Gmina Łomianki ogłasza przetarg
- Adres: 05-092 Łomianki, ul. Warszawska 115
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 7686301 , fax. 22 7686302
- Data zamieszczenia: 2013-03-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Łomianki
ul. Warszawska 115 115
05-092 Łomianki, woj. mazowieckie
tel. 22 7686301, fax. 22 7686302 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lomianki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie projektów budowlano - wykonawczych oświetlenia części od I do V - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektów budowlano-wykonawczych: Część I - Wykonanie projektu budowlano - wykonawczego oświetlenia al.Chopina od ul.Paderewskiego w kierunku ul. Wiślanej na długości ok. 530 mb dla zadania: Wykonanie oświetlenia al.Chopina od ul.Paderewskiego w kierunku ul. Wiślanej - zad 13/13; Część II - Wykonanie projektu budowlano -wykonawczego oświetlenia ul. Jesionowej na długości ok. 170 mb dla zadania: Wykonanie oświetlenia ul. Jesionowej - zad 12/13; Część III - Wykonanie projektu budowlano -wykonawczego oświetlenia ul. Jarzębinowej na długości ok. 120 mb dla zadania: Wykonanie oświetlenia ul. Jarzębinowej - zad 11/13; Część IV - Wykonanie projektu budowlano -wykonawczego oświetlenia ul. Mikołajczyka od ul. Rolniczej na długości ok. 1000 mb dla zadania: Wykonanie oświetlenia ul. Mikołajczyka od ul. Rolniczej - zad 14/13; Część V - Wykonanie projektu budowlano -wykonawczego oświetlenia wzdłuż drogi opaskowej na odcinku od ul. Wiosennej do ul. Kołłątaja na długości ok. 740 mb dla zadania: Wykonanie oświetlenia wzdłuż drogi opaskowej na odcinku od ul. Wiosennej do ul. Kołłataja zad.10/13, W zakresie; I etap - przedstawienie projektu koncepcyjnego do akceptacji Zamawiającego w terminie dwóch miesięcy od daty zawarcia umowy - odpowiednio dla każdej części postępowania, II etap - wykonanie na podstawie zaakceptowanej przez Zamawiającego koncepcji projektu budowlano - wykonawczego w terminie do 30 listopada 2013 r. zawierających - odpowiednio dla każdej części postępowania: -plan zagospodarowania terenu w skali 1:500, -mapę do celów projektowych z zaznaczonymi granicami działek, -przygotowanie materiałów i uzyskanie uzgodnień niezbędnych do wystąpienia o decyzję lokalizacji inwestycji celu publicznego, -projekt budowlano - wykonawczy - (odpowiednio dla każdej części postępowania) wraz z wersją elektroniczną (CD- rom), -inwentaryzację zieleni wraz z wykazem drzew przewidzianych do wycinki, -przygotowanie materiałów i uzyskanie uzgodnień niezbędnych do wystąpienia o zgodę na realizację inwestycji, -uzgodnienia tras i lokalizacji w ZUD, -przedmiary robót - 5 egz. wraz z wersją elektroniczną (CD- rom), -kosztorysy inwestorskie -2 egz. wraz z wersją elektroniczną (CD- rom), -specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót - 5 egz. wraz z wersją elektroniczną (CD- rom), -informację BIOZ - 4 egz. wraz z wersja elektroniczną (CD- rom), -uzgodnienia z instytucjami wymaganymi przepisami prawa. Zakres projektów budowlano - wykonawczych powinien zawierać wytyczne i zalecenia zawarte w: -Prawomocnych decyzjach lokalizacji inwestycji celu publicznego lub zapisach miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, -Opiniach ZUD, -Ustawie Prawo Budowlane z dnia 27.07.1994 r., -Ustawie Prawo Energetyczne z dnia 10.04.1997 r., -Ustawie o drogach publicznych z dnia 21.03.1985 r., -Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U. z 2004 nr 202 poz. 2072 ze zm.), Przedmiot zamówienia posłuży do postępowania o zamówienie publiczne i muszą być wykonane ze szczególnym uwzględnieniem postanowień zawartych w art. 29 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień Publicznych ( t.j. Dz. U. z 2010 r nr 113, poz. 759 ze zm.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki dotyczące realizacji oraz płatności zawarte są w załącznikach do SIWZ 7,8. Zamawiający planuje w 2013 roku ogłoszenie kolejnych postępowań na wykonanie projektów budowlano-wykonawczych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lomianki.pl/index.php?sc=122&m=6
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa drogi w Budkach Moczydłowskich
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja Ratusza
Dodano: 2016-07-27 - Budowa altany na placu zabaw w Szymanowie (zaprojektuj i wybuduj)
Dodano: 2016-07-27 - Budowa placu zabaw w miejscowości Solec - III etap
Dodano: 2016-07-27 - POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO NA wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. REMONT POMIESZCZEŃ UŻYTKOWYCH W HANGARZE NR 5 NA LOTNISKU WARSZAWA- BABICE, nr sprawy 49/WA/PN/2016
Dodano: 2016-07-27 - Wzmocnienie konstrukcji budynku Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad stanowiącego siedzibę Zespołu ds. Historii Drogownictwa w Szczucinie.
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej: Część 1 - przebudowy ul. Jarej na odcinku od skrzyżowania z ulicą Bruzdową (wraz ze skrzyżowaniem) do ul. Wał Zawadowski (wraz ze skrzyżowaniem) Część 2 - budowy drogi oznaczonej w miejscowym planie zagospodarowania przestrzeni rejonu Zawad i Kępy Zawadowskiej symbolem 37 KUD
Dodano: 2016-07-27 - Zaprojektowanie i wykonanie budowy ulicy Kłodzkiej w Warszawie na odcinku od ul. Patriotów do ul. Petunii
Dodano: 2016-07-27 - Budowa placu zabaw w miejscowości Wilczynek
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie dokumentacji projektowej dla każdej z niżej wymienionych ulic objętych odpowiednio zadaniami: Zad. nr 1- przebudowa ul. Waryńskiego w miejsc. Nowe Grocholice , Zad. nr 2 - przebudowa ul. Lecha we wsi Rybie, Zad. nr 3 - przebudowa ul. Dolnej we wsi Raszyn 01/Nowe Grocholice, Zad. nr 4 - przebudowa ul. Stawowej we wsi Nowe Grocholice, Zad. nr 5 - przebudowa ulicy Piastowskiej we wsi Raszyn 01/Nowe Grocholice, Zad. nr 6 - przebudowa ul. Nadrzecznej we wsi Raszyn 02, Zad. nr 7 - przebudowa ul. Olszowej we wsi Rybie, Zad. nr 8 - przebudowa ul. Zacisze we wsi Raszyn 01.
Dodano: 2016-07-27