Przetargi.pl
Wykonanie projektów sieci wodociągowych w m. Jacnia i Adamów gmina Adamów

Urząd Gminy Adamów ogłasza przetarg

  • Adres: 22-442 Adamów, Adamów 11b
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. +48-084-6186102 , fax. +48-084-6187715
  • Data zamieszczenia: 2009-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Adamów
    Adamów 11b 11b
    22-442 Adamów, woj. lubelskie
    tel. +48-084-6186102, fax. +48-084-6187715
    REGON: 00053253000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektów sieci wodociągowych w m. Jacnia i Adamów gmina Adamów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres opracowania, przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu kompletnego projektu budowlanego i wykonawczego, kosztorysu inwestorskiego i przedmiaru robót z wraz z uzyskaniem pozwoleń na budowę,. Zadanie 1- miejscowość Adamów dla wodociągu PE fi.100 mm, o długości 400 mb. .projektu instalacji wodociągowej z przyłączem do istniejącej sieci wodociągowej już istniejącej- 5 egz. .W ramach usługi i wykonania przedmiotu umowy, uzyskać należy również wszystkie uzgodnienia i opinie konieczne do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę .W trakcie wykonywanie projektu, uwzględnić należy konieczność zaprojektowania i umiejscowienia zbiornika retencyjnego poziomego o pojemności 80 m3. Miejsce usytuowania zbiornika - stacja podnoszenia ciśnienia w m miejscowości Potoczek (działka Nr 8-5) Dla projektu w miejscowości Adamów, należy uwzględnić konieczność uzyskania mapy do celów projektowych Zadanie 2- miejscowość Jacnia dla wodociągu PE fi.150 mm, o długości 500 mb .projektu instalacji wodociągowej z przyłączem do istniejącej sieci wodociągowej już istniejącej- 5 egz. .W ramach usługi i wykonania przedmiotu umowy, uzyskać należy również wszystkie uzgodnienia i opinie konieczne do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę Zamawiający dla Zadania Nr 2 - posiada mapę do celów projektowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują kadrą zdolną do wykonania zamówienia; 3)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający odrzuca ofertę, która: - jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia - została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia - zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 87 ust.2 Pzp, - w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego od dnia otrzymania zawiadomienia Wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: - Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1i 2 Prawa zamówień publicznych - Wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, - Wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania - Wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, - Wykonawców, którzy nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofert 1. Dokumenty wymagane: 1.1- formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1 1.2 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 1.3 - dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych 1.4 - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 1.5 - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert1.6- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 1.7- dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą kierować wykonaniem zamówienia, posiadają uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, zamawiający wymaga złożenia w formie zestawienia tabelarycznego zestawienia o posiadanym potencjale i zasobie ludzkim. W przypadku kiedy osoby wykonujące powierzone prace na rzecz i z ramienia wykonawcy oraz nie są jego pracownikami, wykonawca musi złożyć oświadczenie, podpisane przez poszczególne osoby o ,,dysponowaniu,,jego osobą w czasie trwania umowy i realizacją zobowiązania wynikającego z niniejszego postępowania przetargowego.1.8- oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 2 2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, dokumenty muszą odpowiadać zapisom w rozporządzeniu prezesa Rady ministrów dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej - umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie - Oferta winna zawierać dokumenty, dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie 4. Inne dokumenty: 4.1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje kadrą osobową zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: 4.1.1 - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, w formie wykazu tabelarycznego, 4.1.2. - wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności 4.1.3. - wykazu wykonanych, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie 4.1.4. - polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 5. Dokumenty Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem ,,a zgodność z oryginałem,,.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.adamow.bip.mbnet.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach