Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Śródmieście ogłasza przetarg
- Adres: 00-691 Warszawa, ul. Nowogrodzka 43
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 6998449 , fax. 022 6998154
- Data zamieszczenia: 2010-08-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Śródmieście
ul. Nowogrodzka 43 43
00-691 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 6998449, fax. 022 6998154
REGON: 01525966300108 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.srodmiescie.warszawa.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego, wielobranżowego dwóch sal gimnastycznych dla Zespołu Szkół Samochodowych i Licealnych Nr 1 przy ul. Hożej 88 wraz ze specyfikacją techniczną ogólna i szczegółową wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarami robót i kosztorysami inwestorskimi - Modernizacja budynku Zespołu Szkół Zawodowych i Licealnych nr 1 przy ul. Hożej 88 w Warszawie (znak sprawy : UD-IX-WZP-3401-61/10). - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego, wielobranżowego dwóch sal gimnastycznych dla Zespołu Szkół Samochodowych i Licealnych Nr 1 przy ul. Hożej 88 wraz ze specyfikacją techniczną ogólna i szczegółową wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarami robót i kosztorysami inwestorskimi w ramach zadania polegającego na modernizacja budynku Zespołu Szkół Zawodowych i Licealnych nr 1 przy ul. Hożej 88 w Warszawie. Podstawowe przybliżone dane projektowanych obiektów Projektowana część sportowa będzie składała się z następujących elementów: - duża sala sportowa o wymiarach 40 x 20 m i wysokości ok.10 m - mała sala sportowa o wymiarach 24 x 12 m i wysokości ok. 8 m - zapleczy sportowych (oddzielnych) dla 2 szkół - hallów wejściowych z komunikacją i klatkami schodowymi Zestawienie powierzchni: - powierzchnia terenu objętego opracowaniem: 8 977,19 m2 - projektowana powierzchnia zabudowy: 1 615,30 m2 - projektowana powierzchnia użytkowa: 2 150,57 m2 - projektowana powierzchnia całkowita: 2 893,44 m2 - projektowana kubatura: 12 558,50 m3 - maks. wysokość: 10,30 m -Dla opisanego zamierzenia została wydana Decyzja o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego. Kopia ww. Decyzji stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. Zakres prac projektowych: -projekt zagospodarowania uwzględniający konieczność przebudowy istniejącej infrastruktury (nowa lokalizacja stacji transformatorowej, nowy przebieg sieci wod - kan) -projekt budowlany i wykonawczy, architektoniczny i konstrukcyjny sal sportowych wraz z projektami budowlano - wykonawczymi instalacji wodno - kanalizacyjnej, instalacji cieplnych, instalacji wentylacji mechanicznej, instalacji elektrycznych, teletechnicznych i drogowych. Opracowanie powinno obejmować w szczególności: 1) dokumentację projektową, opracowaną zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz.2072 ze zm.), stanowiącą podstawę do wydania decyzji pozwolenia na budowę wraz z wszelkimi wymaganymi uzgodnieniami i ekspertyzami, w tym: a) projekt budowlany w 5 egz.; b) projekty architektoniczno-budowlane wykonawcze we wszystkich branżach w 7 egz., w tym 2 egz. projektów architektoniczno-budowlanych wykonawczych wykonane w sposób określony w art. 29-31 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759) (bez nazw własnych)); c) przedmiary robót w 3 egz.; d) dokumentację geotechniczną; e) mapę do celów projektowych; f) warunki przyłączenia od gestorów sieci; g) inne niezbędne opracowania i ekspertyzy, h) informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, w przypadkach, gdy jej opracowanie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów. 2) specyfikacje techniczne ogólne i szczegółowe wykonania i odbioru robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia w 3 egz., opracowane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 ze zm.), uwzględniającej nazwy i kody: grup, klas oraz kategorii robót określonych w rozporządzeniu (WE) nr 213na2008 z dnia 28 listopada 2007 r. w sprawie Wspólnego Słownika Zamówień 3) kosztorysy inwestorskie w 3 egz., sporządzone na podstawie wykonanych przedmiarów, spełniające wymogi zawarte w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz.1389). Opracowanie Wykonawca złoży Zamawiającemu w formie papierowej oraz w formie elektronicznej (modyfikowalnej - Norma (rozszerzenie .ATH), Autocad lub Archicad i niemodyfikowalnej - PDF lub Adobe Reader). Wykonawca zobowiązany jest do pozyskania we własnym zakresie i na własny koszt wszystkich niezbędnych danych wyjściowych do projektowania, w tym: map do celów projektowych, warunków technicznych podłączenia mediów, oraz uzyskania wszystkich niezbędnych opinii i uzgodnień w szczególności związanych z przeniesieniem istniejącej stacji transformatorowej, ochroną przeciw-pożarową, bezpieczeństwem i higieną pracy oraz wymaganiami sanitarno-higienicznymi. Ustala się następujące etapowanie prac projektowych: ETAP I: Opracowanie projektu budowlanego architektonicznego i konstrukcyjnego sal gimnastycznych wraz z zapleczami uzgodnionego przez rzeczoznawców oraz projektu zagospodarowania z opinią (ZUD). (ETAP 1: do 90 dni od daty podpisania umowy) ETAP I: Opracowanie projektu wykonawczego architektury i konstrukcji oraz projektów wykonawczych wszystkich instalacji wewnętrznych i przyłaczy instalacji wraz z specyfikacjami, kosztorysami, przedmiarami z wszelkimi uzgodnieniami. (ETAP II: do 300 dni od daty podpisania umowy) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 300 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 12000 PLN
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania zamówienia Etap I
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srodmiescie.warszawa.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa drogi w Budkach Moczydłowskich
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja Ratusza
Dodano: 2016-07-27 - Budowa altany na placu zabaw w Szymanowie (zaprojektuj i wybuduj)
Dodano: 2016-07-27 - Budowa placu zabaw w miejscowości Solec - III etap
Dodano: 2016-07-27 - POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO NA wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. REMONT POMIESZCZEŃ UŻYTKOWYCH W HANGARZE NR 5 NA LOTNISKU WARSZAWA- BABICE, nr sprawy 49/WA/PN/2016
Dodano: 2016-07-27 - Wzmocnienie konstrukcji budynku Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad stanowiącego siedzibę Zespołu ds. Historii Drogownictwa w Szczucinie.
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej: Część 1 - przebudowy ul. Jarej na odcinku od skrzyżowania z ulicą Bruzdową (wraz ze skrzyżowaniem) do ul. Wał Zawadowski (wraz ze skrzyżowaniem) Część 2 - budowy drogi oznaczonej w miejscowym planie zagospodarowania przestrzeni rejonu Zawad i Kępy Zawadowskiej symbolem 37 KUD
Dodano: 2016-07-27 - Zaprojektowanie i wykonanie budowy ulicy Kłodzkiej w Warszawie na odcinku od ul. Patriotów do ul. Petunii
Dodano: 2016-07-27 - Budowa placu zabaw w miejscowości Wilczynek
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie dokumentacji projektowej dla każdej z niżej wymienionych ulic objętych odpowiednio zadaniami: Zad. nr 1- przebudowa ul. Waryńskiego w miejsc. Nowe Grocholice , Zad. nr 2 - przebudowa ul. Lecha we wsi Rybie, Zad. nr 3 - przebudowa ul. Dolnej we wsi Raszyn 01/Nowe Grocholice, Zad. nr 4 - przebudowa ul. Stawowej we wsi Nowe Grocholice, Zad. nr 5 - przebudowa ulicy Piastowskiej we wsi Raszyn 01/Nowe Grocholice, Zad. nr 6 - przebudowa ul. Nadrzecznej we wsi Raszyn 02, Zad. nr 7 - przebudowa ul. Olszowej we wsi Rybie, Zad. nr 8 - przebudowa ul. Zacisze we wsi Raszyn 01.
Dodano: 2016-07-27