Przetargi.pl
Wykonanie projektu budowlanego i projektu wykonawczego wraz z kosztorysem inwestorskim i przedmiarem robót na budowę sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ramach zadania budżetowego: Budowa sieci wod-kan. we wsi Kierszek

Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna ogłasza przetarg

  • Adres: 05-520 Konstancin-Jeziorna, ul. Warszawska 32
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 756 48 10, 717-53-85 , fax. 022 756 48 85, 7564608
  • Data zamieszczenia: 2009-05-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna
    ul. Warszawska 32
    05-520 Konstancin-Jeziorna, woj. mazowieckie
    tel. 022 756 48 10, 717-53-85, fax. 022 756 48 85, 7564608
    REGON: 01327104500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.konstancin.eobip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektu budowlanego i projektu wykonawczego wraz z kosztorysem inwestorskim i przedmiarem robót na budowę sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ramach zadania budżetowego: Budowa sieci wod-kan. we wsi Kierszek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie koncepcji oraz projektu budowlanego i wykonawczego wraz z kosztorysem inwestorskim i przedmiarem robót na budowę sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ramach zadania budżetowego: (Budowa sieci wod-kan. we wsi
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysięcy złotych). 2. Dopuszczalne formy wadium: 1) w pieniądzu, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Przystępując do postępowania w trybie przetargu nieograniczonego, każdy Wykonawca składa oświadczenie, że: 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)posiada doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, Zamawiający wymaga, by Wykonawca wykazał, że zrealizował, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych realizuje, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania (bądź krótszym - jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy) co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, polegające na wykonaniu projektu budowlano-wykonawczego (budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej, sanitarnej) o wartości brutto min. 80 000 zł. (każde). Zamawiający będzie brał pod uwagę wyłącznie zamówienia, które zostaną poparte dokumentem, potwierdzającym, że zlecone prace zostały wykonane z należytą starannością, 4)dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę, że dysponuje on lub będzie dysponował (lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia) co najmniej jedną osobą, która przy realizacji zamówienia pełnić będzie obowiązki: generalnego projektanta (kierownika-koordynatora ze strony Wykonawcy) procesu projektowego w specjalności sanitarnej. Osoba ta musi posiadać uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności sanitarnej oraz posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego, w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r., nr 5, poz.42 z późn. zm.), 5)nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp). 2. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków 1)Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń i dokumentów, wymaganych zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605), wskazanych w Rozdziale VII. SIWZ. 2)Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. 3)Przy dokonywaniu oceny spełniania warunków Zamawiający będzie się kierował regułą (spełnia - nie spełnia). 4)Zamawiający wzywa Wykonawców , którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów , o których mowa w art. 25 ust.1 , lub którzy nie złożyli pełnomocnictw , albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty , o których mowa w art. 25 ust. 1 zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa , do ich złożenia w wyznaczonym terminie , chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 5)Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełnienia warunków, o których mowa w Rozdziale VI SIWZ Wykonawca musi dołączyć do oferty następujące dokumenty oraz oświadczenia (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę): 1)wypełnione oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 i nr 3, 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (zgodnie z § 2 rozporządzenia z dnia 19 maja 2006r. - Dz.U.06.87.605). 3)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (zgodnie z § 2 rozporządzenia z dnia 19 maja 2006r. - Dz.U.06.87.605). 4)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (zgodnie z § 2 rozporządzenia z dnia 19 maja 2006r. - Dz.U.06.87.605). 5)wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, każde o wartości nie mniejszej niż 80 000 zł brutto, ze wskazaniem ich wartości przedmiotu dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. Za usługi odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, Zamawiający uzna wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego (budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej sanitarnej - załącznik nr 4 do SIWZ, 6)wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę co najmniej jednej osoby, która przy realizacji zamówienia pełnić będzie obowiązki generalnego projektanta (kierownika-koordynatora ze strony Wykonawcy) procesu projektowego w specjalności sanitarnej. Osoba ta musi posiadać uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności sanitarnej oraz posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego, w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r.o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów (Dz. U. z 2001r., nr 5, poz.42 z późn. zm.), na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Jeśli w wykazie, o którym mowa w punkcie a) Wykonawca wskaże, że będzie dysponował osobami, zobowiązany jest dołączyć do oferty pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, 7)dokumenty projektanta (projektantów) potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień projektowych w specjalnościach odpowiadających przedmiotowi zamówienia i przynależność do właściwej terytorialnie Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego Inżynierów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.konstancin.eobip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach