Przetargi.pl
Budowa i przebudowa dróg gminnych

Gmina Susiec ogłasza przetarg

  • Adres: 22-672 Susiec, ul. Tomaszowska 2
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6654868 , fax. 084 6654893
  • Data zamieszczenia: 2009-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Susiec
    ul. Tomaszowska 2 2
    22-672 Susiec, woj. lubelskie
    tel. 084 6654868, fax. 084 6654893
    REGON: 95036897700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.susiec.akcessnet.net
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa i przebudowa dróg gminnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie i przebudowie dróg gminnych w tym: -Zadanie nr 1 - Budowa drogi gminnej nr 111717 w miejscowości Ciotusza Nowa od km 2+340 do km 2+625 o długości 0,285 km w tym: -roboty przygotowawcze- 0,285km, -roboty ziemne, -urządzenia odwadniające-ścieki z elementów betonowych - 85,00 m, -podbudowa - 1548,50 m2, -nawierzchnia mineralno-bitumiczna - 1475,40 m2, -przepusty rurowe pod zjazdami - 47,00 m, -roboty wykończeniowe - 1 kpl, - Zadanie nr 2 - Przebudowa drogi gminnej nr 111722 L w miejscowości Maziły od km 0+000 do km 0+110 w tym: -profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne - 450,50 m2, -wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem stabilizowanym - 30 m3, -nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o gr. 4 cm-570,50 m2, -pobocza - 220 m2, -znaki drogowe - szt. 3. -Zadanie nr 3 -Przebudowa drogi gminnej nr 111743 L w miejscowości Majdan Sopocki Drugi od km 0+000 do km 0+200 o długości 0,200 km w tym: -roboty przygotowawcze - 0,200 km, -warstwa wyrównawczo - wzmacniająca -718,00 m2, -nawierzchnia mineralno-bitumiczna - 800,00 m2, -roboty wykończeniowe - 1 kpl. -Zadanie nr 4-Przebudowa drogi gminnej nr 111726 L w miejscowości Rybnica od km 0+008 do km 0+195 o długości 0,187 km w tym: -warstwa wyrównawczo-wzmacniająca z mieszanki mineralno-bitumicznej-48,10 t, -nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych gr. 4 cm - 758,80 m2, -znaki drogowe - 1 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332252
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żadał zabezpieczenia oferty wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Niniejszy przetarg otwarty jest dla każdego wykonawcy ( w tym także wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), który spełnia następujące warunki: 1.1.Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień w tym: -aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospdarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 1.2.Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostepnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.3.Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4.Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu . 2.1.Wykonawca przystępując do udziału w postepowaniu składa ofertę i oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wraz z żadanymi przez Zmawiającego dokumentami potwierdzającymi spełnienie tych warunków. 2.2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie przez analizę złożonych oświadczeń i dokumentów na zasdzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Zamawiający wymaga , aby każdy z Wykonawców załączył do wypełnionego druku oferty następujące dokumenty: 1.1.Dokumenty potwierdzające spełnienie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu: 1)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy -Prawo zamówień publicznych, 2)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.2.Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w Specyfikacji istotnych warunków zamowienia: 3)wypełnione kosztorysy ofertowe, 4)karty gwarancyjne na wykonane roboty, 5)wykaz części zamówienia planowane do wykonania przez podwykonawców, 6)zaakceptowany formularz umowy, 7)informacja ogólna o Wykonawcy. 2.Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dodatowo załączył do oferty informację ogólna o Wykonawcy. 3.Wszyscy Wykonawcy obowiązani są przedstawić dokumenty wymienione w pkt. 1.1 pod rygorem wykluczenia z postępowania oraz z pkt. 1.2 pod rygorem odrzucenia oferty (z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych). Natomiast załączenie do oferty dokumentu wymienionego w pkt. 1.2 ppkt. 7 (informacja ogólna o Wykonawcy) nie jest obowiązkowe, a jego brak nie spowoduje negatywnych skutków dla Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.susiec.akcessnet.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach