Przetargi.pl
Wykonanie projektu budowlano - wykonawczego dla zadania: Budowa alejek wraz z oświetleniem na cmentarzu komunalnym - zad 19/12.

Gmina Łomianki ogłasza przetarg

  • Adres: 05-092 Łomianki, ul. Warszawska 115
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7686301 , fax. 22 7686302
  • Data zamieszczenia: 2012-08-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łomianki
    ul. Warszawska 115 115
    05-092 Łomianki, woj. mazowieckie
    tel. 22 7686301, fax. 22 7686302
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lomianki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektu budowlano - wykonawczego dla zadania: Budowa alejek wraz z oświetleniem na cmentarzu komunalnym - zad 19/12.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu budowlano-wykonawczego dla zadania Budowa alejek wraz z oświetleniem na cmentarzu komunalnym - zad 19/12. 1. Projekt budowlano - wykonawczy dla budowy alejek wraz z oświetleniem na cmentarzu komunalnym - zad 19/12 w zakresie: I etap - przedstawienie projektu koncepcyjnego do akceptacji Zamawiającego, II etap - wykonanie na podstawie zaakceptowanej przez Zamawiającego koncepcji projektu budowlano - wykonawczego dla budowy alejek wraz z oświetleniem na cmentarzu komunalnym - zad 19/12 zawierających:: a) plan zagospodarowania terenu w skali 1:500, b) mapę do celów projektowych z zaznaczonymi granicami działek, c) przygotowanie materiałów i uzyskanie uzgodnień niezbędnych do wystąpienia o decyzję lokalizacji inwestycji celu publicznego, d) projekt budowlano - wykonawczy dla budowy alejek wraz z oświetleniem na cmentarzu komunalnym - zad 19/12 - 5 egz. wraz z wersją elektroniczną, e) przygotowanie materiałów i uzyskanie uzgodnień niezbędnych do wystąpienia o zgodę na realizację inwestycji, f) uzgodnienia tras i lokalizacji w ZUD, g) przedmiar robót - 5 egz. wraz z wersją elektroniczną, h) kosztorys inwestorski - 2 egz. wraz z wersją elektroniczną, i) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót - 5 egz. wraz z wersją elektroniczną, j) Informację BIOZ - 4 egz., k) uzgodnienia z odpowiednimi instytucjami. 2. W projektach budowlano - wykonawczych należy uwzględnić: - lampy oświetleniowe stylizowane w ciągu głównej alei, - rozkład alejek musi być zgodny z przedstawioną przez Zamawiającego koncepcją zagospodarowania terenu.. 3. Zakres projektów budowlano - wykonawczych powinien zawierać wytyczne i zalecenia zawarte w: a) Prawomocnych decyzjach lokalizacji inwestycji celu publicznego lub zapisach miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, b) Opiniach ZUD, c) Prawie Budowlanym, d) Ustawie o drogach publicznych, e) Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U. 202 poz. 2072 z 2 września 2004 r z póź. zm.). 4. Dokumenty posłużą do postępowania o zamówienie publiczne i muszą być zgodne Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U. 202 poz. 2072 z 2 września 2004 r z póź. zm.) 5. Po zapoznaniu się z materiałami wskazane jest, aby wykonawca zapoznał się z przedmiotem zamówienia w terenie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SIWZ 7,8.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.lomianki.pl/bip/index.php?sc=122&m=6
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach