykonanie koncepcji, projektu budowlanego i projektu wykonawczego z kosztorysami: inwestorski, ślepy i przedmiarem robót wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę przedszkola i żłobka w Oborach, zgodnie z Programem funkcjonalno-użytkowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 8 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). Dopuszczalne formy wadium: 1) w pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w przepisie art. 6 ust.3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą Parp. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść na konto bankowe Zamawiającego: Nr konta 15 8002 0004 0200 1111 2002 0067. 3. Wadium w innej formie niż pieniądz (oryginał dokumentu) należy zdeponować w: Wydziale Finansowym Urzędu Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna ul. Warszawska 29 ( pomieszczenie kasy ) kopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 5. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, również na wniosek Wykonawcy stosownie do przepisu art. 46 ust. 1 i 2 ustawy. 6. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w przepisie art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w przepisie art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. Opis warunków udziału w postępowaniu 1.Warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia: o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 2) jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a) w zakresie doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia, Zamawiający wymaga, by Wykonawca wykazał, że zrealizował w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania (bądź krótszym - jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy) co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, polegające na wykonaniu projektu budowlano-wykonawczego przedszkola, żłobka lub przedszkola ze żłobkiem, każde o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 zł brutto. Zamawiający będzie brał pod uwagę wyłącznie zamówienia, które zostaną poparte dokumentem, potwierdzającym, że zlecone prace zostały wykonane z należytą starannością, b) w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę, że dysponuje on lub będzie dysponował (lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia) co najmniej jedną osobą, która przy realizacji zamówienia pełnić będzie obowiązki: generalnego projektanta (koordynatora ze strony Wykonawcy) procesu projektowego w specjalności architektonicznej. Osoba ta musi posiadać uprawnienia do projektowania bez ograniczeń oraz posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego, w oparciu o przepis art. 6 ust.1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r., nr 5, poz. 42 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą o samorządach, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w oparciu o przepis art. 22 ust.1 pkt. 3 ustawy, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego: 1) jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa w przepisie art. 23 ust. 1 ustawy, została wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, 2) przepisy ustawy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców ubiegających się wspólnie, a w szczególności każdy z Wykonawców powinien złożyć wszelkie dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia wspólnych oświadczeń Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia potwierdzających, że razem spełniają warunki określone w przepisie art. 22 ustawy. II. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu 1. Przy dokonywaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą spełnia albo nie spełnia, niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.), zwane dalej rozporządzeniem.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wymagane oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na formularzu stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 2 i NR 3 do SIWZ, w zakresie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz niepodlegania wykluczeniu zgodnie z § 1 ust.1 rozporządzenia, a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast powyższych dokumentów, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje takich dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w przepisie art. 24 ust.1 pkt. 4 - 8 ustawy - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast powyższych dokumentów, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje takich dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast powyższych dokumentów, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające nie zalega uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje takich dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, 2) w zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 zł brutto, ze wskazaniem ich wartości przedmiotu dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. Za usługi odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, Zamawiający uzna wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego - ZAŁĄCZNIK NR 4 DO SIWZ, b) wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę co najmniej jednej osoby, która przy realizacji zamówienia pełnić będzie obowiązki generalnego projektanta (koordynatora ze strony Wykonawcy) procesu projektowego w specjalności architektonicznej. Osoba ta musi posiadać uprawnienia do projektowania bez ograniczeń oraz posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego, w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy o samorządach, na formularzu stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ. Jeśli w wykazie, o którym mowa w punkcie a, Wykonawca wskaże, że będzie dysponował osobami, zobowiązany jest dołączyć do oferty pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) dokumenty projektanta (projektantów) potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień projektowych w specjalnościach odpowiadających przedmiotowi zamówienia i przynależność do właściwej terytorialnie Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego Inżynierów. 2. Dokumenty żądane przez Zamawiającego w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy składać w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3. Zamawiający wzywa Wykonawców , którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w przepisie art. 25 ust. 1 ustawy, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w przepisie art. 25 ust. 1 zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.konstancinjeziorna.eobip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach