Przetargi.pl
Wykonanie projektów drogowych dla zadań inwestycyjnych- Nadleśnictwo Radom

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Radom ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, ul. Janiszewska 48
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48 48 3451722 , fax. +48 48 3451905
  • Data zamieszczenia: 2013-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Radom
    ul. Janiszewska 48 48
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. +48 48 3451722, fax. +48 48 3451905
    REGON: 67008074400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Radom

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektów drogowych dla zadań inwestycyjnych- Nadleśnictwo Radom
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej oraz uzyskanie wymaganych prawem pozwoleń i uzgodnień dla zadań inwestycyjnych obejmujących budowę dróg leśnych. Zadanie 1 Wykonanie dokumentacji projektowej dogi leśnej pożarowej nr 4 na terenie leśnictwa Rajec. Zadanie 2 Wykonanie dokumentacji projektowej dogi leśnej pożarowej nr 11 na terenie leśnictwa Łaziska. Zadanie 3 Wykonanie dokumentacji projektowej dogi leśnej dojazdowej do Leśnego Ośrodka edukacyjnego im. red. Andrzeja Zalewskiego na terenie leśnictwa Jedlnia. Na wykonanie dokumentacji projektowej składają się następujące elementy oraz czynności: a.Wykonanie map sytuacyjno-wysokościowych do celów projektowych b.Uzyskanie w imieniu Zamawiającego wyciągu z planu zagospodarowania przestrzennego lub wydanie decyzji o warunkach zabudowy c.Wykonanie badań geotechnicznych gruntu (opinii geotechnicznej) umożliwiające prawidłowe rozpoznanie warunków gruntowo-wodnych (minimum jeden otwór co 150 metrów wzdłuż osi drogi na głębokość minimum 2 metrów, w przypadku skomplikowanych warunków podłoża, rozstaw otworów badawczych należy zagęścić do odległości między otworami nie więcej niż 100 metrów). Badania należy wykonać przez uprawnionego geologa zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25.04.2012 w sprawie ustalenia geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych. d.Uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgodnie z ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008r nr 199 poz. 1227 ze zm.) w tym sporządzenie Karty Informacyjnej Przedsięwzięcia (KIP) a także w razie potrzeby sporządzenie raportu oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko (Raport). Zamawiający udostępni Wykonawcy posiadane dane i informacje dotyczące warunków przyrodniczych w otoczeniu projektowanej drogi niezbędne do sporządzenia KIP i Raportu. e.Opracowanie operatu wodno-prawnego odpowiadającego wymogom ustawy z dnia 18.07.2001r. Prawo wodne (Dz. U. z 2012 r. poz. 145 ze zm.) wraz z niezbędnymi uzgodnieniami oraz uzyskanie pozwolenia wodno prawnego. f. Wykonanie projektu budowlanego w zakresie określonym w rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia z dnia 25.04.2012r r. (Dz. U. z 2012 poz. 462) w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (zawierającego projekt zagospodarowania terenu i projekt architektoniczno budowlany) stanowiącego podstawę do zatwierdzenia projektu i wydania decyzji o pozwoleniu na budowę, wraz z uzyskaniem niezbędnych pozwoleń, uzgodnień i opinii, g.Wykonanie projektu wykonawczego opracowanie uzupełnione szczegółami umożliwiającymi wykonanie zamówienia bez konieczności dodatkowych opracowań i precyzujące warunki wykonania i odbioru danego zakresu robót w formie opisowej i rysunkowej w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do sporządzenia przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, przygotowania oferty przez Wykonawcę i realizacji robót budowlanych wykonane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno użytkowego (Dz. U. z 2004 r. nr 202 poz. 2072 ze zm.), h. Opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych w zakresie i formie określonej w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. (Dz. U. nr 202 poz. 2072 ze zm.), i.Sporządzenie przedmiaru robót wg ustaleń określonych w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. (Dz. U. nr 202 poz. 2072 ze zm.), j.Wykonanie kosztorysu inwestorskiego zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych i Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno użytkowym (Dz. U. z 2004 r. nr 130 poz. 1389),Zamawiający zastrzega sobie możliwość aktualizacji kosztorysu inwestorskiego w okresie 3 lat od daty jego przekazania Zamawiającemu. Wykonawca winien w cenie oferty zawrzeć koszt 1 aktualizacji. k.Wykonanie ślepego kosztorysu ofertowego l.Opracowanie informacji o bezpieczeństwie i ochronie zdrowia zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23.06.2003 r. (Dz. U. nr 120 poz. 112.), m.Uzyskanie w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 234, poz. 1623 ze. zm.), n.Wyznaczenie przez geodetę, na wezwanie zamawiającego, pasa realizacji inwestycji z oznaczeniem w terenie granic na podstawie plansz zajętości terenu inwestycji. o.Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dokumentację projektowo kosztorysową w następującej ilości egzemplarzy w formie papierowej: projekt budowlany z pozwoleniami, uzgodnieniami i opiniami wymaganymi odrębnymi przepisami - 6 egz. projekt wykonawczy - 6 egz. przedmiary robót - 6 egz. aktualne kosztorysy inwestorskie oraz kosztorysy ślepe - po 2 egz. każdy, dokumentację dotyczącą wykonanych badań geologicznych dla rozpoznania warunków glebowo-wodnych na trasie inwestycji - 4 egz. szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - 4 egz. rozliczenie powierzchniowe inwestycji w zakresie poszczególnych działek ewidencyjnych, na których zlokalizowana jest inwestycja oraz rozliczenie powierzchniowe inwestycji na poszczególne wydzielenia leśne - 6 egz. projekt oznakowania pionowego i poziomego projektowanej drogi uwzględniający jej oznakowanie na drogach publicznych i innych drogach nie będących w zarządzie Nadleśnictwa Radom uzgodniony zgodnie z obowiązującymi przepisami - 4 egz. - wszystkie aktualne elementy dokumentacji w 1 egz. w formie elektronicznej. Dodatkowe egzemplarze opracowania w ilościach żądanych przez Zamawiającego, Wykonawca sporządzi za dodatkową opłatą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 14. WADIUM 14.1. wadium w wysokości 600 PLN ( sześćset złotych na każde zadanie) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. 21.08. 2013 r , godz.10.00. 14.2. wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 14.2.1. pieniądzu, 14.2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 14.2.3. gwarancjach bankowych; 14.2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 14.2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z póź zm.). 14.3. dowód wniesienia wadium w oryginale należy załączyć do oferty. 14.4. wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Nr rachunku BGŻ S.A. o Radom 18203000451110000000175060 , z dopiskiem Wadium i nr postępowania SA-2710 - 6 2013 i podaniem numerów zadań na które będzie złożona oferta 14.5. wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 14.6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. 14.7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14.8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 14.9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 14.9.1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 14.9.2. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 14.9.3. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie uzupełnił dokumentów chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn niezależnych od niego; 14.9.4. Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radom.lasy.gov.pl/radom
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach