Przetargi.pl
Wykonanie projektów przebudowy dróg i ulic na terenie Gminy Siennica

Gmina Siennica ogłasza przetarg

  • Adres: 05-332 Siennica, ul. Kołbielska 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 7572020 , fax. 025 7572095
  • Data zamieszczenia: 2010-05-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Siennica
    ul. Kołbielska 1 1
    05-332 Siennica, woj. mazowieckie
    tel. 025 7572020, fax. 025 7572095
    REGON: 00055124300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugsiennica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektów przebudowy dróg i ulic na terenie Gminy Siennica
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pełnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej na wykonanie przebudowy z nawierzchni gruntowej na nawierzchnię z kostki brukowej ulic w Siennicy: Słonecznej (dz. ew. nr 299/7, 306/8, 307/9-część, 308/4 - część, 310/4 - część i 310/7, długość ok. 267 m) i Zachodniej (dz. ew. nr 132 - część, długość ok. 425 m) oraz na nawierzchnię bitumiczną dróg gminnych Dłużew - Lasomin (Dłużew: dz. ew. nr 62, 130-część, 61, 125-część, 187-część, Lasomin: dz. ew. nr 311/1, 312, o długości ok. 2.253 m) oraz Kąty - Bestwiny (Bestwiny: dz. ew. nr 83, Kąty: dz. ew. nr 25, długość ok. 1265 m) wraz z uzyskaniem decyzji realizacyjnej w imieniu zamawiającego, na podstawie udzielonego pełnomocnictwa. Mapy elektroniczne terenu projektowego z podziałem działek i zdjęciami lotniczymi są ogólnodostępne na stronie internetowej: http://www.powiatminski.pl/podgik/geosystem/iGeoMap/Data/MinskMaz/Siennica.php. Dodatkowo zamawiający wymaga aby wykonawca przed przetargiem przeprowadził wywiad terenowy, gdyż jakiekolwiek odstępstwa od istniejących map zagospodarowania nie będą w trakcie realizacji zamówienia podstawą do jakichkolwiek zmian warunków umowy. W ramach zamówienia wykonawca ma zapewnić wykonanie i dostarczenie wszystkich niezbędnych dokumentów koniecznych do uzyskania decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej lub pozwolenia na budowę. Wykonawca w porozumieniu z zamawiającym zapewni techniczne i prawne rozwiązania dotyczące wszystkich aspektów projektowych, w tym zwłaszcza spraw ochrony środowiska, niezbędnego poszerzenia pasów drogowych, odprowadzenia wód, organizacji ruchu, itp. Odbiór i zapłata za wykonane opracowania nastąpi pod warunkiem uzyskaniu przez wykonawcę na rzecz zamawiającego w/w decyzji oraz po zweryfikowaniu części i całości dokumentacji przez niezależnego eksperta. Zamówienie obejmuje również świadczenie usługi nadzoru autorskiego w ciągu 3 lat od spisania protokołu odbioru końcowego bez pobierania dodatkowych opłat, na każde wezwanie zamawiającego. W szczególności w skład dokumentacji wchodzą: - Mapy do celów projektowych, mapy z projektem podziału nieruchomości, mapy sytuacyjne, - Analizy warunków i bezpieczeństwa ruchu - Projekty budowlane - Informacje dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - Projekty wykonawcze - Projekty stałej organizacji ruchu - Przedmiary robót - Kosztorysy ofertowe - Kosztorysy inwestorskie - Specyfikacje techniczne - Raport oddziaływania na środowisko (jeśli jego sporządzenie będzie konieczne) - Materiały do uzyskania wszystkich niezbędnych opinii, uzgodnień, decyzji. Dokumentacja projektowa powinna być wykonana zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego. Kosztorysy powinny być wykonane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym. Wykonawca wykona opracowania projektowe w następującej liczbie egzemplarzy do każdego wyodrębnionego projektu drogi: - mapy - wg. potrzeb wynikających z konieczności uzyskania decyzji realizacyjnej, - analiza warunków i bezpieczeństwa ruchu - 2 - projekt budowlany - 5 - informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - 2 - projekt wykonawczy - 5 - projekt stałej organizacji ruchu - 3 - przedmiar robót - 2 - kosztorys ofertowy - 2 - kosztorys inwestorski - 2 - specyfikacje techniczne - 2 - raport oddziaływania na środowisko - 2 - materiały do uzyskania opinii, uzgodnień, decyzji - wystarczająca liczba egzemplarzy (1 komplet oryginalnych uzgodnień należy przekazać Zamawiającemu). Wykonawca przekaże również Zamawiającemu wszystkie egzemplarze ww. opracowań projektowych, które otrzymał od instytucji wydających opinie, uzgodnienia, decyzje w załączeniu do tych opinii, uzgodnień, decyzji. Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszystkie elementy opracowań projektowych w wersji elektronicznej na nośnikach CD, w nw. formatach: - rysunki - format .pdf, - opisy - format .doc i .pdf, - tabele - format .xls i .pdf, - inne elementy - format do uzgodnienia z Zamawiającym. - Wykonawca przekaże Zamawiającemu na nośniku CD następujące elementy opracowań projektowych niezbędnych do przeprowadzenia procedury przetargowej na wykonanie robót budowlanych: - projekt budowlany, - projekt wykonawczy, - projekt stałej organizacji ruchu, - informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, - przedmiar robót, - kosztorys ślepy, - specyfikacja techniczna, - materiały do uzgodnień, - raport oddziaływania na środowisko (jeśli wystąpi)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 900 zł (słownie: pięćset złotych) - część I, 900 zł (słownie: pięćset złotych) - część II

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugsiennica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach