Przetargi.pl
Adaptacja pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 3 we Włodawie dla potrzeb przedszkola

Szkoła Podstawowa Nr 3 ogłasza przetarg

  • Adres: 22-200 Włodawa, ul. Zbigniewa Sierpińskiego 4
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-82 572 11 38 , fax. 0-82 572 24 51
  • Data zamieszczenia: 2009-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 3
    ul. Zbigniewa Sierpińskiego 4 4
    22-200 Włodawa, woj. lubelskie
    tel. 0-82 572 11 38, fax. 0-82 572 24 51
    REGON: 11010655500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp3.wlodawa@op.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 3 we Włodawie dla potrzeb przedszkola
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostosowanie pomieszczeń szkoły dla potrzeb przedszkola. Zakres robót obejmuje wykonanie wszystkich instalacji w części pomieszczeń szkoły. W szczególności zakres wykonywanych prac będzie konkretyzował się na :montażu instalacji kanalizacyjnej i wodociągowej, demontażu przyborów sanitarnych, montażu przyborów sanitarnych, budowie ścianek działowych, wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, demontażu i montażu części grzejników. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca załączniki nr 1 - projekt budowlany, nr 2 - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, nr 3 - przedmiar robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452625202
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2 000 zł ( słownie: dwa tysiące złotych, 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy potwierdzą spełnienie warunków wyznaczonych przez Zamawiającego określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia tj.: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie dokumentów opisanych w § 6 ust. 6.2. b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Spełnieniem tego warunku będzie złożenie dokumentów o których mowa w § 6 ust. 6.3 SIWZ. c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie dokumentów opisanych w § 6 ust. 6.4. d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy Pzp. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie dokumentów opisanych w § 6 ust. 6.1 pkt 3). Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: a. nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ustawy Pzp opisanych w p pkt. 5.1a do 5.1d; b. podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24ust. 1 ustawy Pzp; c. wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji; d. złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3; e. nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy zgodnie z przesłankami Art. 89 ustawy Pzp. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za o d r z u c o n ą . Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu zgodnie z formułą - spełnia / nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: D O K U M E N T Y W Y M A G A N E - zgodnie ze specyfikacja istotnych warunków zamówienia. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Wypełnione załączniki: 1) Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- Załącznik nr 7. 2) Podpisaną umowę jako akceptację jej postanowień - Załącznik nr 6 3) Złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ustawy Pzp oraz nie podleganie wykluczeniu w trybie art. 24 ustawy Pzp zgodnie ze wzorem- Załącznik nr 6 (spełnia warunek z pkt. 5.1d ) 4) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób podpisujących ofertę o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty, (spełnia warunek z pkt. 5.1a): 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Oświadczenie składane przez Wykonawcę, iż nie zalega z uiszczaniem podatków, z wyjątkiem przypadku, kiedy została uzyskana zgoda przewidziana prawem na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Oświadczenie składane przez Wykonawcę, iż nie zalega z uiszczaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne z wyjątkiem przypadku, kiedy uzyskał on przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Oświadczenie stanowi załącznik nr 3A. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: 1) Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Warunek udziału w postępowaniu, określony w pkt. 5.1b zostanie spełniony, gdy wykonawca wykaże się co najmniej 1 robotą budowlaną polegającą na: - wykonaniu co najmniej remontu pomieszczeń w zakresie robót budowlanych, wodno - kanalizacyjnych i co oraz instalacji elektrycznej o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł brutto, Wykaz powinien być sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 4. 2) Wykazanie się co najmniej 1 osobą, którą dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niniejszej osoby) i która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zmówienia, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w branży ogólnobudowlanej, wodno - kanalizacyjnej co, oraz elektrycznej i przynależną do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa wraz z udokumentowaniem tych uprawnień. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 220 000 zł brutto. 6.5. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: 1) Zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 6.2. pkt. 1), 2), - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę , potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) oświadczenie, iż nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2) W zakresie informacji z art. 24 ust. 1 pkt 4-8 oraz ust. 1 pkt. 9 ustawy Pzp, składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp. 3) Dokumenty, o których mowa w ust. 6.5. pkt 1 a), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, zaś dokument z ust. 6.5 pkt. 1 lit. b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 6.5. pkt 1 ), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty wymagane w przypadku składania o f e r t y w s p ó l n e j: 1) Do Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia ma zastosowanie art. 23 Prawa zamówień publicznych. Oferta powinna zawierać dokumenty potwierdzające wspólne spełnianie wymogów w zakresie posiadanego doświadczenia oraz potencjału ekonomicznego przez podmioty składające ofertę, przy czym wymogi te powinien w całości spełnić co najmniej jeden z członków konsorcjum. Dokumenty wymienione w ust. 6.1 pkt.1, 2, 4 oraz ust. 6.3. i 6.4. mogą zostać złożone wspólnie przez wykonawców tworzących konsorcjum. 2) W przypadku oferty składanej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w ust. 6.1. pkt 3 oraz ust. 6.2 każdy z Wykonawców składa oddzielnie, lub jeden złożony dokument podpisują wszyscy członkowie konsorcjum. 3) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie. 4) W trybie art 141 ustawy Pzp Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie zobowiązań umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp3.wlodawa@op.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach