Przetargi.pl
Wykonanie projektu budowlano - wykonawczego i modernizacji Pawilonu D mieszczącego się w Łodzi, ul. Okólna 181

Wojewódzki Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji ogłasza przetarg

  • Adres: 91-520 Łódź, ul. Okólna 181
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6177351, 6590412 , fax. 042 6590412
  • Data zamieszczenia: 2009-10-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji
    ul. Okólna 181 181
    91-520 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6177351, 6590412, fax. 042 6590412
    REGON: 47321127100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrumpluc.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektu budowlano - wykonawczego i modernizacji Pawilonu D mieszczącego się w Łodzi, ul. Okólna 181
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie dokumentacji projektowej i na jej podstawie wykonanie modernizacji Pawilonu D. Wartość zamówienia poniżej 5150000 euro
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 50000 zł,
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają niżej określone warunki podmiotowe wynikające z art. 22 ust. 1pkt. 1- 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W tym zakresie zamawiający wymaga od wykonawcy aby posiadał : - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia W tym zakresie zamawiający wymaga aby wykonawcy : - wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem, robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. wykonanie robót modernizacyjnych wraz z wykonaniem projektu budowlano - wykonawczego na kwotę nie mniejszą niż 1 milion zł.. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wypełnionego załącznika nr 6 do SIWZ. / w przypadku złożenia oferty przez konsorcjum może być osobno przez wykonawców wykonana dokumentacja projektowa i robota budowlana, lecz wartość łączna za wykonanie nie może być niższa niż ww./ - zapewnili nadzór kierownika budowy i kierowników robót posiadających uprawnienia budowlane z branży konstrukcyjno - budowlanej, sanitarnej i elektrycznej będącymi członkami Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie wypełnionego załącznika nr 4 do SIWZ i załączonych uprawnień. - dysponowali osobami posiadającymi uprawnienia budowlane w zakresie projektowania bez ograniczeń w branży architektonicznej, konstrukcyjno - budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, zarejestrowanych w Izbie Inżynierów Budownictwa. Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie załącznika nr 5 do SIWZ. W przypadku wskazania przez wykonawcę w załączniku nr 4 i 5 do SIWZ osób którymi będzie dysponował to zobowiązany jest do złożenia pisemnego oświadczenia podmiotów, które udostępnią te osoby do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia W tym zakresie zamawiający wymaga aby wykonawcy : - posiadali polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 1 milion zł. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego dokumentu - polisy. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, W zakresie pkt. 4 zamawiający wymaga, aby wykonawcy złożyli oświadczenie, którego treść stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie na zasadzie spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymienionych w pkt. 6 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, lecz potwierdzony w wymaganym terminie przez organ wydający ww. dokument. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zaświadczenia składają odpowiednio wszyscy właściciele firm lub członkowie zarządu. Pełnomocnicy nie mają obowiązku składania ww. zaświadczenia. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zaświadczenie składają tylko podmioty zbiorowe. 6. Wykaz pracowników wykonawcy którymi dysponuje lub będzie dysponować, którzy będą nadzorować wykonanie robót tj. kierownika budowy i kierowników robót - posiadających uprawnienia budowlane z branży konstrukcyjno - budowlanej, sanitarnej i elektrycznej oraz będących członkami Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Do wykazu należy dołączyć posiadane uprawnienia i zaświadczenia z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - załącznik nr 4 do SIWZ lub złoży pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do nadzoru wykonywanych robót, jeżeli w wykazie - załącznik nr 4 do SIWZ wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 7. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, które będą wykonywać przedmiot zamówienia, posiadające uprawnienia budowlane - budowlanej, sanitarnej i elektrycznej oraz będące członkami Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Do wykazu należy dołączyć posiadane uprawnienia i zaświadczenia z Izby Inżynierów Budownictwa - załącznik nr 5 do SIWZ. lub złoży pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania dokumentacji projektowej, jeżeli w wykazie - załącznik nr 4 do SIWZ wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. .8. Wykaz części zamówienia, które wykonawca powierzy podwykonawcom - jeżeli będą zatrudniani podwykonawcy wraz z podaniem zakresu powierzonych robót - Załącznik Nr 6 do SIWZ 9. Wykaz wykonanej 1 roboty budowlanej w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem, robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. wykonanie robót modernizacyjnych wraz z projektem budowlano - wykonawczym na kwotę nie mniejszą niż 1 milion zł.., z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów / referencje / potwierdzających, że robota ta została wykonana należycie - załącznik nr 7 do SIWZ / w przypadku złożenia oferty przez konsorcjum może być osobno przez wykonawców wykonana dokumentacja projektowa i robota budowlana, lecz wartość łączna za wykonanie nie może być niższa niż ww./ 10. Oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 oraz o nie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 1- 9 i ust. 2 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 8 do SIWZ 11. Dowód wpłaty wadium 12. Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż 1 mil. zł. wraz z potwierdzeniem opłacenia składki. Informacja o zawartości oferty Dla zamawiającego ofertę stanowi : - formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ Dokumenty składane z ofertą : - załączniki - dokumenty wymienione w pkt. 1 - 12

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.centrumpluc.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach